eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiRoboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych (II postępowanie)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Nowy Dwór Mazowiecki: Roboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych (II postępowanie)
Numer ogłoszenia: 185083 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274286 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych (II postępowanie).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane w zakresie dostosowania pomieszczeń znajdujących się na III piętrze budynku ZRB WAM Sp. z o.o. przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1b do planowanych zmian organizacyjnych. Zakres i charakterystyka robót znaczących: 1. Etap I - ZRB WAM Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 6, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) przygotowanie wraz ze szpachlowaniem powierzchni pod malowanie farbami, b) zabezpieczenie podłóg folią, c) gruntowanie przed malowaniem, d) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, e) wstawienie drzwi płytowych wewnętrznych, f) roboty w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej: - montaż korytek PCV i rurek winidurowych, - montaż przewodów zasilających, - montaż przewodów sieci komputerowej, - pomontażowe próby i pomiary instalacji, - montaż osprzętu; 2. Etap II - Siedziba Starostwa Powiatowego, ul. Paderewskiego 1b, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) budowa ścianek działowych K-G, b) dwukrotne malowanie ścian, c) murowanie ścianek działowych, d) kraty prętowe, e) montaż ścianek aluminiowych, f) montaż okien aluminiowych, g) demontaż i montaż rolet okiennych antywłamaniowych, h) adaptacja instalacji elektrycznej, i) montaż ościeżnic drzwiowych z drzwiami płytowymi wewnętrznymi, j) montaż nowego klimatyzatora, k) montaż i demontaż klimatyzatorów, l) roboty w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej: - montaż korytek PCV i rurek winidurowych, - montaż przewodów zasilających, - montaż przewodów sieci komputerowej, - pomontażowe próby i pomiary instalacji, - montaż osprzętu. Uwagi: 1. Podczas prac adaptacyjnych praca większości komórek merytorycznych Starostwa Powiatowego powinna odbywać się bez zakłóceń. 2. W trakcie prac należy zabezpieczyć obszary robocze np. kurtynami z folii, od powierzchni biur i korytarzy. 3. W kosztach robót należy uwzględnić wszystkie roboty zabezpieczające. 4. Podczas realizacji robót podstawowych objętych przedmiarem należy uwzględnić również prace związane z dostosowaniem urządzeń, powierzchni sufitowych, czy też kolizji z inną infrastrukturą tak, aby prace adaptacyjne można było uznać za kompletne. 5. Okres gwarancji jakości na wszelkie roboty objęte umową i wbudowane urządzenia oraz wyposażenie wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Okres rękojmi na wszelkie roboty objęte umową i wbudowane urządzenia oraz wyposażenie wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Termin realizacji umowy: do dnia 28.09.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.45 - Instalowanie rolet 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE Jacek Więch, ul. Aleja Róż 26, 05-102 NOWY DWÓR MAZOWIECKI 4, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121635,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119100,75

  • Oferta z najniższą ceną: 119100,75 / Oferta z najwyższą ceną: 180068,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.