Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 184 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Łódź: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Łodzi realizowanego w ramach Gminnego programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359162
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
004345575, ul.
ul.Kilińskiego
102,
90-012
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6324034, faks
42 6324130, e-mail
sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Łodzi realizowanego w ramach Gminnego programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):63/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Łodzi realizowanego w ramach Gminnego programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80 500 000- 9 usługi szkoleniowe 80 510 000- 2 usługi szkolenia specjalistycznego 3.Szacunkowa ilość osób: Zamawiający przewiduje, iż w postępowaniu weźmie udział ok 20 osób. 4. Celem szkolenia jest: Przekazanie wiedzy w zakresie określonym w programie szkolenia, metodą seminaryjną. 5. Program szkolenia obejmuje: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Łodzi, w wymiarze 6 godzin z uwzględnieniem przerw na posiłek, metodą seminaryjną. 1) Zakres merytoryczny szkolenia: a) Analiza aktów prawnych dotyczących przemocy w rodzinie ? Zakaz stosowania kar cielesnych, ? Powiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, ? Procedura odebrania dziecka w razie bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia, ? Reprezentacja dziecka w procedurze "Niebieskiej Karty", ? Postępowania w przypadku przemocy w stosunku do osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem małoletnich, ? Zobowiązanie do opuszczenia mieszkania przez sprawcę. b) Zagadnienia problemowe w pracy Zespołu Interdyscyplinarnego lub Grup Roboczych ? Cyklicznie nawracająca i przeciwstawna "Niebieska Karta", ? Ochrona danych osobowych w tym udostępnianie informacji dotyczących procedowania "Niebieskiej Karty", ? Zmiana miejsca pobytu osób uczestniczących w procedurze "Niebieskiej Karty", ? Postępowanie w sytuacji przeprowadzenia się do innego miasta rodziny objętej procedurą "Niebieskiej Karty", ? Brak współpracy stron i odmowa przyjęcia pomocy. c) Psychologiczne aspekty w pracy ze sprawca przemocy w tym wyjaśnienie mechanizmów: ? Zaprzeczania faktom przemocy, ? Pomniejszania znaczenia aktów przemocy, ? Obwiniania ofiary, ? Manipulacja ze strony sprawcy przemocy na jakie narażona jest osoba pracująca z tym typem klienta, 6. Organizacja szkolenia: 1) Usługa szkoleniowa winna obejmować: a) Zapewnienie szkolącego spełniającego warunki: ? Ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo- wychowawcza, resocjalizacja, praca socjalna, psychologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie; ? Posiadanie Certyfikatu PARPA lub PTP w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie; ? Doświadczenie minimum 5 letnie w pracy w Zespole Interdyscyplinarnym do Spraw Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie. Przez "doświadczenie w pracy" rozumiemy doświadczenie zdobyte jako Członek w Zespole Interdyscyplinarnym do Spraw Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub Członek Grupy Roboczej (poświadczone referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku); b) Nieodpłatne zapewnienie materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia (w formie drukowanej) bindowane lub w inny trwały sposób połączone, zawierające również harmonogram szkolenia, a także długopis i notatnik. Wszystkie materiały, jakie otrzymują uczestnicy kursu po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia), ? Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przekazania Zamawiającemu do akceptacji, w dniu podpisania umowy, harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności godzin oraz bloki tematyczne; c) wykaz materiałów szkoleniowych powinien być zawarty w harmonogramie szkolenia; d) Nieodpłatne wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu, ? Zaświadczanie powinno zawierać : dane uczestnika, dane podmiotu realizującego szkolenie, okres w jakim przeprowadzano szkolenie a także dane dotyczące liczby godzin szkolenia, ? Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest obecność na zajęciach; e) Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej (wzór ankiety musi być przekazany do akceptacji Zamawiającemu w dniu podpisania umowy) na zakończenie zajęć zawierającej ocenę uczestników szkolenia, co do jakości oraz zakresu merytorycznego szkolenia, a także pozwalającej na zdiagnozowanie dalszych potrzeb szkoleniowych uczestników szkolenia, ? opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich wraz z ankietami nastąpi w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia Zamawiającemu; f) Zapewnienie uczestnikom szkolenia dostępu do podstawowych urządzeń i sprzętu (krzesło, stół) oraz innego sprzętu wykorzystywanego w trakcie uczestnictwa w szkoleniu; g) Zapewnienie posiłków (zestawów obiadowych) oraz serwisu kawowego dla uczestników szkolenia: ? Zestaw obiadowy (wartości podane na jedną osobę)składający się z zupy (300ml), drugiego dania (ok. 380 g, w tym porcja mięsa- 1rodzaj z wymienionych: kotlet schabowy, zraz wołowy z serem, kotlet de Volaille z serem lub pieczarkami, ryba, pieczeń wołowa z sosem- 150 g po przygotowaniu), porcja ziemniaków- 180 g po przygotowaniu, surówka warzywna- 150 g po przygotowaniu, sok naturalny- 250 ml. Każdy zestaw obiadowy podawany ma być na ciepło, ? Serwis kawowy (bez ograniczeń): gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach, dodatki : cukier, cytryna, śmietanka do kawy, ciastka- minimum 3 rodzaje; h) Zapewnienie pomieszczenia do spożycia posiłku w higienicznych warunkach. ? Pomieszczenie to będzie wyposażone w stoliki i krzesła i będzie się znajdowało w tym samym budynku, co sale szkoleniowe, ? Spożywanie posiłków nie może się odbywać w sali konferencyjnej. 7. Miejsce organizacji szkolenia: 1) Zajęcia odbywać się będą w sali konferencyjnej na terenie miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Nie dopuszcza się usytuowania sal szkoleniowych w piwnicach i suterenach. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie warunki lokalowe i socjalne z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją; dostępem do toalety i bieżącej, ciepłej wody; 2) Sala konferencyjna musi być wyposażona w sprzęt audiowizualny tj. projektor oraz ekran projekcyjny, tablicę suchościeralną i/lub flipchart z zapasem kartek. 8. Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jednostki szkoleniowej w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych przed rozpoczęciem szkolenia. Zamawiający ma prawo żądać zmiany sali, jeśli uzna że nie spełnia ona wymogów SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs bez względu na wystąpienie niedogodności takich jak choroby wykładowców, awarie, itp. 10. Szkolenie musi mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę która będzie odpowiedzialna za organizację szkolenia, nadzór merytoryczny, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 11. Czas realizacji szkolenia: Program obejmuje 6 godzin szkolenia z uwzględnieniem przerw na posiłek. Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkolenia była zgodna z programem szkolenia (godzina lekcyjna to 45 minut, przerwy na posiłek nie wlicza się do czasu trwania zajęć). Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8:00, a kończyć nie później niż o godzinie 16:00. Nie dopuszcza się możliwość organizowania szkolenia w sobotę lub w niedzielę. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu umowy. 3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 13. Zamawiający nie wyraża zgody na dołączanie uczestników szkolenia do innych grup szkoleniowych. 14. Szkolenie musi zostać przeprowadzone do 30.12.2016 r. 15. Należność za realizację zamówienia będzie płatna ryczałtowo za przeszkolenie 20 osób. 16. Cena brutto oferty podana przez Wykonawcę ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. 17. Faktura VAT zostanie wystawiona i doręczona Zamawiającemu w terminie do dnia 30.12.2016 r. 18. Należność za przedmiot umowy będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a. 19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
80510000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3386.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.