To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-22
Słupsk: Dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m zlokalizowanego w Słupsku na Placu Zwycięstwa 3
Numer ogłoszenia: 185267 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147805 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 844 75 33, faks 59 8437417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m zlokalizowanego w Słupsku na Placu Zwycięstwa 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m zlokalizowanego w Słupsku na Placu Zwycięstwa 3. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz demontaż po zakończonym okresie dzierżawy sztucznego lodowiska o wymiarach 20 m x 30 m oraz wykonanie prac polegających na wykonaniu podbudowy pod lodowisko oraz utwardzenia terenu wokół lodowiska. Lodowisko ma być zlokalizowane na Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku zgodnie z załączoną mapką sytuacyjną (załącznik nr 8 do SIWZ). 3.3. Zakres zamówienia obejmuje: 1)dostawę, montaż i uruchomienie lodowiska sezonowego o wymiarach 20m x 30 m, 2)dostawę mat gumowych ryflowanych do chodzenia na łyżwach o szerokości 1m, długość całkowita 100 m (w rolkach po 10 metrów), 3)dostawę i montaż band rekreacyjnych przymarzalnych o wysokości od 1,10 m do 1,20 m otaczających tafle lodowiska, z bramką wejściową oraz bramą do wjazdu maszyny do pielęgnacji tafli lodu rolby, 4)dostawę, posadowienie i montaż agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska, wyposażonego w automatykę sterującą, pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do +100C i prędkości wiatru do 2m/s, 5)dostawę i napełnienie instalacji ziębniczej roztworem glikolu 35% etylowego, 6)dostawę maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska rolby, 7)dostawę elektrycznej ostrzałki do łyżew - szt. 1, 8)dostawę min. 154 par łyżew w pełnej rozmiarówce, 9)dostawę suszarki do łyżew- szt. 1, 10)dostawę 2 kontenerów na potrzeby funkcjonowania lodowiska, 11)dostawę i montaż instalacji oświetlenia lodowiska, 12)dostawę instrukcji użytkowania lodowiska wraz z wyposażeniem dodatkowym w języku polskim oraz instrukcji obsługi i użytkowania maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby w języku polskim, 13)przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska oraz maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby, 14)dzierżawę kompletnego lodowiska wraz z wyposażeniem dodatkowym i maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby w okresie od daty odbioru Etapu I przedmiotu zamówienia do dnia 28.02.2017 r., 15)serwis lodowiska i urządzeń towarzyszących, doradztwo techniczne i inne w okresie dzierżawy, 16)demontaż sztucznego lodowiska w terminie określonym w rozdziale 6.0 SIWZ wraz z wywozem jego elementów. 3.4.Projektowane warunki pracy lodowiska: 1)Temperatura otoczenia do +10 0C, 2)Prędkość wiatru do 2 m/s, 3)Promieniowanie słoneczne rozproszone. 3.5. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1)prace związane z dostosowaniem i wyrównaniem nawierzchni pod montaż lodowiska (nawierzchnia placu pod lodowisko poniemiecka kostka brukowa), 2)dostawę i ustawienie kompaktowego agregatu chłodniczego, spełniającego następujące wymagania: a)wydajność chłodnicza dostosowana do powierzchni lodowiska, b)moc ziębnicza agregatu ok. 175 kW, c)agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika chłodzącego R404 A lub R134A, R407C, R410A dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, d)Wykonawca zapewnia, na swój koszt, czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy, e)musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze, a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia, f)panel elektryczny musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, g)agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji wydajności: 25%, 50%, 75%, 100%, h)agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pomp, i)głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014r., poz. 112), j)po stronie Wykonawcy jest podłączenie elektryczne agregatu do rozdzielni elektrycznej o mocy 110kW i zabezpieczeniu 160A, wykonanie przyłącza elektrycznego zakończonego rozdzielnią elektryczną i jego podłączenie leży w gestii Zamawiającego, k)agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinien spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawnych w tym norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i ochrony środowiska. 3) Dostawa i montaż orurowania dla płyty lodowiska o wymiarach 20 m x 30 m z lokalizacją kolektorów na krótszym boku lodowiska. Orurowanie PE, aluminiowe lub EPDM. Kolektory muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem (konstrukcja stalowa). a)kolektory w systemie ziębniczym mają pracować w układzie Tichelmana w celu wyrównania ciśnień i temperatur płynu ziębniczego na całej tafli lodowiska b)zastosowany system musi być energooszczędny, przyjazny środowisku zarówno w odniesieniu do zastosowanych czynników chłodniczych jak i emisji hałasu. Dla zapewnienia energooszczędności Zamawiający wymaga, aby układ technologiczny składał się z wysokowydajnej jednostki chłodniczej. Zastosowane urządzenia muszą być w całości zgodne z wymogami CE, co oznacza że zarówno proces produkcji jak również wszystkie komponenty z nim związane są zgodne z obowiązującymi rozporządzeniami z Unii Europejskiej. Ponadto urządzenie musi spełniać wymogi Dozoru Technicznego i wszystkie jego elementy ciśnieniowe posiadać stosowne potwierdzenie w dokumentacji. Dla spełnienia wymogów energooszczędności a także zabezpieczenia spraw związanych z ochroną środowiska wymagane jest, aby cykl chłodniczy urządzenia był oparty na układzie pośrednim z odprowadzeniem bezpośrednim. c)po zakończeniu montażu Wykonawca jest zobowiązany w ramach zamówienia dokonać próby szczelności instalacji chłodniczej. 