To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Katowice: zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 59 /2015)
Numer ogłoszenia: 185009 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149243 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 59 /2015).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych (zwane w dalszej treści odczynniki laboratoryjne) w podziale na: Pakiet nr 1 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248; Pakiet nr 2 - Odczynniki do analizatora Sysmex K4500; Pakiet nr 3 - Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500; Pakiet nr 4 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140; Pakiet nr 5 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes; Pakiet nr 6 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Epoll 20; Pakiet nr 7 - Krew barania; Pakiet nr 8 - Podłoża suche; Pakiet nr 9 - Krążki do antybiogramów, Krążki diagnostyczne; Pakiet nr 10 - Szczepy wzorcowe; Pakiet nr 11 - Podłoża gotowe; Pakiet nr 12 - Testy identyfikacyjne; Pakiet nr 13 - Testy kasetkowe; Pakiet nr 14 - Odczynniki do badań serologii grup krwi; Pakiet nr 15 - Testy kasetkowe i lateksowe; Pakiet nr 16 - Materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko-chemicznych moczu; Pakiet nr 17 - Barwniki, odczynniki laboratoryjne; Pakiet nr 18 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 50 poz.; Pakiet nr 19 - Końcówki do pipet automatycznych BIOHIT; Pakiet nr 20 - Test ureazowy; Pakiet nr 21 - Odczynniki do analizatora BS 300; Pakiet nr 22 - Materiały eksploatacyjne do analizatora BS 300; Pakiet nr 23 - Odczynniki koagulologiczne do analizatora Chrom 3003; ujęte w Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz Cenowy UWAGA Wykonawca gwarantuje dostarczenie wraz z odczynnikami aktualnych instrukcji w języku polskim. Wymagany termin ważności towaru: 1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie. 2. Wykonawca gwarantuje dostawę testów identyfikacyjnych z minimalnym terminem ważności 6 miesięcy. 3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc. 4. Wykonawca gwarantuje dostawę krwi baraniej z minimalnym terminem ważności 2 tygodnie od daty dostawy - dot. Pakietu nr 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: - częściowych - tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 23 ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ, - równoważnych - dot. Pakietu nr 1, 4 i 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych, sukcesywne: A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 1, 2, 4-6, 8, 9, 11-13, 15-23, B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty - dot. Pakietu nr 3, 14, C. dostawy raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 7, D. dostawa raz w roku w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 10, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnymi od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnie (Cena jedn. netto) dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku, b. Zamawiający w kolumnach (Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. WYMAGANIA DODATKOWE: Dot. Pakietu nr 1 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 2. 2. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. Pozycji 17,18,19. Dot. Pakietu nr 2 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 3 1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze Sysmex K4500. 2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium. 3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 4 1. Zamawiający nie wymaga aby asortyment pochodził od jednego producenta. Dot. Pakietu nr 5 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 6 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do fotometru Epoll 20. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 3. Obliczenia ceny ml zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 7 1. Wykonawca zapewnia regularną dostawę raz w miesiącu - opakowanie. 2. Minimalna trwałość od daty dostarczenia min. 2 tygodnie. Dot. Pakietu nr 8 1. Pakowane przez producenta w opakowaniach po 500g. 2. Podłoże suche selektywne do hodowli enterokoków, z żółcią i eskuliną powinno hamować wzrost bakterii innych niż enterokoki. Dot. Pakietu nr 9 1. Średnica pojedynczego krążka antybiotykowego ma wynosić 6 mm. 2. Pojedynczy krążek ma posiadać dwustronne trwałe i stałe(nie zmieniające się w trakcie umowy) wydrukowane fabrycznie oznaczenie antybiotyku (międzynarodowe, zgodne z EUCAST) oraz stężenie antybiotyku (ug). 3. Antybiotyki pakowane indywidualnie (po 50 szt) w zamkniętych hermetycznie opakowaniach typu blister z pochłaniaczem wilgoci, z możliwością obustronnego wyciągania krążków. 4. Etykieta na krążkach winna zawierać nazwę producenta, nazwę antybiotyku, jego symbol, nr serii, datę ważności, temperaturę przechowywania, oznakowanie wyrobu do diagnostyki in vitro. 5. Termin ważności krążków minimum 12 miesięcy. 6. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy. 7. Certyfikaty kontroli jakości powinny być dostarczane z każdą dostawą. 8. Certyfikaty jakości krążków antybiogramowych (3 przykładowe) - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 9. Pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego do Spraw Lekowrażliwości w Warszawie dotycząca przedmiotu zamówienia - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 10. Certyfikaty jakości producenta - dołączyć do oferty w wersji papierowej. Dot. Pakietu nr 10 1. Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC dot. Pozycji nr 1, 2, 3. 2. Szczepy wzorcowe z kolekcji NCTC dot. Pozycji nr 4 3. Szczepy wzorcowe z pasażu nie dalszego niż 4. 