Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek
oraz oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami
Numer ogłoszenia: 185200 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Katowice , ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598859, faks 032 2598859.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Specyfikacja sprzętu). 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu wraz z oprogramowaniem o parametrach lepszych od wymagań minimalnych wymienionych w w/w załączniku oraz aby zaoferowany sprzęt posiadał deklaracje zgodności CE, wystawione przez ich producenta oparte na odpowiednio obowiązujących w dniu składania oferty normach. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania sprzętu określonego w przedmiocie zamówienia lub równoważnego o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 4. Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 5. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 42 w Katowicach, bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat. 7. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany. 8. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem stanowiących przedmiot zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym wg zał. nr 5a i 5b do SIWZ. Podpisany przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9. Wykonawca wystawi osobne faktury VAT dokładnie wg poszczególnych części (pakietów) przetargu. 10. Wykonawca udzieli gwarancji nie mniejszej niż określona przez Zamawiającego w zał. nr 4 do SIWZ (Specyfikacja sprzętu). 11. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję na przedmiot umowy. 12. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia. 13. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie części lub sprzętu (dysku, płyty główna itp.) w celu wykonania naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca przetransportuje na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia. 14. W przypadku konieczności oddania sprzętu lub części (dysk, pł. główna itp.) do naprawy lub gdy naprawa jest dłuższa niż 3 dni robocze Wykonawca powinien wypożyczyć sprzęt zastępczy, o parametrach co najmniej równych uszkodzonemu, umożliwiający pracę w czasie naprawy. Sprzęt zastępczy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. 15. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na fabrycznie nowy o równoważnych, bądź lepszych parametrach. 16. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy do każdego oprogramowania co najmniej jeden nośnik instalacyjny. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców. 18. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 19. Wszelkie instrukcje użytkowania, broszury instalacyjne, gwarancje winny być dostarczone w języku polskim. 20. Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie do utylizacji starego, zużytego sprzętu komputerowego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, lecz nie później niż w okresie do 6 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (według wzoru stosowanego przez wystawcę); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3; 3) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentu, o którym mowa w pkt.1). 2. Wszystkie dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach
ul. Warszawska 42
40-008 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach, ul. Warszawska 42 40-008 Katowice, Sekretariat Dyrektora WOMP na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.