To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Łódź: Wykonanie i dostawa maskotek Misia Unijka.
Numer ogłoszenia: 184948 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123658 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa maskotek Misia Unijka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - wykonanie maskotek Misia Unijka: wysokość około 15 cm, szerokości około 13 cm w ilości 2 300 sztuk. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Misia Unijka zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem maskotki, z użyciem identycznych materiałów i technik wykonania przedmiotu, który będzie zawierał wszystkie elementy, które posiada przedłożony wzór. - wykonanie pudełek kartonowych z wyciętym okienkiem, zadruk pełen kolor lakierowane o wymiarach umożliwiających swobodne zapakowanie maskotki - wymiary pudełka wysokość ok. 15 cm , szerokość ok. 12 cm, głębokość ok. 12 cm w ilości 2 300 sztuk. - zapakowanie misi do pudełek wykonanych zgodnie z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.92.00.00 - Pakowanie i podobne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GONZO S.C. ZPHU KRZYSZTOF ŁUSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
GONZO S.C. ZPHU KRZYSZTOF ŁUSZCZ
- Z.P.H. GONZO S.C. Anna i Krzysztof Łuszcz, ul. Milionowa 37, 93-193 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48800,25
Oferta z najniższą ceną: 48800,25 / Oferta z najwyższą ceną: 48800,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" realizowanego przez ŁWK OHP w Łodzi, dofinansowanego z EFS Plus - RUNDA I dogrywka
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Wykonanie dodatkowego podparcia poprzecznic podporowych wiaduktów WA-244L- w ciągu jezdni lewej i WA-244Z - w ciągu łącznicy na węźle autostradowym Łódź Północ
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte -
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- SZP/242-076/2025 Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.