eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówProwadzenia stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rzeszowie połączone z najmem pomieszczeń stołówki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Rzeszów: Prowadzenia stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rzeszowie połączone z najmem pomieszczeń stołówki
Numer ogłoszenia: 184898 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rzeszowie , ul. Hetmańska 38, 35-045 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 748 20 94, faks 017 748 20 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo5.resman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rzeszowie połączone z najmem pomieszczeń stołówki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówieni obejmuje: 1.przygotowywanie codziennie porcji obiadowych ( dwudaniowych + napoju) dla uczniów sportowców i wydawanie ciepłych obiadów dla tych uczniów przez okres nauki szkolnej ( z wyłączeniem dni świątecznych i ferii szkolnych oraz innych dni wolnych od nauki szkolnej ). Przewidywane jest przygotowanie codziennie około 150 porcji obiadowych. 2.prowadzenie wyżywienia w okresie wolnym od nauki, np. ferie, wakacje, o ile zaistnieje taka potrzeba oraz obsługa imprez okolicznościowych, 3. wprowadzenie minimum pięciodniowego jadłospisu. Informacje dodatkowe: 1)Posiłki winny być przygotowane według zbilansowanych propozycji obiadowych opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia dla obiadów szkolnych dla uczniów sportowców. 2)Posiłki będą wydawane w stałych godzinach: od 11:20 do 12:20 3)Ilość wydawanych każdorazowo posiłków będzie uzależniona od obecności uczniów w szkole. 4)Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia w widocznym miejscu tygodniowego jadłospisu wraz z wagowym (gramowym) podaniem składników wchodzących w skład posiłku, np. ziemniaki - ilość (gram), surówka - ilość (gram), kotlet - ilość (gram), zupa - ilość(gram). 5)Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie wydane posiłki. 6)Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ponadto zobowiązany jest do : a)podpisania z Zamawiającym umowy najmu pomieszczeń stołówki szkolnej. Miesięczna stawka czynszu wynosi 500,00 złotych netto, b)uzyskania stosownego zezwolenia na prowadzenie stołówki szkolnej od właściwej stacji SANEPID dla siedziby Zamawiającego, c)zapewnienia utrzymania czystości w pomieszczeniach stołówki szkolnej, d)ponoszenia kosztów eksploatacyjnych za zużycie ( woda, ścieki, gaz , energia elektryczna - wg. wskazań urządzeń pomiarowych stołówki ), e)doposażenia na własny koszt stołówki szkolnej w urządzenia niezbędne do prowadzenia tego typu działalności ( urządzenia będą stanowić własność wykonawcy), f)ponoszenia kosztów napraw bieżących wyposażenia stałego oraz uzupełniania mienia ruchomego. 7)Przed złożeniem oferty wykonawca winien dokonać wizji lokalnej, w dni robocze, w godzinach 9:00 do 13:00 po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. mgr Wojciechem Wilkiem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przed wszczęciem postępowania jest krótszy to w tym okresie 1 realizację o podobnym charakterze polegającą na prowadzeniu stołówki szkolnej przez okres co najmniej 2 lat dla min. 100 uczniów, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 30 000 PLN na jeden wypadek ubezpieczeniowy,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenia:(Druk Załącznik Nr 2.1) O spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pzp, że: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/ przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp. Wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3.Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu 5.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 6.Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie powyższe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7.Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz ilości umów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lo5.resman.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www. lo5.resman.pl lub w Sekretariacie Szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Rzeszowie, ul. Hetmańska 38, Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.