Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Wrocław: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA DLA 2 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
Numer ogłoszenia: 184975 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 656 244, faks 261 656 228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA DLA 2 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna dla 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania wg niżej wymienionych garnizonów: Zadanie nr 1: Wrocław Zadanie nr 2: Oleśnica Zadanie nr 3: Brzeg Zadanie nr 4: Kłodzko..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp do 20% wartości zamówień podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia łącznie w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) w tym: ZADANIE NR 1 - 7 100,00 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych 00/100) ZADANIE NR 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) ZADANIE NR 3 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) ZADANIE NR 4 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 23.12.2015 r. do godz. 10:00. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Wrocław nr 46 1010 1674 0001 2713 9130 0000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną dla 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu; nr sprawy:SZKOL/863/2015. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1. pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia.Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 2 I piętro, pok.104), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 23.12.2015 r. do godz. 10:00. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadają wiedzę i doświadczenie z zakresu obowiązujących przepisów prawnych, tj. w szczególności przepisów dotyczących obronności, służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, kodeksu pracy, postępowania administracyjnego, prawa administracyjnego, telekomunikacyjnego, itp.; Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, że wykonywał zastępstwo procesowe w 6 sprawach sądowych (sądowo-administracyjnych, przed Krajową Izbą Odwoławczą, itp.) w formie dokumentów poświadczających wykonanie poniższych czynności zakończonych orzeczeniem korzystnym dla zlecającego - jednostki wojskowej po jednej każdego zakresu: a. szkód w mieniu i odpowiedzialności majątkowej pracowników/żołnierzy; b.rozwiązania stosunku pracy c. postępowania przed sądem administracyjnym (WSA, NSA) d. prawa zamówień publicznych, na skutek odwołań wykonawcy przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO); e. Sądem Okręgowym wskutek skargi na orzeczenie KIO; f. prawa cywilnego, z tytułu nienależycie wykonywanej umowy, odszkodowań; b) za orzeczenie korzystne dla zlecającego (o którym mowa w pkt 5.1. ppkt 6 lit. a) uznaje się orzeczenie oddalające/odrzucające powództwo/skargę/odwołanie przeciwko jednostce zlecającej sprawę albo orzeczenie uwzględniające powództwo/skargę/odwołanie zlecającej sprawę jednostki organizacyjnej, w całości bądź w większej części niż stronie przeciwnej, a także orzeczenie umarzające postępowanie wywołane powództwem skargą odwołaniem skierowanym przeciwko jednostce organizacyjnej.2. Wykonują lub wykonywali co najmniej 3 (słownie: trzy) usługi prawnicze świadczone w dowolnej formie w jednostkach sektora finansów publicznych przez okres co najmniej jednego roku każda w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat, o wartości: DLA ZADANIA NR 1 - co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każda; DLA ZADANIA NR 2, NR 3, NR 4 - co najmniej 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) brutto każda nie będzie uznane za spełnienie kryteriów, o którym mowa w pkt 5.1. ppkt. 8) , jeżeli obsługa prawna polegała jedynie na wykonywaniu zastępstwa procesowego (w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym bądź innym), bądź doradztwie na potrzeby tego zastępstwa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dysponują radcami prawnymi (adwokatami):DLA ZADANIA NR 1 - min. 4 (słownie: czterema) osobami; - co najmniej 2 (słownie: dwiema) osobami posiadającymi min. 5 letnie doświadczenie, o którym mowa w pkt 6, liczone od daty wpisu na listę radców prawnych adwokatów; DLA ZADANIA NR 2, NR 3 I NR 4 - min. 2 (słownie: dwiema) osobami; - co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą min. 5 letnie doświadczenie, o którym mowa w pkt 6, liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia, w wysokości:DLA ZADANIA NR 1 - co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100); DLA ZADANIA NR 2, NR 3, NR 4 - co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:1.1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1.1 - nr 1.4 do SIWZ);1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ);1.5.Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ); 1.6.Oświadczenie, o posiadaniu wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawnych, tj. w szczególności przepisów dotyczących obronności, służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, kodeksu pracy, postępowania administracyjnego, prawa administracyjnego, telekomunikacyjnego itp. (wg wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ); Zamawiający uzna ww. wymagania za spełnione, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, że wykonywał zastępstwo procesowe w 6 sprawach sądowych (sądowo-administracyjnych, przed Krajową Izbą Odwoławczą, itp.) w formie dokumentów poświadczających wykonanie poniższych czynności zakończonych orzeczeniem korzystnym dla zlecającego - jednostki wojskowej po jednej każdego zakresu: a. szkód w mieniu i odpowiedzialności majątkowej pracowników/żołnierzy; b. rozwiązania stosunku pracy c. postępowania przed sądem administracyjnym (WSA, NSA) d. prawa zamówień publicznych, na skutek odwołań wykonawcy przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO); e. Sądem Okręgowym wskutek skargi na orzeczenie KIO; f. prawa cywilnego, z tytułu nienależycie wykonywanej umowy, odszkodowań;b) za orzeczenie korzystne dla zlecającego (o którym mowa w pkt 5.1. ppkt 6 lit. a) uznaje się orzeczenie oddalające/odrzucające powództwo/skargę/odwołanie przeciwko jednostce zlecającej sprawę albo orzeczenie uwzględniające powództwo/skargę/odwołanie zlecającej sprawę jednostki organizacyjnej, w całości bądź w większej części niż stronie przeciwnej, a także orzeczenie umarzające postępowanie wywołane powództwem/skargą/ odwołaniem skierowanym przeciwko jednostce organizacyjnej.1.7.Wykaz radców prawnych (adwokatów) z podaniem imienia, nazwiska, kwalifikacji zawodowych, nr wpisu na listę radców prawnych/adwokatów, podstawy dysponowania tymi osobami z podziałem na zadania (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8.1 - 8.4 do SIWZ);1.8.Wykaz - minimum 3 (słownie: trzech) wykonanych lub wykonywanych usług prawniczych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda (dla zadania nr 1) i 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) każda (dla zadania nr 2, 3 i 4), świadczonych w dowolnej formie w jednostkach sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 1 (słownie: jednego) roku każda w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru zawartego w załączniku nr 9.1. -9.4 do SIWZ); nie będzie uznane za spełnienie kryteriów, o którym mowa w pkt 5.1. ppkt. 8), jeżeli obsługa prawna polegała jedynie na wykonywaniu zastępstwa procesowego (w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym bądź innym), bądź doradztwie na potrzeby tego zastępstwa.1.9. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. (dla zadania nr 1) i co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) (dla zadania nr 2, 3 i 4), w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia, wraz z dowodem opłacenia ostatniej aktualnej składki ubezpieczenia;1.10. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).2. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy). W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Forma pisemna dokumentów obowiązuje również w przypadku ich uzupełniania po wezwaniu przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz wojskowych jednostek budżetowych - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 25,09 zł, prośby na fax: 261656228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. SZKOL/863/2015.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 2. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia (Wykonawca główny i Podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 14 lutego 2012 r.). W przypadku realizacji usługi / zamówienia / przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnianie realizacji zamówienia przez Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna dla 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (Wrocław).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz wojskowych jednostek budżetowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna dla 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (Oleśnica).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz wojskowych jednostek budżetowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna dla 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (Brzeg).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz wojskowych jednostek budżetowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna dla 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (Kłodzko).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. D - 30
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- Świadczenie usług prawniczych dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.