eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa - wywóz nieczystości stałych oraz tzw. nieczystości gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Warszawa: Usługa - wywóz nieczystości stałych oraz tzw. nieczystości gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie
Numer ogłoszenia: 185036 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - wywóz nieczystości stałych oraz tzw. nieczystości gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady komunalne z katalogu 20 03 01. Poprzez teren wokół osłon/altan Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. od 1,5 do 2 m od osłony/altany. 2) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów wielkogabarytowych pochodzących z lokali stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady wielkogabarytowe z katalogu 20 03 07. Poprzez teren wokół osłon/altan Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. od 1,5 do 2 m od osłony/altany. 3) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady z katalogu selektywnej zbiórki i segregacji odpadów z katalogu 15 01. 4) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów komunalnych określonych w pkt. 1; 5) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik); 6) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji; 7) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera; 8) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera; 9) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających); 10) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów. 4. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.). 5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części . 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która złoży ofertę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1) Status prawny Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art.7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.), 2) Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych), 3) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Status prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa zezwolenie potwierdzające jego uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika, 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych Rozdz. VI ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chełmżyńska 1 04-247 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa Kancelaria - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zegrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Radziwiłłowska - internat Liczba osób 81 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników KP-7 Częstotliwość wywozu - na zgłoszenie telefoniczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Janówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek - Nowodworska 3 Liczba osób - 43 ilośc pojemników -3 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu - 2 x w tyg. Budynek - Nowodworska 5 Liczba osób - 60 ilośc pojemników -1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu - 2 x w tyg. Budynek - Nowodworska 7 Liczba osób - 80 ilośc pojemników -1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu - 2 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nasielsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek - Starzyńskiego 7 Liczba osób 46 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników KP-7 Częstotliwość wywozu - na zgłoszenie telefoniczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nowy Dwór Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Sportowa 76 internat Liczba osób 73 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 3 x w tyg. Budynek Warszawska 35 Liczba osób 251 Ilość pojemników 2 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu - 3 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pruszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Al. Wojska Polskiego 40 Liczba osób 233 Ilość pojemników 6 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przasnysz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Makowska 1 internat Liczba osób 68 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mińsk Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Warszawska 250/104 Liczba osób 145 Ilość pojemników 2 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg. Budynek Warszawska 250/105 Liczba osób 100 Ilość pojemników 2 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg. Budynek Warszawska 250/106 Liczba osób 162 Ilość pojemników 2 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg. Budynek Okrzei 18F Liczba osób 3 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg. Budynek Śniadeckich 5 Liczba osób 175 Ilość pojemników 3 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w m-cu Budynek Sobieskiego 85 Liczba osób 146 Ilość pojemników 3 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 2 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SIEDLCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek - Dreszera 22 internat Liczba osób 57 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu - 3 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sochaczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Lotników 1 internat Liczba osób 53 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników 1100 Częstotliwość wywozu 1 x w tyg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komorowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Cegielniana 54 Liczba osób 21 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników KP-7 Częstotliwość wywozu 1 x w m-cu Budynek Legionowa 10 Liczba osób 69 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników KP-7 Częstotliwość wywozu 1 x w m-cu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Kawaleryjska 10/50, 70/57, 70/59, 70/59 internat Liczba osób 135 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników KP-7 Częstotliwość wywozu 1 x w m-cu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Suwałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Pułaskiego 24H internat Liczba osób 20 Ilość pojemników 1 Rodzaj pojemników KP-7 Częstotliwość wywozu 1 x w m-cu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.