Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Warszawa: Dostawa, montaż i uruchomienie regału karuzelowego w budynku Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, przy ul. Żeromskiego 29
Numer ogłoszenia: 185253 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, faks 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie regału karuzelowego w budynku Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, przy ul. Żeromskiego 29.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie regału karuzelowego w budynku Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, przy ul. Żeromskiego 29. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania funkcjonalne i techniczne, zakres oraz lokalizację określają załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), a także: a) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedno zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa), w zakresie dostawy wraz z montażem regału karuzelowego pionowego, o wartości nie mniejszej niż 70 000,- zł brutto. Wykazane zamówienie musi odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie musi być poparte dokumentem potwierdzającym, iż zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 5a do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy wykonawca /uczestnik konsorcjum/. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik. 4. Wykaz zamówienia - opisanego w Sekcji III.2.1) lit. a) zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat - wzór stanowi zał. 6 do SIWZ, poparty dokumentem świadczącym o jego należytym wykonaniu np. referencje. Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien zawierać informacje pozwalające Zamawiającemu przyporządkować je do odpowiedniej pozycji wykazu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty te składa Pełnomocnik w imieniu wykonawcy, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 1) FORMULARZ OFERTY - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 2) Parametry techniczne regału karuzelowego - wypełniony Formularz - wg zał. Nr 2 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 3) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2.2) pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podstawa prawna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155). Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Formy pisemnej nie wymagają zmiany: osób pracowników Wykonawcy przewidzianych do nadzoru nad realizacją przedmiotu Umowy; na liście kontaktów o której mowa w §8 umowy; danych adresowych, kont bankowych Stron; osób do współpracy z obu Stron. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego, pisemnego powiadomienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl zakładka Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www lub odebrać w wersji papierowej w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany ul. Żeromskiego 29, pok.385, (cena 5,- zł.,).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: WZP dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ul. Żeromskiego 29 (nowa siedziba-RATUSZ) pok. Nr 385. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10:30 w WZP ul. Żeromskiego 29 pok. Nr 352.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.