eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrempnaDostawa jednego lekkiego samochodu terenowego, fabrycznie nowego z przyczepą jednoosiową dla Magurskiego Parku Narodowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Krempna: Dostawa jednego lekkiego samochodu terenowego, fabrycznie nowego z przyczepą jednoosiową dla Magurskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 184913 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy , Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 13 4414099, faks 13 4414440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego lekkiego samochodu terenowego, fabrycznie nowego z przyczepą jednoosiową dla Magurskiego Parku Narodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego samochodu terenowego z napędem na 4 koła wraz z przyczepką jednoosiową, fabrycznie nowego, rok produkcji 2013 dla Magurskiego Parku Narodowego o parametrach zgodnych z poniższym zestawieniem. Samochód musi: 1. być fabrycznie nowy, 2. pochodzić z produkcji roku 2013, 3. spełniać wymagania i warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca z 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2005r. nr 108 poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4. posiadać homologację, umożliwiającą przewóz 4 osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze UE, 5. posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu i przyczepki umożliwiające rejestrację samochodu i przyczepki (dokumenty te muszą być doręczone przy dostawie samochodu do siedziby Zamawiającego). Zamawiany samochód musi spełniać poniższe wymagania w zakresie parametrów funkcjonalno-technicznych: Lp. Nazwa Parametr 1. Rok produkcji - fabrycznie nowy 2013 2. Zasilanie silnika Benzyna bezołowiowa 3. Pojemność silnika Minimum 1300 cm3 4. Moc silnika Minimum 85 KM 5. Napęd Napęd na 4 koła lub stały napęd na oś tylną plus dołączany napęd osi przedniej 6. Rozstaw osi Minimum 2250 mm 7. Skrzynia biegów Minimum 5 biegowa, manualna lub automatyczna, przełożenia skrzyni rozdzielczo-redukcyjnej 8. Ilość miejsc siedzących Minimum 4 miejsca siedzące 9. Ilość drzwi 2 lub 3-drzwiowy 10. Konstrukcja ramowa Tak 11. Sztywne mosty Tak 12. Wspomaganie układu kierowniczego Tak 13. Systemy wspomagania hamowania - układ stosowany w pojazdach mechanicznych w celu zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania; - elektroniczny rozdział sił hamowania automatycznie regulujący siłę hamowania przednich i tylnych oraz prawych i lewych kół; - system wspomagania nagłego hamowania w sytuacjach awaryjnych 14. Kolor samochodu Kolor ciemny - zielony, grafit, czarny 15. Kąt natarcia Minimum 34o 16. Kąt rampowy Minimum 25o 17. Poduszki powietrzne Minimum dwie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 18. Klimatyzacja Manualna lub automatyczna 19. System zamykania pojazdu Centralny zamek 20. System zamykania i otwierania szyb Minimum elektrycznie regulowane szyby w drzwiach przednich 21. Lusterka zewnętrzne Regulowane elektrycznie lub manualnie 22. Zabezpieczenie antywłamaniowe Immobiliser 23. Prześwit podwozia Minimum 190 mm 24. Felgi stalowe oraz opony danego modelu samochodu TAK, nowe opony typu All-Terrain o symbolu AT przeznaczona dla wielozadaniowych samochodów terenowych, o wartościach nie mniejszych niż: Rozmiar 205/75 R15, Indeks ładowności 97, Indeks prędkości T, Opór toczenia: F, Przyczepność na mokrej nawierzchni: F, Emisja hałasu: 72 dB. 25. Pełnowymiarowe koło zapasowe TAK (tego samego rodzaju jak w pkt. wyżej) 26. Dywaniki Komplet dywaników podłogowych-podgumowanych 27. Hak holowniczy Z homologacją oraz łatwo demontowanym przegubem 28. Gwarancja na sprawność mechaniczną Minimum 3 lata lub minimum 100.000 km 29. Gwarancja na powłokę lakierniczą Minimum 1 rok 30. Gwarancja perforację elementów nadwozia Minimum 5 lata 31. Norma emisji spalin Minimum EURO 5 32. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie więcej niż 11,5 l/100 km 33. Zużycie energii Nie więcej niż 3,68 MJ/km 34. Emisja CO2 w cyklu mieszanym Nie więcej niż 259 g/km 35. Normy emisji zanieczyszczeń Masa tlenku węgla (CO) Masa wszystkich węglowodorów (THC) Masa węglowodorów niemetanowych (NMHC) Masa tlenków azotu (NOx) Masa pyłu (PM) Nie więcej niż: 1000 mg/km 100 mg/km 68 mg/km 60 mg/km 5 mg/km Przyczepa kompatybilna z samochodem 1. Nośność Co najmniej 300 kg 2. Liczba osi 1 - osiowa 3. Boczne zaczepy do mocowania pasów Tak 4. Przestrzeń ładunkowa Długość minimum 200 cm Szerokość minimum 120 cm Wykonana ze sklejki antypoślizgowej 5. Wymiary gabarytowe Długość minimum 301 cm Szerokość minimum 160 cm Wysokość minimum 95 cm 6. Rampa najazdowa Tak 7. Koło wsporcze tak 8. Ilość przewożonych maszyn na przyczepce 1 szt. Wyposażenie dodatkowe przyczepki 9. Koło zapasowe Tak 10. Wspornik koła zapasowego Tak 11. Pasy do mocowania Minimum 3 sztuki Przyczepka ma służyć do przewozu maszyn rolniczych - kosiarki jednoosiowej. Ewentualne nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowe i technologiczne Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 34.22.33.00 - Przyczepy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 składają wspólną ofertę, przy czym a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, ze warunki udziału W postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców) b) wymagane oświadczenie i dokument składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia muszą zostać złożone w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców. c) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w przypadku gdy Wykonawca zamierza korzystać z zasobów podmiotów trzecich. 2.1. Wykonawcy zagraniczni mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 2.1. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 2.2 Ustalone w Umowie terminy wykonania określonych obowiązków Stron mogą ulec zmianie (w tym wydłużeniu) w następujących przypadkach: 1) Niezależnych od Wykonawcy opóźnień lub innych działań producenta danego sprzętu uniemożliwiających Wykonawcy dotrzymanie terminu wyznaczonego w Umowie (w tym wydłużenie maksymalnie o 14 dni). Dla zastosowania wskazanej przesłanki wymagane będzie wykazanie przez Wykonawcę faktu jej zaistnienia; 2) Z powodu Siły wyższej; 3) Z powodu zmian do Umowy wprowadzanych na podstawie postanowień poniższych niniejszego działu, jeżeli ze względu na czas potrzebny na wprowadzenie zmian lub w skutek wprowadzonych zmian zachowanie pierwotnie ustalonych terminów w Umowie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione dla Wykonawcy (wydłużenie maksymalnie o 14 dni). 2.3. Dopuszczalne będą zmiany nie sprzeciwiające się postanowieniom art. 144 ust. 1 ustawy PZP, tj. takie, które nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z którym zawarta została Umowa. 2.4. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 2.5. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp. (Dz.U. 2013.907 z poźn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Pzp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magurskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Magurski Park Narodowy, Krempna 59, 38-232 Krempna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krempnej 59, 38-232 Krempna w Sekretariacie Dyrekcji, pok. Nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w oparciu o Umowę o dofinansowanie nr POIS.05.01.00-00-375/12 Odtworzenie właściwego stanu ochrony siedlisk i gatunków w MPN i Ostoi Magurskiej etap 1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.