eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń użytkowanych przez służby kontroli granicznej w Szczecinie, Świnoujściu i Dziwnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Szczecin: Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń użytkowanych przez służby kontroli granicznej w Szczecinie, Świnoujściu i Dziwnowie
Numer ogłoszenia: 185194 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156204 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń użytkowanych przez służby kontroli granicznej w Szczecinie, Świnoujściu i Dziwnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń użytkowanych przez służby kontroli granicznej w Szczecinie, Świnoujściu i Dziwnowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz powierzchni do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca używał będzie środków czystości i środków higieniczno - sanitarnych o bezspornie dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania, a także właściwych do zainstalowanych pojemników oraz dozowników.Wykonawca zapewni (zakupi) na własny koszt, na bieżąco, papier toaletowy, mydło i środki zapachowe (do WC), do właściwych dozowników i pojemników zainstalowanych w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego oraz środki czystości, dezynfekujące, worki na śmieci oraz potrzebny sprzęt, narzędzia niezbędne do wykonywania usług. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń użytkowanych przez służby kontroli granicznej w Szczecinie, która realizowana będzie w następujących obiektach: ul. Bytomskiej 7, ul. Bytomskiej 9,ul. Bytomskiej 10, ul. Bytomskiej 14, Plac Batorego 4, Nabrzeże Czeskie, Nabrzeże Łasztownia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIVAN Pranie Dywanów i Tapicerek Pitrasz Adrian, ul. Piłsudskiego 86/27, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46252,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń użytkowanych przez służby kontroli granicznej która realizowana będzie w Świnoujściu i Dziwnowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WISAG Polska Sp. z o.o., Ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92446,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40565,52

  • Oferta z najniższą ceną: 40565,52 / Oferta z najwyższą ceną: 52263,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.