To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-19
Nidzica: Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica
Numer ogłoszenia: 185045 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142239 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy, ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do następujących placówek oświatowych: 1) Zespół Szkół Nr 1 w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica 2) Zespół Szkół Nr 2 w Nidzicy, ul. Karola Barke 3, 13-100 Nidzica 3) Zespół Szkół Nr 3 w Nidzicy, ul. 1 Maja 42. 13-100 Nidzica 4) Przedszkole Nr 2 w Nidzicy, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica 5) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKWRYWCÓW w Nidzicy, ul. Krzywa 7, 13-1000 Nidzica 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć następujących części: Część I Dostawa świeżych warzyw i owoców lub/i Część II Dostawa pieczywa lub/i Część III Dostawa mrożonych warzyw i owoców lub/i Część IV Dostawa świeżych ryb, ryb mrożonych i przetworów rybnych lub/i Część V Dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej lub/i Część VI Dostawa produktów mleczarskich lub/i Część VII Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich wieprzowych i drobiowych lub/i Część VIII Dostawa jaj Część IX Dostawa gotowych produktów mącznych chłodzonych (niemrożonych) Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane artykuły i produkty żywnościowe będą I gatunku i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r, poz. 594 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. 4.Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. b) warzywa okopowe ponadto muszą być niepopękane, bez bocznych rozwidleń i rozgałęzień, jednolite pod względem wielkości i odmiany. c) Ziemniaki po ugotowaniu muszą być sypkie, o białej i kremowej barwie oraz o przyjemnym zapachu. 5.Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi: a) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiajająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna. b) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. c)Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. d) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. e) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 6. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 7. Dostawy artykułów żywnościowych będą następowały sukcesywnie na podstawie zamówień każdej z placówek wymienionych w ust. 1 przekazywanych telefonicznie, faxem bądź drogą mailową. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. Placówka będzie składała zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 7.00 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 10. Dostarczane produkty nie mogą przekraczać ? okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji. 11. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe do każdej z placówek oświatowych wymienionych w ust. 1 na własny koszt i własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne dotyczące przewozu środków spożywczych. 12. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Przy dostarczaniu mrożonych produktów powinien zapewnić zamrażarki do ich transportu i przechowywania. 13.Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do placówek na okres do następnej dostawy. 14. Wykonawca dokona także rozładunku zamówionego towaru w każdej z placówek oświatowych, o których mowa w ust. 1. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru w szkołach i przedszkolach będzie pracownik upoważniony przez kierownika danej placówki. 15. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. 16. Dostarczane produkty nie mogą zawierać większej ilości cukru, sodu/soli, tłuszczu wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 17. Przetwory mięsne muszą zawierać co najmniej 70 %mięsa a przetwory z ryb co najmniej 60% mięsa z ryb. 18. Produkty mączne chłodzone wskazane w części IX zamówienia muszą być przygotowywane zgodnie z wymaganiami, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. u. z 2015 r., poz. 1256). 19.Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 20.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja 41.11.00.00 - Woda pitna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa świeżych warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dawid Wadecki prowadzący działalność Firma Handlowa DAVE, ul. Mickiewicza 13a, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23270,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20621,00
Oferta z najniższą ceną: 20621,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20621,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W NIDZICY
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W NIDZICY
- Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Słowackiego 7, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8715,00
Oferta z najniższą ceną: 8715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8715,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mrożonych warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIFREEZE Sp. z o.o., Miesiączkowo 110, 87-320 Górzno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4317,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4036,40
Oferta z najniższą ceną: 4036,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4036,40
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa świeżych ryb, ryb mrożonych i przetworów rybnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIFREEZE Sp. z o.o, Miesiączkowo 110, 87-320 Górzno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3857,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3020,81
Oferta z najniższą ceną: 3020,81 / Oferta z najwyższą ceną: 3020,81
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOŁAKOWSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOŁAKOWSKI" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Kołakowski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 49, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28363,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34869,30
Oferta z najniższą ceną: 34869,30 / Oferta z najwyższą ceną: 34869,30
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOŁAKOWSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOŁAKOWSKI" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Kołakowski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 49, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26098,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29348,90
Oferta z najniższą ceną: 29348,90 / Oferta z najwyższą ceną: 29348,90
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOŁAKOWSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOŁAKOWSKI" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Kołakowski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 49, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28137,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25923,44
Oferta z najniższą ceną: 25923,44 / Oferta z najwyższą ceną: 25923,44
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dawid Wadecki prowadzący działalność Firma Handlowa DAVE Dawid Wadecki, ul. Mickieiwcza 13a, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 726,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 770,00
Oferta z najniższą ceną: 770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 770,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.