Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie.
Numer ogłoszenia: 184936 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie , ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych w Bibliotece Akt Rejestracyjnych oraz wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej II. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze korespondencji wychodzącej w ramach trwającej akcji PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze rejestrów, przypisów i odpisów podatku dochodowego od osób fizycznych (akcja PIT) oraz prace pomocnicze związane z obsługą zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Każdą z powyżej wymienionych części wykonywać będzie tylko jedna osoba. Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie przez każdego z Wykonawców po 184 godziny. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o znajomości bardzo dobrej obsługi komputera oraz o znajomości obsługi odpowiednich programów : POLTAX dla części: 4, BIBLIOTEKA AKT dla części 3, EWIDENCJE dla części 2 i 4 , pakietu MS Office dla części 1
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcą jest uczeń, student, składa on oświadczenie o niepodleganiu obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu. 2. W przypadku osoby reprezentującej Wykonawcę - dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: magdalena.galant@ld.mofnet.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie w Łodzi ul. 6 Sierpnia 84/86 pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych w Bibliotece Akt Rejestracyjnych oraz wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze korespondencji wychodzącej w ramach trwającej akcji PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze rejestrów, przypisów i odpisów podatku dochodowego od osób fizycznych (akcja PIT) oraz prace pomocnicze związane z obsługą zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.