To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-11
Międzyrzecz: Zmniejszenie kosztów eksploatacji kompleksu szpitalnego wpisanego o rejestru zabytków pod numerem 389/92 poprzez realizację inwestycji pn. Modernizacja systemu grzewczego szpitala - budowa kotłowni.
Numer ogłoszenia: 18497 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3743 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, ul. Poznańska 109, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428700, faks 095 7428701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmniejszenie kosztów eksploatacji kompleksu szpitalnego wpisanego o rejestru zabytków pod numerem 389/92 poprzez realizację inwestycji pn. Modernizacja systemu grzewczego szpitala - budowa kotłowni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń oraz przebudową systemu zaopatrzenia w ciepło z uwzględnieniem wykonania adaptacji budowlanej budynku nr 30 (w obszarze wskazanym w załączniku nr 2) z dostosowaniem do spełnienia odpowiednich przepisów, 2) montaż kotłowni gazowej, 3) przebudowę sieci cieplnych, 4) montaż nowych węzłów zmieszania pompowego i węzłów wymiennikowych c.w.u. oraz przegląd wraz z usunięciem usterek i podłączenie istniejących węzłów. Zadanie obejmuje: - Wykonanie niezbędnych map, ekspertyz i inwentaryzacji. - Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych. - Opracowanie planu BIOZ, - Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i reprezentacja Zamawiającego przed organem władzy budowlanej, - Wykonanie robót budowlanych, - Wykonanie robót towarzyszących (zaplecze budowy, biuro budowy etc.), - Przygotowanie instrukcji eksploatacji wszystkich elementów systemu, - Przeprowadzenie rozruchu i ruchu próbnego przez 72 godziny, - Przeszkolenie personelu Zamawiającego, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej, - Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację systemu, - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - Dokonywanie w okresie gwarancji nie rzadziej niż jeden raz w roku przeglądów gwarancyjnych. Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac dla obu zadań opisano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla zadania :Zmniejszenie kosztów eksploatacji kompleksu szpitalnego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 389/92. Wymieniony dokument stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.25.12.50 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENVIROTECH Sp. z o.o., ul. Jana Kochanowskiego 7, 60-845 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3789131,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4610040,00
Oferta z najniższą ceną: 4610040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4610040,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawy pieczywa, bułek pszennych oraz bułki tartej do Aresztu Śledczego w Międzyrzeczu
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.