Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Wałcz: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy
oraz sprzętu biurowego
a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy,
b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze.
Numer ogłoszenia: 185180 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4094 , ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 250 20 41, faks 0-67 250 21 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy oraz sprzętu biurowego a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy, b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy oraz sprzętu biurowego w asortymencie i ilościach przedstawionych w załączniku nr 1 do SIWZ i 1 a do SIWZ - Formularz Cenowy-Oferta.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3, 30.19.21.24-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.50-7, 42.99.42.20-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.32-5, 22.81.70.00-0, 22.99.00.00-6, 24.91.00.00-6, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 30.19.76.30-1, 22.60.00.00-6, 30.19.97.92-8, 30.19.14.00-8, 30.19.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy Wykonawcy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z dokumentu (-ów) wynikać musi, kto komu przekazuje zasoby, jakie zasoby konkretnie zostaną przekazane oraz, że zostaną one udostępnione Wykonawcy, co najmniej na okres realizacji zamówienia - wzór zobowiązania do załącznika nr 2. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia dokumentu w języku polskim (np. szczegółowa specyfikacja techniczna, folder, katalog) oferowanego przedmiotu zamówienia z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien w załączonym do oferty katalogu zakreślić (przykleić zakładkę samoprzylepną na stronę oferowanego produktu równoważnego oraz podać w załączniku nr 6 SIWZ, numer strony z katalogu zaoferowanego produktu równoważnego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy Wykonawcy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z dokumentu (-ów) wynikać musi, kto komu przekazuje zasoby, jakie zasoby konkretnie zostaną przekazane oraz, że zostaną one udostępnione Wykonawcy, co najmniej na okres realizacji zamówienia - wzór zobowiązania do załącznika nr 2. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia dokumentu w języku polskim (np. szczegółowa specyfikacja techniczna, folder, katalog) oferowanego przedmiotu zamówienia z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien w załączonym do oferty katalogu zakreślić (przykleić zakładkę samoprzylepną na stronę oferowanego produktu równoważnego oraz podać w załączniku nr 6 SIWZ, numer strony z katalogu zaoferowanego produktu równoważnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany adresu, nazwy, statusu firmy; 2) w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy; 3) zmiany miejsca dostarczania towaru; 4) zmniejszenie ilości i wartości dostaw w stosunku do ilości, wartości przyjętych w umowie; 5) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; 6) zmianą świadczenia Wykonawcy (typu, rodzaju, nazwy przedmiotu zamówienia) w sytuacji gdy zmówiony przedmiot zamówienia nie może być dostarczony np.z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, , z zastrzeżeniem, iż nowy sprzęt biurowy będzie charakteryzował się lepszymi parametrami w całości bądź w części (w każdym przypadku nie będą one gorsze niż przedmiot zamówienia); 7) terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia - z zastrzeżeniem, że nie może on przekroczyć dnia 28 października 2011 r., 8) zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki szkolenia przejmie inna jednostka organizacyjna sił zbrojnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.104bzab.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4094, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz , cena formularza - odebrany osobiście w JW 4094 - 20 zł, a przesłany pocztą - 25 zł.;
b) można pobrać ze stronyZamawiającego:
www.104bzab.wp.mil.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego - budynek nr 5, pokój nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy, b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - artykuły i materiały administracyjno - biurowe oraz terminarze i kalendarze, wyszczególnione w Formularzu Cenowym-Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3, 30.19.21.24-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.50-7, 42.99.42.20-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.32-5, 22.81.70.00-0, 22.99.00.00-6, 24.91.00.00-6, 22.81.63.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 22.60.00.00-6, 30.19.97.92-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego, wyszczególnionego w Formularzu Cenowym OFERTA - załącznik nr 1 a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.19.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa sprzętu specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa baterii do min narzutowych i zapalników ZN-97.1.
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2025 r.)
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.