To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Wrocław: UMW/AZ/PN-55/15 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek i szkła laboratoryjnego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 184963 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156185 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-55/15 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek i szkła laboratoryjnego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek i szkła laboratoryjnego, przedstawionych w załączniku nr 2 do SIWZ i spełniających co najmniej ustalone parametry graniczne, do Działu Transportu i Zaopatrzenia Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Pasteura 1 w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do dnia udzielenia łącznych zamówień do ceny ofertowej netto, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Formularzu Asortymentowo - Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Podane w Formularzu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych produktów w ilości przedstawionej w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty mogły być stosowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiające-go Wykonawca przedłoży komplet dokumentów świadczących o spełnianiu wymogów określonych prawem. 5. Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych pochodzących z projektów zewnętrznych, w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by oferowane produkty odpowiadały opisowi zawartemu w Formularzu asortymentowo - cenowym (wzór zał. nr 2 do SIWZ). 7. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ (wzór załącznik nr 7 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.19.25.00 - Probówki 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 30.19.21.25 - Pisaki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych pochodzących z projektów zewnętrznych, w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie trwania umowy..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Equimed Hołda Lenk Trembecki Sp. J., ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143507,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158293,27
Oferta z najniższą ceną: 158293,27 / Oferta z najwyższą ceną: 174379,23
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- dostawa szkła oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla wszystkich jednostek AGH - DE-dzp.272-140/25
więcej: Pisaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.