Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Warszawa: Wykonanie remontu pomieszczeń archiwum Akt Jawnych, magazyn A w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 184853 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, 6947204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń archiwum Akt Jawnych, magazyn A w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń archiwum Akt Jawnych magazyn A w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie.Zakres robót: roboty budowlane i elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia;2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlano-elektryczne odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 każda robota.2.2. dysponują:a)kierownikiem robót w branży budowlanej, który posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b)kierownikiem robót w branży elektrycznej, który posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych;3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia;4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki szczegółowe określone w pkt 2 wykonawcy mogą spełnić łącznie. Zamawiający dokona analizy treści złożonych dokumentów. Sprawdzi zawarte w nich informacje i oceni, czy wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość robót budowlanych. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości robót zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość robót budowlanych jak ostatni zakwalifikowany
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4.zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlano-elektrycznych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 każda robota 6.dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko, rodzaj posiadanych uprawnień (numer uprawnień) 8.dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty wymienione w w/w wykazie posiadają wymagane uprawnienia:a) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 roku są to uprawnienia budowlane lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;b) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;c) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;. II Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt I ppkt 2,3,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt II Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do wniosku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa dokumenty wymienione w pkt I ppkt.2-4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przekazana wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu i zaproszonym do składania ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. Nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, oświadczenia z art. 22, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia znajdują się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przeprowadzenia remontu i przebudowy lokali mieszkalnych przy al. Solidarności 149 w Warszawie.
- Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego - numer postępowania: 16/ZP/25
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowych Stacji WCKiK SPZOZ.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby utrzymania systemu ASG-EUPOS
- Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.