eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap IIIB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Gorzów Wielkopolski: Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap IIIB
Numer ogłoszenia: 185165 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233834 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap IIIB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są:roboty budowlane w ramach projektu pn. /Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 -Etap IIIB/, polegające na modernizacji hali przyjęć odpadów komunalnych na działkach nr 85/1, 85/4, położonej na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, przy ul. Małyszyńskiej 180. obręb-7 Chróścik gm. Gorzów Wlkp., której właścicielem jest ZUO Sp. z o. o. z Gorzowa Wlkp. W ramach inwestycji wymagane jest wykonanie następujących prac zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej i wykonawczej, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, oraz normami technologicznymi, jakościowymi, sanitarnymi i ppoż dla tego typu obiektów. 2. Zakres prac dla etapu IIIB obejmuje: A. Rozbudowę stalowej hali przyjęć odpadów komunalnych /obiekt nr 11/ - polegającej na: - dobudowie jednego modułu długości hali, - przedłużeniu istniejącej żelbetowej ściany oporowej, - wykonaniu nowych bram, - uzupełnieniu posadzki, - przebudowie istniejącego żelbetowego boksu magazynowego z jego zadaszeniem, - przebudowie kanalizacji deszczowej, - uzupełnieniu instalacji elektrycznej, - wykonaniu świetlików kalenicowych w dachu budynku nr 11 z płyt poliwęglanowych. B. Zadaszenie istniejących zasieków żelbetowych: - zabudowa istniejącego boksu żelbetowego przez lekką nadbudowę i zadaszenie. Boks A i B. C. Wykonanie fundamentów żelbetowych dla potrzeb urządzeń technologicznych: - wykonanie żelbetowych płyt fundamentowych na istniejącym podłożu, - demontaż dwóch bram rolowanych, - demontaż stężenia pionowego, - wyburzenie fragmentu żelbetowej ściany oporowej. D. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej rozdzielnie nowych urządzeń technologicznych. E. Budowę obiektu budowlanego polegającego na budowie ściany oporowej jako zabezpieczenie skarpy wraz z ogrodzeniem terenu na działkach nr 85/1 i 85/4 w Gorzowie Wlkp.: - budowa ściany oporowej w miejscu istniejącego ogrodzenia, na granicy działki, - utwardzenie terenu pomiędzy murem oporowym, a istniejącym placem manewrowym, - wykonanie robót ziemnych związanych z likwidacją skarpy. F. Przebudowę budynku warsztatowo - garażowego: - wykonanie w istniejącym budynku żelbetowego kanału naprawczego dla pojazdów mechanicznych, wyposażonego w instalację wentylacyjną i elektryczną, na potrzeby pojazdów mechanicznych do obsługi odpadów komunalnych. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, 2) wykonanie wytyczenia geodezyjnego i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 3) koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów i nadzorów wykonywanych przez Zamawiającego, 4) wykonanie zagospodarowania terenu wokół budowy po zakończeniu prac budowlanych zgodnie z projektem i specyfikacją robót, techniczną i odbioru robót, 5) inne czynności i koszty ich realizacji niewymienione w ppkt od 3.3.1 do 3.3.3, ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa, niniejszym SIWZ i załączonym wzorem umowy oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6) uzyskanie decyzji/zgody właściwego organu inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis pozostałych prac, obowiązków i czynności oraz elementy wyposażenia, zamawianych urządzeń, wraz z ich parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawierają Projekty budowlano-wykonawcze branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót (całość dokumentacji zawarta w TOM II SIWZ Załączniki od A do C). 4. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Wyburzenia, rozbiórki, roboty ziemne 45213250-0 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45222100-0 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 5. Podstawowe parametry zamówienia: 1.) Uwaga! Przedmiar robót - kosztorys ofertowy- ma jedynie charakter poglądowy, ułatwiający wykonawcy obliczenie ceny za wykonanie zamówienia. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem. Do oferty należy dołączyć Przedmiar robót - kosztorys ofertowy. 2.) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. 3.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4.) Adres robót budowlanych: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66-400 Gorzów Wlkp. 5.) Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany personel techniczny. Podczas odbioru nastąpi weryfikacja wszystkich zadeklarowanych prac przez Wykonawcę, a wymaganych w dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi oraz opisy techniczne w języku polskim (KŚT, DTR, katalogi części itp.) w wersji papierowej i elektronicznej. 6.) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na prace stanowiące przedmiot zamówienia. a) Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 7.) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru, oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie zamówienia. 8.) W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. 9.) W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania nie później niż w ciągu 48 godzin licząc od daty zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych. Maksymalny czas usunięcia awarii, strony określają na 7 dni licząc od daty zgłoszenia. 10.) Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę. 11.) W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w zwłoce w stosunku do terminów określonych w pkt. 9, Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 12.) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad promocji Projektów, określonych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, i wykonania oznakowania przedmiotu zamówienia, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, oraz zgodnie z zasadami określonymi i zamieszczonymi na stronie internetowej http://www.pois.gov.pl/. 13.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Wizja lokalna Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem zakładu. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 Priorytet II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, Działanie 2.1: Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne GOTECH Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ulica Podmiejska -Boczna 16, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1371885,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1654129,95

  • Oferta z najniższą ceną: 1654129,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1654129,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.