To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-05
Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu florystyki dla uczennic i uczniów biorących udział w Projekcie pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Numer ogłoszenia: 1852 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388950 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu florystyki dla uczennic i uczniów biorących udział w Projekcie pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu florystyki dla uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, tj. 15 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu florystyki; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) wprowadzenie do bukieciarstwa i florystyki, b) barwy i kompozycje, istota kompozycji roślinnych, c) narzędzia florysty - materiałoznawstwo, d) botanika i materiałoznawstwo roślinne, e) bukieciarstwo okolicznościowe, f) florystyka okolicznościowa - ślubna, pogrzebowa, żałobna, g) dekoracja kwiatów doniczkowych, h) ozdobne pakowanie prezentów, i) florystyczne dekoracje wnętrz i stołów, j) kompozycje florystyczne w naczyniach, k) techniki suszenia i utrwalania roślin. 3) zajęcia muszą obejmować 42 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 40 godzin zajęć, z czego 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin praktycznych, b) 2 dodatkowe godziny zajęć obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci oraz 1 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 0,5 godz. na początku zajęć i 0,5 godz. na zakończenie zajęć, c) godzina zajęć obejmuje zajęcia liczące 45 minut - długość przerw ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 2) zajęcia muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez Dyrektora szkoły; 3) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) ubezpieczenie uczestniczek i uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, b) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny, teczka, zeszyt, długopis, (wszystkie materiały szkoleniowe muszą być oznakowane w logotypy UE i POKL), materiały należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; c) urządzenia, akcesoria i produkty w ilości wystarczającej do efektywnego przeprowadzenia zajęć; 4) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-010/13 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
- Fundacja Gospodarcza Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8100,00
Oferta z najniższą ceną: 8100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzyżowaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronę Chmielnik
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- (4) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Utwardzenie drogi w Sulnówku naprzeciwko OSP
- Modernizacja dachu w SP 5
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.