Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 25/2007)
Numer ogłoszenia: 185146 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, fax 052 5874400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 25/2007).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilości artykułów wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) może ulec zmianie w trakcie trwania umowy o - 20%. 2. Oferowane art. medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 3. Data ważności dostarczanych art. medycznych nie może być krótsza niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. 4. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły medyczne własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta. 3) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 15:00. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 26.15.23.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 25.12.25.30 - Opaski gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.53.00 - Opaski gumowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: /spełnia/ lub /nie spełnia/ poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Alustin płyn 10g, 33141800-8, 2 op. 2. Amalgamat GS-80 nr1 kaps. op.*50, 33141810-1, 12 op. 3. Biopulp 10 g, 33141800-8, 3 op. 4. Cement Adhesor Carbofine 80+40g, 33141830-7, 3 op. 5. Cement Agatos wolnowiążący / zielony, 33141830-7, 4 op. 6. Chemadent G-J-W nr3 cement, 33141810-1, 7 op. 7. Chloran 2 % płyn 200 g, 33141800-8, 4 op. 8. Endomethasone proszek 14 g, 33141800-8, 3 op. 9. Endosal płyn 10 g, 33141800-8, 1 op. 10. Eugenol płyn 10 g, 33141800-8, 7 op. 11. Formokrezol płyn 10 g, 33141800-8, 1 op. 12. Gutaperka (120 szt.) asortyment, 33141800-8, 6 op. 13. Evicrol 70 g, 33141810-1, 2 op. 14. Charisma chemoutwardzalna kpl., 33141810-1, 2 op. 15. Metronidazol 10% maść stoma. 5g, 33141800-8, 2 op. 16. Life kpl. Kerrlife, 33141810-1, 1 op. 17. Multidentina 50g proszek (czerwony), 33141800-8, 3 op. 18. Nipas wkładki zębodołowe * 50 szt., 33141800-8, 4 op. 19. Devipasta 5 g, 33141800-8, 5 op. 20. Dexadent 5 g maść, 33141800-8, 1 op. 21. Thymodentina 100 g, 33141800-8, 8 op. 22. Nici Safil 3-0 ½ c 17 mm HR17, 33141124-5, 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.14.18.10-1, 33.14.18.30-7, 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Cewnik Foley nr 16, 33141200-2, 20 szt. 2. Cewnik Foley nr 18, 33141200-2, 20 szt. 3. Cewnik do podawania tlenu, 33141200-2, 20 szt. 4. Hepafix nr 1,2 zestaw do biopsji, 33141625-7, 60 op. 5. Igły 1-raz. uż. 0,5*25*100 szt., 33141320-9, 30 op. 6. Igły 1-raz. uż. 0,7*30*100 szt., 33141320-9, 5 op. 7. Igły 1-raz. uż. 0,8*40*100 szt., 33141320-9, 70 op. 8. Igły 1-raz. uż. 1,2*40*100 szt., 33141320-9, 30 op. 9. Ostrza 1*użytku nr 21 op*100, 33141411-4, 1 op. 10. Rękawice sterylne nr 6 para, 33141420-0, 50 par 11. Rękawice sterylne nr 7 para, 33141420-0, 50 par 12. Rękawice sterylne nr 7,5 para, 33141420-0, 250 par 13. Rękawice sterylne nr 8 para, 33141420-0, 50 par 14. Strzykawka Janet 100 ml 1 * użytku, 33141310-6, 10 szt. 15. Strzykawka Luer 1 * użytku 20 ml *50 /pudełka/, 33141310-6, 20 op. 16. Strzykawka Luer 1 * użytku 10 ml *100 /pudełka/, 33141310-6, 15 op. 17. Strzykawka Luer 1 * użytku 5 ml *120 /pudełka/, 33141310-6, 50 op. 18. Strzykawka Luer 1 * użytku 2 ml *200 /pudełka/, 33141310-6, 17 op. 19. Venflon 0,8 mm niebieski, 33141220-8, 200 szt. 20. Venflon 0,9 mm niebieski, 33141220-8, 100 szt. 21. Venflon 1,0 mm różowy, 33141220-8, 300 szt. 22. Venflon 1,2 mm zielony, 33141220-8, 50 szt. 23. Worki do dobowej zbiórki moczu 2l, 33141611-6, 20 szt. 24. Nici chirurg. Dafilon 4-0 3/8 koła 19mm CE-4, 33141121-4, 1 op. 25. Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 24mm CE-6, 33141121-4, 1 op. 26. Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 30mm CE-10, 33141121-4, 1 op. 27. Nici chirurg. Dafilonl 2-0 3/8 koła 30mm CE-10, 33141121-4, 1 op. 28. Gaza niejał. bielona opatr. 13 nit. 90 cm * 100 m, 33141114-2, 14 op. 29. Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana sterylna ½ m2, 33141114-2, 1400 op. 30. Kompresy gazowe niejał. 8w. 17 nit. 5*5*100, 33141119-7, 150 op. 31. Kompresy gazowe niejał. 8w. 17 nit. 7,5*7,5*100, 33141119-7, 60 op. 32. Kompresy gazowe niejał. 8w. 17 nit. 10*10*2 szt., 33141119-7, 3000 op. 33. Kompresy gazowe niejał. 8w. 17 nit. 7,5*7,5*2 szt., 33141119-7, 22000 op. 34. Kompresy gazowe niejał. 8w. 17 nit. 5*5*2 szt., 33141119-7, 17000 op. 35. Lignina płaty 40 cm * 60 cm kg, 33141115-9, 80 kg. 36. Opaska dziana podtrzymująca 4m * 5cm, 33141113-5, 300 szt. 37. Opaska dziana podtrzymująca 4m * 10cm, 33141113-5, 2400 szt. 38. Opaska elastyczna tkana z zapinką 5m * 10cm, 33141113-5, 400 szt. 39. Opaska gipsowa Gypson S 12,5 cm *2,7 m, 33141116-6, 50 szt. 40. Plaster włókninowy Prestopor 1 m*8 cm, 33141112-8, 250 op. 41. Przylepiec na białej włókninie 9,2 m * 25 mm, 33141112-8, 450 szt. 42. Plaster jałowy do mocowania kaniul, 33141112-8, 450 szt. 43. Podkład pola operacyjnego jałowy 50*60, 33141000-0, 100 op. 44. Podkład pola operacyjnego 210 *150 niejał., 33141000-0, 150 szt. 45. Wata opatrunkowa op. *200g, 33141115-9, 45 op. 46. Fartuch fizelinowy 1 * użytku, 33196000-0, 40 szt. 47. Pieluchomajtki Seni Medium op. *10, 33196000-0, 40 op. 48. Maseczka 1 * uż. na gumce op. *50 szt., 33196000-0, 60 op. 49. Papier do EKG Ascard-3, 33196000-0, 15 op. 50. Papier do EKG Ascard-4, 33196000-0, 25 op. 51. Papier do EKG Ascard-31, 33196000-0, 20 op. 52. Papier do EKG E-30, 33196000-0, 10 op. 53. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, 33194200-8, 1000 szt. 54. Przyrządy do przetaczania krwi TS-02, 33194200-8, 30 szt. 55. Test paskowy - para wodna AC 250/500, 33196000-0, 2 op. 56. Żel do EKG i USG a 500 g, 33196000-0, 10 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8, 33.14.16.25-7, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Probówki wirownicze typu Valkon 50 ml z polem do opisu i podziałką, 25222200-5, 8000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Pojemnik na zużyte igły - 1 litr, 25222200-5, 100 szt. 2. Pojemnik na zużyte igły - ½ litra, 25222200-5, 500 szt. 3. Pojemniki do moczu jałowe, 25222123-7, 1 op. (1op.= 120 szt.). 4. Pojemniki do moczu niejałowe, 25222123-7, 2000 szt. 5. Pojemniki do badania kału, 25222200-5, 2000 szt. 6. Kieliszki do leków, jednorazowego użytku 30ml, 25222200-5, 50000 szt. 7. Kieliszki do leków, jednorazowego użytku 10ml, 25222200-5, 10000 szt. 8. Kieliszki do leków, jednorazowego użytku 5 ml, 25222200-5, 15000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5, 25.22.21.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Lusterko stomatologiczne, 33131000-7, 10 szt. 2. Końcówki plastikowe proste do ślinociągu, 33131300-0, 25 op. (1op.= 100 szt.). 