Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Zawiercie: Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia.
Numer ogłoszenia: 185272 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144622 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia (wykaz dróg stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i wzoru umowy, wykaz parkingów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i wzoru umowy). Długość dróg: 96,23 km, Powierzchnia parkingów: 10440 m2 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych usług według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego bez konieczności zmiany umowy. 1. Zakres prac obejmuje: - mechaniczne czyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni i parkingów z ziemi, piasku, liści i drobnych odpadów. - wywiezienie zebranej ziemi, piasku, liści i ewentualnie innych zanieczyszczeń znajdujących się na trasie objętej sprzątaniem na składowisko odpadów, - usunięcie przerostów trawy i chwastów wyrastających pomiędzy zamiataną jezdnią i krawężnikiem. 2. Zamiatanie musi odbywać się samochodem przeznaczonym do tego typu prac, w kolejności określonej przez Zamawiającego bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 3. Efektem należycie wykonanej usługi jest dokładne oczyszczenie terenu objętego sprzątaniem z ziemi, piasku, liści, zanieczyszczeń oraz trawy i chwastów. Pod pojęciem zamiatanie mechaniczne 1 km drogi Zamawiający rozumie oczyszczenie (zamiatanie) odcinka drogi o długości 1 km po obu stronach ulicy tzn. zamiatarka przejeżdża odcinek o długości 2 km. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez wykonanie prac wyszczególnionych w zleceniu i wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych przy wykonywaniu przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Działając na podstawie dyspozycji art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - Pzp (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Zamawiający dokonał zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) poprzez: 1) uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia - pkt III SIWZ: a) w ust. 2 po zapisie Zamiatanie musi odbywać się samochodem przeznaczonym do tego typu prac, w kolejności określonej przez Zamawiającego bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dodaje się zapis: Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennego sprzętu jedynie w trudno dostępnych miejscach np. w narożnikach parkingów. b) o zapis: Zamawiający oświadcza, iż będzie wykonywał odbiory robót w dniu, w którym uzyskał telefonicznie informację od Wykonawcy lub w dniu następnym. Odbiory będą przeprowadzane w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2) uzupełnienie wzoru umowy - w § 2 ust. 2 poprzez dodanie po zapisie: Zamiatanie musi odbywać się samochodem przeznaczonym do tego typu prac, w kolejności określonej przez Zamawiającego bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zapisu: Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennego sprzętu jedynie w trudno dostępnych miejscach np. w narożnikach parkingów. 3) zmianę terminów: - składania ofert z 20 maja 2009 r. o godz. 10.00 na 21 maja 2009 r. o godz. 10.00, - otwarcia ofert z 20 maja 2009 r. o godz. 10.30 na 21 maja 2009 r. o godz. 10.30..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94831.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 117927
- Oferta z najniższą ceną: 117927 oferta z najwyższą ceną: 143576.19
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Utrzymanie czystości na drogach powiatowych na terenie m. Świebodzin
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.