To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Odolanów: Zakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C8/10,C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów.
Numer ogłoszenia: 185050 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152204 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7331314, faks 062 7333325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy nieposiadający osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C8/10,C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa betonu cementowego C 8/10, C12/15 i C16/20 zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów. W tego rodzaju zamówieniach Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia zamówienia (powiadomienie telefoniczne potwierdzone faksem). Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw.2.Zakład wykonuje prace związane z remontem chodników i parkingów, a także prowadzi różnego rodzaju naprawy, remonty związane z natychmiastową naprawą chodników, dróg, kanalizacji deszczowej, studni betonowych co wymaga od Zakładu natychmiastowej reakcji w trybie pilnym, co oznacza że dostawa betonu w takich sytuacjach musi odbywać się natychmiastowo od zdarzenia w ciągu 2 godz. (powiadomienie telefoniczne potwierdzone faksem). Dostawa betonu od godz. 700-1800 w sprawach awaryjnych. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw.3.Wymagania dotyczą działu III pkt.1 i 2: Dojazd betonu od producenta na miejsce budowy nie może być dłuższy niż 1,5 godz. Częstotliwość między jedną dostawą, a drugą, nie może być krótsza niż 3 godziny (dotyczy dużych zamówień). Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw.4.Kod CPV 44114000-2 Beton. 5.Dostawa obejmuje następujący asortyment:Beton C 8/10 (dawny B-10) szacunkowa ilość 406 m3, Beton C12/15 (dawny B-15)szacunkowa ilość40 m3, Beton C16/20 (dawny B-20)szacunkowa ilość20 m3. 6.Dostawy betonu kształtować się będą na poziomie szacunkowo:10 razy do 1 m3,25 razy od 1,0 m3 do 2,0 m3,30 razy od 2,0 m3 do 3,0 m3,60 razy od 4,0 m3 do 5,0 m3 .7.Cena winna obejmować wszelkie koszty łącznie z dowozem samochodem betoniarką wraz z pompą i nie może ulec zmianie przez cały okres dostawy.8.Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.9.Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na w/w asortyment. 10.Płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury za każdą partię dostawy.11.Zamawiający zastrzega sobie, że ilość materiałów określona w zamówieniu jest szacunkowa i może ulec zmianie, w zależności od ilości prowadzonych prac; jeżeli ilość zamówienia będzie mniejsza Wykonawca nie będzie z tego tytułu mógł zgłaszać żadnych roszczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00 - Beton .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH "BLOK" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH "BLOK" S.C.
- Zakład Produkcji i Materiałów Budowlanych BLOK Zdzisław Bator, ul. Dworcowa 1a, 63-430 Odolanów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106370,40
Oferta z najniższą ceną: 106370,40 / Oferta z najwyższą ceną: 106370,40
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.