To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Tczew: Przebudowa chodnika w ciągu ul. Lipowej w Czarlinie
Numer ogłoszenia: 185102 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99827 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w ciągu ul. Lipowej w Czarlinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w ciągu ul. Lipowej w Czarlinie, Gmina Tczew. W skład zadania wchodzi przebudowa chodnika na odcinku około 570 mb. obejmującym chodnik od skrzyżowania z drogą krajową nr 22 do skrzyżowania z drogą wewnętrzną w km 0+684 (wraz z przedmiotowym skrzyżowaniem) (od km 0+000 do km 0+688 z wyłączeniem odcinka zrealizowanego w 2013 r - 0+122 - 0+222 i zjazdu w km 0+350 (na rysunku oznaczony jako zjazd nr 10) (dokładny za - kres został wskazany w załączniku graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). Główne założenia: 1) szerokość chodnika 1,5 m, 2) całkowita wymiana nawierzchni chodnika, 3) całkowita wymiana krawężników, 4) całkowita wymiana obrzeży, 5) całkowita wymiana nawierzchni zatoki autobusowej (podczas prac związanych z wymianą nawierzchni zatoki autobusowej należy także wyregulować wpust uliczny znajdujący się na początku zatoki w km 0+041 w taki sposób aby wody opadowe z powierzchni zatoki i chodnika mogły zostać odprowadzone do wpustu), 6) długość zjazdów w większości przypadków jest stała i wynosi 1,5m. W ramach zadnia założono wykonanie następujących prac: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - wytyczenie zakresu i pomiar powykonawczy. 2) Rozbiórkę chodników, zjazdów, zatoki przystankowej z płytek chodnikowych lub trylinki. 3) Rozbiórkę krawężników betonowych, ław pod krawężniki i obrzeży. 4) Profilowanie koryta pod chodnik, zjazdy i zatokę autobusową. 5) Wykonanie ławy pod krawężnik betonowy z oporem, wraz z wbudowaniem krawężników o wymiarach 15x30cm (krawężniki wystające i zaniżone). 6) Wbudowanie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 7) Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie - grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm - chodnik, zjazdy. 8) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (szarej) o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - chodnik. 9) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - grubość po zagęszczeniu 15 cm - zjazdy. 10) Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - grubość podbudowy po zagęszczeniu 20 cm i podbudowy betonowej bez dylatacji o grubości po zagęszczeniu 20 cm -zatoka autobusowa. 11) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (czerwonej) o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - zjazdy i zatoka autobusowa. 12) Regulacja pionowa wpustu ulicznego. 13) Regulacja pionowa zaworów gazowych. 14) Wykonanie poręczy ochronnych (sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 2,5 m) na odcinku 15 mb w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość aby Wykonawca zatrzymał do własnej dyspozycji materiał rozbiórkowy i nadmiar ziemi, wówczas nie należy wyceniać elementów związanych z wywozem i utylizacją materiału rozbiórkowego i gruntu a do dokumentacji odbiorowej załączyć stosowne oświadczenie w tym temacie. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną w SIWZ opracowaniu Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objęty umową i wykonanie samodzielnych pomiarów ilości prac niezbędnych do wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), co musi zostać potwierdzone w dokumentacji odbiorowej (dokument potwierdzający utylizację lub stosowne oświadczenie). Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (jeżeli będzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, istniejącą zieleń przydrożną należy odtworzyć. Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w szczególności niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami i normami, b) oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyległych, c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót w ilości 3 egz. złożoną do Powiatowego Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego w Tczewie, d) gwarancje i atesty producentów na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia, e) oryginał Dziennika Budowy, Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o wskazany w SIWZ zakres prac do wykonania. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 1 egz. (np. pomiar powykonawczy, atesty, aprobaty, itp). W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PROFIT PRZEDSIĘBIORSTWO-PRODUKCYJNO- USŁUGOWO-HANDLOWE WOJCIECH KUSA
- PROFIT Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo- Handlowe Wojciech Kusa, ul. Rejtana 1, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 589138,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134654,50
Oferta z najniższą ceną: 134654,50 / Oferta z najwyższą ceną: 205932,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mieścin (dz. nr 82/9)"
- Budowa przejścia dla pieszych w Rokitkach
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.