4. Dostawa 1 raz w roku wykonawca pokrywa koszty transportu. Dot. Pakietu nr 11 1. Każda płytka powinna być oznaczona czytelnym nadrukiem (część, na której znajduje się podłoże), zawierającym informacje: nazwa producenta, nazwa pożywki, nr serii, termin ważności i godzinę rozlania. 2. Płytki muszą być opakowane szczelnie folią oznakowaną nazwą podłoża i datą ważności, umieszczone w tekturowych pudełkach opisanych fabrycznym nadrukiem. 3. Średnica podłoża na płytkach 90 mm - dot. poz. 1-8, 10-12, 15, 17. 4. Podłoża płynne powinny być dostarczone w postaci probówek o pojemności nie większej niż 3 ml. 5. Podłoże Enterococcus Agar powinno hamować wzrost bakterii innych niż enterokoki. 6. Certyfikaty kontroli jakości, w których powinny być zamieszczone informacje dotyczące aktywności bakteriologicznej sprawdzanej na szczepach kontrolnych z kolekcji ATCC, oceny właściwości fizyko-chemicznych, pH, jałowości, barwy, żyzności i selektywności, opis morfologii kolonii wyrosłych na pożywkach, podpis osoby kontrolującej i ewentualnie skład pożywki do każdej partii płytek (dostarczyć wraz z dostawą podłóż). 7. Metodyka do szczepów wzorcowych dostarczona w języku polskim - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 8. Wykaz terminów ważności pożywek - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 9. Certyfikaty kontroli jakości podłoża do wstępnej identyfikacji drożdży, Gram-ujemnych pałeczek, paciorkowców grupy B, agaru czekoladowego i dowolnego ze szczepów wzorcowych (ogółem 5) - dołączyć do oferty w wersji papierowej. Dot. Pakietu nr 12 1. Wykonawca zobowiązany jest (na czas realizacji umowy) zapewnić oprogramowanie w ramach zawartej umowy, umożliwiające klasyfikacje szczepów bakteryjnych - dotyczy zamawianych testów identyfikacyjnych dla bakterii (poz. 6, 7), oraz jeżeli konieczne są dodatkowe akcesoria do odczytów testów identyfikacyjnych (dot. poz. 6, 7), Wykonawca zapewni w ramach umowy te akcesoria. 2. Testy identyfikacyjne (poz. 6, 7) do pojedynczego wykorzystania. 3. Dezoksycholan sodu w postaci ampułek, termin ważności minimum 6 miesięcy. 4. Test do wykrywania indolu w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie indolu. Wynik maksymalnie do 5 minut. Test kasetkowy, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin ważności minimum 6 miesięcy. 5. Kwas fenyloboronowy i EDTA w postaci probówek, spełnia wymogi EUCAST do diagnostyki KPC i MBL, instrukcja wykonania badania w języku polskim. 6. Bezodczynnikowe testy identyfikacyjne dla Enterobacteriaceae oraz pałeczek niefermentujących oraz ziarniaków Gram-dodatnich cechujące się łatwością przygotowania, pozwalające na inokulację bez konieczności pipetowania do studzienek reakcyjnych, dostarczony z instrukcją w języku polskim oraz graficzną oceną uzyskanych wyników, termin ważności minimum 6 miesięcy. 7. Test na oksydazę i cefinazę w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie oksydazy maksymalnie w ciągu 1 minuty. Test bibułkowy, krążkowy, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin wazności minimum 6 miesięcy - dot. poz. 2, 11. Dot. Pakietu nr 13 1. Ze względu na istotność kliniczną badania kliniczne przeprowadzono na liczbie pacjentów nie mniejszej niż 100. 2. Dopuszczalne jest zaoferowanie testu umożliwiającego oznaczenie jednocześnie GDH i toksyn A i B. Dot. Pakietu nr 15 1. W przypadku gdy test nie zawiera w zestawie kontroli pozytywnej i negatywnej dołączyć w odpowiedniej ilości zestawy kontrolne - dot. poz. 1,3,4,5. Dot. Pakietu nr 16 1. Udział w producenckim programie międzynarodowej kontroli jakości analizy moczu 4 razy do roku. 2. Paski i kontrola moczu wewnętrzna i zewnętrzna pochodzące od jednego producenta. 3. Łączną ilość oferowanego asortymentu należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 18 1. Łączną ilość oferowanego sprzętu laboratoryjnego należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. 2. Wymazówki transportowe powinny spełniać wymogi dot. standardu CLSI M 40-AZ - dot. poz. 29. Dot. Pakietu nr 21 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do analizatora BS 300 do oferty przetargowej. 2. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, surowice kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora BS 300. 3. Dostarczenie wykazu laboratoriów pracujących na analizatorze BS 300 wraz z danymi odczynnikami. 4. Wykonawca gwarantuje wdrożenie oferowanych odczynników na miejscu w laboratorium wraz z korelacją w zakresie wartości prawidłowych i patologicznych z wynikami badań na analizatorze Integra 400Plus. 5. Wszystkie odczynniki konfekcjonowane w opakowaniach przeznaczonych do analizatora BS 300 bezpośrednio do wstawienia na pokład analizatora bez konieczności przelewania - dot. poz. 5 - 15. 6. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 22 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 23 1. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, osocza kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora Chrom 3003. 2. Odczynniki przeznaczone do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste. 3. Współczynnik czułości tromboplastyny do PT - ISI nie większe niż 1,1. 4. Materiały kontrolne na 2 poziomach z wartościami nominalnymi dla parametrów PT i APTT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.14.15.80 - Krew zwierzęca 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19590,82
Oferta z najniższą ceną: 19590,82 / Oferta z najwyższą ceną: 26503,20
