eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUSŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I DOZÓR DZIENNY NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO SYSTEMÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Opole: USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I DOZÓR DZIENNY NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO SYSTEMÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 185010 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151600 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I DOZÓR DZIENNY NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO WRAZ Z USŁUGĄ MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO SYSTEMÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Opolskiego Oddziału Regionalnego wraz z usługą monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych, usługą konserwacji lokalnych systemów alarmowych i przeciwpożarowych oraz systemów kontroli dostępu w 10 obiektach Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w województwie opolskim, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ i załącznikach. Obiekty, w których znajdują się pomieszczenia ARiMR objęte zamówieniem: 1) Oddział Regionalny w Opolu, ul. Wrocławska 170 G, 170 F,* 2) Biuro Powiatowe w Kluczborku, ul. Waryńskiego 7, 3) Biuro Powiatowe w Lewinie Brzeskim, ul. Moniuszki 14, 4) Biuro Powiatowe w Namysłowie, ul. Piłsudskiego 3, 5) Biuro Powiatowe w Nysie, ul. Bolesława Prusa 14, 6) Biuro Powiatowe w Oleśnie, ul. Powstańców Śląskich 14, 7) Biuro Powiatowe w Polskiej Cerekwi, ul. Rynek 2, 8) Biuro Powiatowe w Prudniku, ul. Rynek 1, 9) Biuro Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. 1-go Maja 59, 10) Biuro Powiatowe w Głubczycach, ul. Powstańców Śląskich 4. * W systemie alarmowym w Opolskim Oddziale Regionalnym funkcjonują cztery centrale alarmowe, a pozostałych lokalizacjach zainstalowanych jest po jednej centrali alarmowej. Ilość linii dozorowanych nie przekracza 35 dla każdego z obiektów Biur Powiatowych i 120 dla Oddziału Regionalnego. Nie jest prowadzony monitoring wizyjny przy wykorzystaniu systemów alarmowych będących przedmiotem postępowania. 2. Zakres zadań Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu: 2.1. Zapewnienie monitoringu lokalu z dojazdem załóg interwencyjnych do każdego z ww. obiektów, w którym system wykrył zagrożenie.2.2. Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej będącej w eksploatacji Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zlokalizowanej przy ul. Wrocławskiej 170 w Opolu.Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego oraz obsługa portierni i dozór dzienny w budynku biurowym (będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 6:00 do 18:00.). 2.3.Utrzymywanie urządzeń i systemów w stanie zapewniającym sprawne funkcjonowanie systemu przez cały okres obowiązywania umowy.2.4.Sprzedaż Zamawiającemu wraz z wymianą dotychczasowych urządzeń: akumulatorów 17 Ah/12V:. łącznie 24 szt.,cyfrowych czujek PIR:. łącznie 70 szt. 3. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, przy czym za jego działania Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.33.30.00 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GWARANT Agencja Ochrony Spółka Akcyjna, ul. Cygana 2, 45-131 opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141052,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146664,61

  • Oferta z najniższą ceną: 146664,61 / Oferta z najwyższą ceną: 180057,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.