Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części.
Numer ogłoszenia: 184891 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części. -cześć 1: dostawa kubków i filiżanek oraz kubków termicznych - cześć 2: dostawa wskaźników laserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy - cześć 3: dostawa pendrivów, podkładek pod myszy - cześć 4: dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników - cześć 5: dostawa smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu - cześć 6: dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych - cześć 7: dostawa koszulek t-shirtów, koszulek polo. 3. Wykonawca w formularzu cenowym na poszczególne części zamówienia w kolumnie nr 3: Nazwa i typ proponowanego asortymentu wskaże nazwa producenta, pełną nazwa i symbol produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty próbki artykułów promocyjnych tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 7, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza do oferty próbki bez logotypów UAM, wzór nadruku dowolny, z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze. 7. Zamawiający zakłada, że asortyment z części 1-7 będzie zamawiany 1 raz w miesiącu. Tylko w sytuacjach wyjątkowych może wystąpić potrzeba dodatkowego zamówienia, w szczególności asortymentu z części 2 postępowania tj: wskaźników laserowych, zestawów kredek, długopisów, zakreślaczy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 2 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 3 - 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100) Zadanie nr 4 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 5 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 6 - 900.00 zł (słownie: dziewięćset 00/100) Zadanie nr 7 - 1 800.00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz ofertowy . Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Formularz cenowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz cenowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Próbki oferty asortymentowej Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do oferty próbki, zgodnie z zapisami w rozdz. III pkt 3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie Art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia wynikającego z Umowy, w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie przez Wykonawcę stosownych dokumentów: oświadczenie producenta/ importera o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: asortyment zostanie zmieniony - produkt wycofany zostanie zastąpiony produktem innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego, Dział zamówień Publicznych, pokoj nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , Dział zamówień Publicznych , pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa kubków i filiżanek oraz kubków termicznych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę kubków i filiżanek oraz kubków termicznych. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 1 oraz Załączniku A do SIWZ. Załącznik A (pozycja 1-4 poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z logotypami UAM, jakich oczekuje zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa wskaźników laserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę wskaźników klaserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 2 oraz Załączniku B do SIWZ. Załącznik B do SIWZ (pozycje 1-9) zawiera poglądowe zdjęcia koszulek t- shirtów i koszulek polo z wzorami logo i logotypu oraz logotypem Kolorowego Uniwersytetu jakich oczekuje zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa pendrivów, podkładek pod myszy do Uniwresytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę pendrivów, podkładek pod myszy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 3 oraz Załączniku C do SIWZ. Załącznik C do SIWZ - pozycja nr 1 -3 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sukcesywna dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 4 oraz Załączniku D do SIWZ. Załącznik D do SIWZ - pozycja nr 1-5 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sukcesywna dostawa smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 5 oraz Załączniku E do SIWZ. Załącznik E do SIWZ - pozycja nr 1-4 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sukcesywna dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 6 oraz Załączniku F do SIWZ. Załącznik F do SIWZ - pozycja nr 1 -4 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sukcesywna dostawa koszulek t-shirtów, polo do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę dostawa koszulek t-shirtów, polo Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 7 oraz Załączniku G do SIWZ. Załącznik G do SIWZ - pozycja nr 1- 6 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.