3. Poszerzacz do kanałów 15-40 21 mm, 33131000-7, 1 op. 4. Poszerzacz do kanałów 15-40 25 mm, 33131000-7, 1 op. 5. Poszerzacz do kanałów 15-40 28 mm, 33131000-7, 1 op. 6. Poszerzacz do kanałów 15-40 31 mm, 33131000-7, 1 op. 7. Poszerzacz do kanałów 45-80 28 mm, 33131000-7, 1 op. 8. Sączki papierowe VDW 02 15 - 40, 33131300-0, 10 op. 9. Paski ścierne, 33131300-0, 10 op. 10. Paski poliestrowe gładkie, 33131300-0, 10 op. 11. Igły Millera okrągła, 33131300-0, 2 op. 12. Miazgociągi, 33131300-0, 6 op. 13. Wiertła dentystyczne, 33131510-5, 100 szt. 14. Olej do oliwienia końcówek W&H ,33142000-7, 10 szt. 15. Kątnica turbinowa, 33142000-7, 3 szt. 16. Kątnica do mikrosilników, 33142000-7, 3 szt. 17. Kalka korekcyjna, 33131300-0, 4 op. 18. Igła Lentulo (spirale), 33131300-0, 3 op. 19. Pęseta chirurgiczna 16 cm, 33142000-7, 10 szt. 20. Pęseta anatomiczna 16 cm, 33142000-7, 10 szt. 21. Tacka stomatologiczna, 33130000-0, 10 szt. 22. Nakładacz stomatologiczny, 33131300-0, 10 szt. 23. Zgłębnik stomatologiczny, 33131300-0, 10 szt. 24. Uchwyt do lusterka stomatologicznego, 33142000-7, 10 szt. 25. Paski do formówek, 33131300-0, 10 szt. 26. Szczoteczki do mycia wierteł, 33196000-0, 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7, 33.13.10.00-7, 33.13.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50x200 mm, 21222200-7, 10 szt. 2. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100x200mm, 21222200-7, 10 szt. 3. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 150x200mm, 21222200-7, 10 szt. 4. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200x200mm, 21222200-7, 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Szalka Petriego 50x12 mm, 26152331-7, 20 szt. 2. Zlewka szklana 100 ml, 26152300-1, 20 szt. 3. Zlewka szklana 200 ml, 26152300-1, 10 szt. 4. Zlewka szklana 600 ml, 26152300-1, 10 szt. 5. Zlewka szklana 1000 ml, 26152300-1, 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1, 26.15.23.31-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Probówki Vacuette na 6 ml krwi z EDTA - K3, 33141300-3, 5 op. (1 op. = 50 szt.). 2. Probówki Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2, 33141300-3, 100 op. (1 op. = 50 szt.). 3. Probówki Vacuette na 1,8ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu ,33141300-3, 50 op. (1 op. = 50 szt.). 4. Probówki Vacuette na 1,6ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu ,33141300-3, 75 op. (1 op. = 50 szt.). 5. Probówki Vacuette na 9ml krwi z przyspiesz. wytrzep., 33141300-0, 120 op. (1 op. = 50 szt.). 6. Rurki do pomiaru OB, 33141300-3, 10 op. (1op.= 200 szt.). 7. Uchwyty do probówek z gwintem na igły, 33141300-3, 200 op. (1 op. = 10 szt.). 8. Igły Vacuette 38x9 (żółte), 33141320-9, 40 op. (1 op.=100 szt.). 9. Nożyki do nakłuć palca - hematologiczne, 33141410-7, 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Szyna Kramera 1000 x 70mm, 33183000-6, 10 szt. 2. Szyna Kramera 1500 x 100mm, 33183000-6, 10 szt. 3. Nożyczki chirurgiczne - proste - 140mm, 33169000-2, 5 szt. 4. Nożyczki opatrunkowe Lister - 140mm, 33169000-2, 5 szt. 5. Kleszczyki naczyniowe Kocher - proste - 16cm, 33169000-2, 5 szt. 6. Kleszczyki naczyniowe Kocher - zagięte - 16cm, 33169000-2, 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Staza gumowa, 25122530-6, 10 szt. 2. Staza gumowa automatyczna, 25122530-6, 10 szt. 3. Szpatułki drewniane - jałowe, 33141000-0, 5000 szt. 4. Wymazówki z podłożem transportowym, 33141000-0, 1 op. (1 op.=150 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 25.12.25.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.