Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-21
Kraków: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 184928 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego określonym w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 17.700,00 PLN. 2)Zamawiający informuje, że w związku z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych kwoty wadium przedstawiają się następująco: Nr zadania Kwota wadium w PLN 1 8500,00 2 1300,00 3 3000,00 4 3500,00 5 1400,00 3)Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
amawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
amawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
amawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz Oferta -Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełnioną Tabelę -Opis Przedmiotu Zamówienia- Formularz Cenowy - Załącznik nr 1A do SIWZ 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa 4.Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku: a) zmiany adresu pod który towar ma być dostarczany pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, b)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, (Kancelaria Uczelni pok. nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szklane i plastikowe wyroby laboratoryjne, oraz drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szklane i plastikowe wyroby laboratoryjne oraz drobny sprzęt laboratoryjny - w asortymencie i ilościach określonych w załączniku 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny stosowany w laboratoriach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny stosowany w laboratoriach - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipety i mikropipety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety i mikropipety - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bibuły i sączki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bibuły i sączki - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa zestawu komputerowego dla CSS DE-dzp.272-217/25
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości - DE-dzp.272-197/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg katalogu Bionovo lub równoważne dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
więcej: Produkty z polistyrenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.