eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie otworów obserwacyjnych w ramach tematu Reorganizacja, rozwój i przystosowanie sieci obserwacyjno - badawczej wód podziemnych do wymagań Ramowej Dyrektywy Wodnej w trzech częściach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Warszawa: Wykonanie otworów obserwacyjnych w ramach tematu Reorganizacja, rozwój i przystosowanie sieci obserwacyjno - badawczej wód podziemnych do wymagań Ramowej Dyrektywy Wodnej w trzech częściach
Numer ogłoszenia: 184867 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworów obserwacyjnych w ramach tematu Reorganizacja, rozwój i przystosowanie sieci obserwacyjno - badawczej wód podziemnych do wymagań Ramowej Dyrektywy Wodnej w trzech częściach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworów obserwacyjnych w ramach tematu Reorganizacja, rozwój i przystosowanie sieci obserwacyjno - badawczej wód podziemnych do wymagań Ramowej Dyrektywy Wodnej w trzech częściach. Wykonane otwory stanowić będą punkty sieci obserwacyjno-badawczej wód podziemnych. Otwory posiadają zatwierdzone projekty robót geologicznych. Otwory należy wykonać zgodnie z projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru wierceń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części 1: 2.000,00 - PLN (słownie: dwa tysiące zł). Dla części 2: 600,00 - PLN (słownie: sześćset zł). Dla części 3: 250,00 - PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. Posiada doświadczenie w wykonywaniu otworów hydrogeologicznych (studni wierconych, otworów obserwacyjnych) w utworach czwartorzędowych. Doświadczenie to powinno być potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż trzech otworów hydrogeologicznych odpowiadających głębokości oraz warunkom geologicznym i technicznym najgłębszemu otworowi w części zamówienia, na którą składana jest oferta. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na większą ilość części, wtedy musi wykazać wykonanie nie mniej niż trzech otworów hydrogeologicznych, odpowiadających głębokością oraz warunkom geologicznym i technicznym, otworowi obserwacyjnemu, którego głębokość jest największa spośród objętych złożoną ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponować w pełni sprawnymi urządzeniami wiertniczymi zapewniającymi osiągnięcie celu geologicznego techniką opisaną w Projektach robót geologicznych. Wymagane jest aby posiadane przez Wykonawcę urządzenia wiertnicze zapewniały możliwość przegłębiania otworów o 30% w stosunku do założeń projektowych, wykonania rurowań, zabudowania w otworach kolumn filtracyjnych i wykonania obsypki. Wykonawca powinien posiadać pompy do przeprowadzenia zabiegów uprawniających, pompowań oczyszczających i pompowań pomiarowych. Parametry techniczne pomp powinny umożliwiać umieszczenie ich w otworach i przeprowadzenie pompowań oczyszczających i pomiarowych z wydajnością nie mniejszą niż 5 m3/h.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia dozoru geologicznego: Wykonawca zapewnia dozór geologiczny nad zleconymi pracami geologicznymi. Geolog dozoru powinien posiadać uprawnienia geologiczne V lub IV kategorii.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 i/lub 3 i/lub 4 do Instrukcji dla Wykonawców). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści złożonej w niniejszym postępowaniu oferty w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia, definiowanymi w szczególności jako zmiana przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy, zmiana technicznych i geologicznych uwarunkowań wykonywanych robót służących osiągnięciu założonego celu geologicznego, zmiana stawki podatku od towarów i usług lub innych zobowiązań publicznoprawnych w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia, zaistnienie zdarzeń siły wyższej (pożar, powódź), inne zdarzenia losowe, w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy; 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osób upoważnionych do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją umowy) - z przyczyn losowych zdrowotnych lub innych wskazanych przez strony; 3) zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w realizacji zamówienia); za uprzednią zgodą Zamawiającego w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu umowy niż wskazany w ofercie wykonawcy; 4) zmiany wartości umowy polegającej wyłącznie na podwyższeniu wartości umowy o wartość podatku lub innego zobowiązania publicznego. 2. Dopuszcza się nadto możliwość zmiany terminu realizacji jeżeli Wykonawca zgłosi przeszkodę w realizacji zadania zawinioną przez Zamawiającego. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, Bud. A; Nr pokoju 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 55 m, zlokalizowanego w miejscowości Bądkowo, pow. ciechanowski, gm. Sońsk; 2. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 50 m, zlokalizowanego w miejscowości Litwinowicze, pow. siemiatycki, gm. Nurzec-Stacja; 3. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 47 m, zlokalizowanego w miejscowości Szmurły, pow. bielski, gm. Brańsk; 4. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 60 m, zlokalizowanego w miejscowości Piasecznia, pow. ostrołęcki, gm. Kadzidło; 5. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 20 m, zlokalizowanego w miejscowości Piasecznia, pow. ostrołęcki, gm. Kadzidło; 6. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 9,5 m, zlokalizowanego w miejscowości Piasecznia, pow. ostrołęcki, gm. Kadzidło;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 60 m, zlokalizowanego w miejscowości Cisia Wola, pow. miechowski, gm. Książ Wielki;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 14 m, zlokalizowanego w miejscowości Twardocice pow. Złotoryja, gm. Pielgrzymka; 2. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 15 m, zlokalizowanego w miejscowości Rakowice Wielkie, pow. lwówecki, gm. Lwówek Śląski; 3. Wykonanie otworu obserwacyjnego (piezometru) o głębokości 17 m, zlokalizowanego w miejscowości Nowogrodziec, pow. bolesławiecki, gm. Nowogrodziec;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.