Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Miłoradz: Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłoradzu , Gimnazjum Publicznego w Miłoradzu, Szkoły Podstawowej w Kończewicach w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r.
Numer ogłoszenia: 185268 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz , ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłoradzu , Gimnazjum Publicznego w Miłoradzu, Szkoły Podstawowej w Kończewicach w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Miłoradzu , Gimnazjum Publicznego w Miłoradzu,Szkoły Podstawowej w Kończewicach od dnia 01.09.2009r. do dnia 30.06.2010r. ze wsi: Stara Wisła, Bystrze, Kończewice, Gnojewo, Stara Kościelnica, Pogorzała Wieś, Mątowy Wielkie, Mątowy Małe. Przewidywana liczba uczniów do przewozu - 146 osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie w/w warunków 7. wniosą wadium. 8. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dane oferenta: nazwa, adres, telefon. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę zawierającą całość zamówienia. 2. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane w niniejszej dokumentacji. 3. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Oferta (formularz ofertowy) musi być podpisana przez oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Za podpisanie uważa się własnoręczny podpis z pieczątką. 5. W przypadku, gdy oferent dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez oferenta. 6. Oferent składa zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami. 7. Oferent załącza sprawozdanie finansowe za I półrocze 2008r. lub za cały 2008r. 8. Przystępujący do przetargu w celu należytego wykonania usługi złoży oświadczenia, że zakład do 30 czerwca 2009r. nie podlega likwidacji lub zmianie właściciela. 9. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez oferenta lub upoważnionego przedstawiciela oferenta. 10. Poprawki powinny być naniesione czytelnie i sygnowane podpisem oferenta. 11. Oferent winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie. Na kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia: a. Nazwa i adres zamawiającego, b. Adres i nazwa oferenta, c. Napis DOWOZY SZKOLNE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miłoradz
ul. Żuławska 9
82-213 Miłoradz
Tel. (055) 271 15 31, faks. (055) 271 15 65.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY MIŁORADZ, ul. Żuławska9, 82-213 Miłoradz Sekretariat pok.1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.