eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaSukcesywne usługi dot. wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ustka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Ustka: Sukcesywne usługi dot. wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ustka.
Numer ogłoszenia: 185182 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka, ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne usługi dot. wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ustka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne usługi dot. wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ustka. GRUPA NR 1 - PODZIAŁY podział na dwie działki podział na trzy działki za każdą następną działkę (powyżej 3 - do 20) za każdą następną działkę (powyżej 20 działek) wznowienie granic nieruchomości (do 4 pkt.) wznowienie granic nieruchomości powyżej czwartego punktu (cena za każdy następny punkt) rozgraniczenia (pierwszy punkt) rozgraniczenia (za każdy następny punkt) GRUPA NR 2 - POMIARY SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE wytyczenie obiektu (cztery punkty, repery robocze) wytyczenie punktu (powyżej 4 punktu) pomiary powykonawcze obiektu (4 punkty) pomiary powykonawcze obiektu (następne punkty) inwentaryzacja: pierwsze przyłącze inwentaryzacja: następne przyłącze pierwsza studnia następna studnia GRUPA NR 3 - MAPY DO CELÓW PROJEKTOWYCH (WYKONANIE) jedna działka do 15 arów (30 % zmian) jedna działka do 15 arów (powyżej 30 % zmian) mapa do celów projektowych (pierwszy hektar) mapa do celów projektowych (następny hektar) aktualizacja wykonanych map (projektowe) - pierwszy hektar aktualizacja wykonanych map (projektowe) - następny hektar (OBIEKTY LINIOWE) pierwszy kilometr - nowy pomiar następny kilometr - nowy pomiar kilometr w terenie zabudowanym aktualizacja wykonanych map (liniowe) - pierwszy kilometr aktualizacja wykonanych map (liniowe) - następny kilometr DO CELÓW PLANISTYCZNYCH (WYKONANIE) Cena za 1 ha

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał , iż 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tzn. co najmniej 5 usług spośród usług zawartych w przedmiocie zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ, 6) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 4 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje itd.; 7)dokumenty stwierdzające, że dane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. , 8)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ; 9)projekt umowy zaakceptowany podpisem Wykonawcy (Załącznik nr 6) od SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, ul. Dunina 24 ,76-270 Ustka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Ustka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.