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMED 96 SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REMED 96 SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- REMED 96 Sp. z o.o., ul. Daszyńskiego 154, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12096,00
Oferta z najniższą ceną: 12096,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12096,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMED 96 SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REMED 96 SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- REMED 96 Sp. z o.o., ul. Daszyńskiego 154, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9331,20
Oferta z najniższą ceną: 9331,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9331,20
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI I HANDLU "MEDRIV" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI I HANDLU "MEDRIV" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcji i Handlu MEDRIV Sp. z o.o., ul. Poligonowa 2/18, 04-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8298,90
Oferta z najniższą ceną: 8298,90 / Oferta z najwyższą ceną: 8298,90
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
- ALPHA DIAGNOSTICS Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8802,00
Oferta z najniższą ceną: 8802,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8802,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
- ALPHA DIAGNOSTICS Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2613,60
Oferta z najniższą ceną: 2613,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2613,60
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRASO Zenon Sobiecki, Krąg 4A, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 466,56
Oferta z najniższą ceną: 466,56 / Oferta z najwyższą ceną: 648,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOCORP Polska Sp. z o.o., ul. Skibicka 5, 02-269 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1047,60
Oferta z najniższą ceną: 1047,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1930,88
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- ARGENTA Sp. z o.o. Sp.k., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3585,06
Oferta z najniższą ceną: 3585,06 / Oferta z najwyższą ceną: 4733,21
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1092,96
Oferta z najniższą ceną: 1092,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1641,60
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- ARGENTA Sp. z o.o. Sp.k., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36646,56
Oferta z najniższą ceną: 36646,56 / Oferta z najwyższą ceną: 44481,21
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grażyna Konecka DIAG-MED, ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14336,50
Oferta z najniższą ceną: 14336,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14336,50
Waluta: PLN .
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. BOR-POL Mariusz Borkowski, Plac Jaśminu 2, 44-152 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16632,00
Oferta z najniższą ceną: 15490,44 / Oferta z najwyższą ceną: 16632,00
Waluta: PLN .
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
- Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Raciborska 15,, 40-074 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1687,50
Oferta z najniższą ceną: 1687,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3056,40
Waluta: PLN .
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hydrex Diagnostics Sp. z o.o. Sp.k., ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7628,04
Oferta z najniższą ceną: 7628,04 / Oferta z najwyższą ceną: 13231,08
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: Pakiet nr 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7225,20
Oferta z najniższą ceną: 7225,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7225,20
Waluta: PLN .
Część NR: 17
Nazwa: Pakiet nr 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hydrex Diagnostics Sp. z o.o. Sp.k., ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6590,18
Oferta z najniższą ceną: 6590,18 / Oferta z najwyższą ceną: 6590,18
Waluta: PLN .
Część NR: 18
Nazwa: Pakiet nr 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLAB-PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44349,93
Oferta z najniższą ceną: 44349,93 / Oferta z najwyższą ceną: 48368,38
Waluta: PLN .
Część NR: 20
Nazwa: Pakiet nr 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENCOMM TRADE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LENCOMM TRADE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- LENCOMM Trade International E.Lenczowska-Tomczak Sp.j., ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4380,48
Oferta z najniższą ceną: 4380,48 / Oferta z najwyższą ceną: 8268,48
Waluta: PLN .
Część NR: 21
Nazwa: Pakiet nr 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ CORMAY S.A., ul. Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18353,52
Oferta z najniższą ceną: 18353,52 / Oferta z najwyższą ceną: 18353,52
Waluta: PLN .
Część NR: 22
Nazwa: Pakiet nr 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ CORMAY S.A., ul. Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10752,36
Oferta z najniższą ceną: 10752,36 / Oferta z najwyższą ceną: 10752,36
Waluta: PLN .
Część NR: 23
Nazwa: Pakiet nr 23
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bio-Ksel Sp. z o.o., ul. Kaliowa 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2430,86
Oferta z najniższą ceną: 2430,86 / Oferta z najwyższą ceną: 2430,86
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
więcej: Krew zwierzęca »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.