4)dostawę i montaż band lodowiskowych: a)wysokości 1,1 m - 1,2 m, b)wyposażone w bramkę wejście/wyjście, o szerokości 1 m, oraz bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska rolby, c)samoprzymarzające do tafli lodowiska, niewymagające stałego kotwienia do podłoża, d)konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min.6 mm w kolorze białym, e)bandy wyposażone w dolną listwę okopową z PEHD w kolorze żółtym do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10 mm w kolorze niebieskim lub czerwonym, f)bandy muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. 5)dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania oraz przenośną pompą do wypompowania glikolu z układu do pojemników. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków, 6)montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu grubości minimum 5cm, 7)dostawę mat gumowych ryflowanych do chodzenia na łyżwach o szerokości 1m, długość całkowita 100 m (w rolkach po 10 metrów). 8)dostawę maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska rolby,maszyna do konserwacji lodu rolba powinna być dostosowana do utrzymania lodowiska o powierzchni 600m2 (wymiary 20m/30m), o parametrach nie gorszych niż podane poniżej: a)silnik spalinowy, chłodzony cieczą, o mocy 16,kW (21,6KM), 3200 obr/min, b)instalacja elektryczna 12V, c)prędkość do przodu i tyłu 0-13 km/h, d)napęd na 4 koła hydrostatyczny, e)opony kolcowane, f)przekładnia biegów jednostopniowa w przód, bieg jałowy i bieg wstecz, g)zbiornik na śnieg podnoszony i przechylany hydraulicznie, h)pojemność zbiornika na śnieg 2m3, i)pojemność zbiornika wody 510 l, j)zbiornik na wodę wykonany ze stali nierdzewnej, k)szerokość robocza do 1800 mm, l)promień skrętu ze strugiem max 3,5m, m)wysokość do 1900mm, n)długość robocza do 3300 mm, o)waga netto z agregatem do 1900 kg, p)głębokość pracy 0,01mm-3mm, maszyna do konserwacji lodu rolba powinna być wyposażona m. in. w: a) przednią oś centralnie wahliwą, ułatwiającą poruszanie się poza lodowiskiem, b) boczną szczotkę wysuwaną i sterowaną hydraulicznie; c) nadmuch ciepłego powietrza na stanowisku operatora; e) naostrzony nóż do ścinania lodu; d) oświetlenie, lusterka, hamulec ręczny, sygnalizację dźwiękową. 9)dostawę elektrycznej ostrzałki do łyżew - manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew ze specyficznie ukształtowanym kamieniem do żłobienia rowka łyżew przez tarcze szlifierskie. Ostrzałka do łyżew musi posiadać: a)tarczę szlifierską 150x6 mm, b)diament (80mm) D-80, c)skrzynkę ceramiczną, d)osełkę ceramiczną, e)osełkę diamentową. 10) dostawę min. 154 par łyżew, o pełnej rozmiarówce: (łyżwy dziecięce) rozmiar 28-30 10 sztuk, rozmiar 30-32 10 sztuk, rozmiar 32-34 10 sztuk, rozmiar 34-36 10 sztuk, (unisex) rozmiar 36 10 sztuk, rozmiar 37 12 sztuk, rozmiar 38 12 sztuk, rozmiar 39 12 sztuk, rozmiar 40 12 sztuk, rozmiar 41 12 sztuk, rozmiar 42 12 sztuk, rozmiar 43 12 sztuk, rozmiar 44 12 sztuk, rozmiar 45 6 sztuk, rozmiar 46 2 sztuki oraz dwa pingwiny - chodziki do nauki jazdy na łyżwach oznakowanych CE, oraz płyn do dezynfekcji do obuwia posiadający świadectwo jakości zdrowotnej wystawione przez Państwowy Zakład Higieny 5 litrów, 11) dostawę kasków dla dzieci minimum 10 sztuk, 12) dostawę jednorazowych wkładek higienicznych dla wypożyczających łyżwy 1000 par, 13) dostawę suszarki do łyżew z dezynfekcją na min. 30 par. Wieszaki i panel wykonany ze stali nierdzewnej, 14) dostawę dwóch kontenerów o powierzchni użytkowej min. 13 m2 każdy, z czego: a) jeden przeznaczony będzie na szatnię z przebieralnią dla korzystających z lodowiska, wyposażony w ławki i wieszaki, b) drugi przeznaczony będzie na pomieszczenie pracy obsługi - kasa, wypożyczalnia łyżew, wyposażony w regały na łyżwy, z miejscem na ostrzałkę do łyżew, i suszarkę do łyżew, 13) dostawę i instalację oświetlenia lodowiska pozwalającego na bezpieczne korzystanie z lodowiska do późnych godzin wieczornych, 14) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska z wyposażeniem dodatkowym oraz w zakresie obsługi maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodowiska rolba - min. 4 osoby, 15) serwis lodowiska i urządzeń w okresie dzierżawy do dnia 28.02.2017 r. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, nie później niż do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą dokonywane zgodnie z wyborem Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem. Wykonawca w okresie dzierżawy zobowiązany będzie także świadczyć na rzecz Zamawiającego doradztwo techniczne i inne w zakresie funkcjonowania lodowiska, 16) demontaż lodowiska po zakończonym okresie jego funkcjonowania zgodnie z zapisami rozdziału 6.0 SIWZ, 17) pisemną gwarancję na wszystkie elementy lodowiska łącznie z wyposażeniem dodatkowym oraz na maszynę do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby na okres użytkowania lodowiska. 18) przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 19) wszystkie niezbędne materiały Wykonawca zapewnia na swój koszt. Zamawiający wskaże Wykonawcy punkt poboru wody koniecznej do wykonania płyty lodowiska i pokryje koszty związane ze zużyciem wody. Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie zasilanie agregatu w energię elektryczną wraz z podłączeniem. 3.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania. Wykonawca jest zobowiązany do podania danych technicznych lodowiska, potwierdzających że proponowane lodowisko spełni warunki techniczne określone w SIWZ. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kartę techniczną agregatu. Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem, uruchomieniem i demontażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. 3.8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1)zagospodarowanie pozostałych powstałych podczas prowadzenia prac odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) 2) po demontażu lodowiska doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 3.10. Planowane przekazanie miejsca montażu nastąpi w terminie do dnia 24 listopada 2016 r. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu miejsca montażu, wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 3.11. Zamawiający przewiduje dwa odbiory przedmiotu zamówienia: - pierwszy odbiór nastąpi po wykonaniu I Etapu zamówienia, o którym mowa w rozdziale 6.0 SIWZ tj. po dostawie, montażu, uruchomieniu kompletnego lodowiska przygotowanego do użytku wraz z wyposażeniem dodatkowym i maszyną do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby oraz po przeprowadzeniu szkolenia, - drugi odbiór (końcowy) nastąpi po wykonaniu II i III Etapu zamówienia, o którym mowa w rozdziale 6.0 SIWZ tj. po zakończonym okresie eksploatacji, po demontażu lodowiska i doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych i uporządkowaniu terenu. 3.12. Odbioru częściowego (I Etapu zamówienia) kompletnego lodowiska przygotowanego do użytku wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz maszyną do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, podwykonawców, w ciągu 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, iż lodowisko jest gotowe do użytkowania zgodnie z umową oraz obiekt pozbawiony jest wszelkich wad, załączając jednocześnie pisemną gwarancję, o której mowa w punkcie 3.5. ppkt.17 niniejszego rozdziału oraz instrukcje użytkowania, o których mowa w punkcie 3.3. ppkt.12 niniejszego rozdziału. Do odbioru konieczne jest dokonanie rozruchu lodowiska. 3.13. Brak jakichkolwiek dokumentów wymienionych w pkt 3.12. powyżej spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru prac. 3.14. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawnione zostanie istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. 3.15. W przypadku gdy Zamawiający wniesie sprzeciw co do zawiadomienia o zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia usterek wskazanych w tym sprzeciwie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3.16. Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, podwykonawców w ciągu 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia. 3.17. Zamawiający przewiduje częściowe fakturowanie. Podstawą wystawienia faktury częściowej za Etap I będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę i podwykonawców protokół odbioru Etapu I zamówienia. Wartość faktury częściowej będzie wynosiła 60 % całkowitej wartości zamówienia objętej umową. Podstawą wystawienia końcowej faktury będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy, podwykonawców protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wartość faktury końcowej będzie wynosiła 40 % całkowitej wartości zamówienia objętej umową. 3.18. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za dostawy, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana wraz z kopią przelewu na rzecz podwykonawcy. 2)Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy. 3.19. Zamawiający zobowiązuje się do uzyskania decyzji za zajęcie pasa drogowego pod lodowisko w celu realizacji umowy. 3.20. Koszty i opłaty związane z uzyskaniem decyzji ponosi Zamawiający, pozostałe koszty związane z realizacją umowy ponosi Wykonawca...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J&S DORADZTWO BIZNESOWE JACEK STEMPIN
jakie przetargi wygrała firma
J&S DORADZTWO BIZNESOWE JACEK STEMPIN
- Alles Cool Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin, ul. Wrocławska 13B, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181425,00
Oferta z najniższą ceną: 181425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184328,14
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obsługą
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: Maszyny do konserwacji lodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.