Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-06
Bydgoszcz: Dostawa monitorów i telewizora
Numer ogłoszenia: 185303 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitorów i telewizora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Radiologiczne monitory diagnostyczne - 2 szt.; Monitory 10szt; Telewizor LED 42 cale 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7, 32.32.46.00-6, 32.32.31.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie wykazu zrealizowanych zamówien: dla zadania 1 - conajmniej 1 zamówienie na dostawy sprzętu odpowiadajacemu zamówieniu o wartości 20 000PLN, dla zadań 2 i 3 conajmniej 2 zamówień na dostawy sprzętu odpowiadajacemu zamówieniu o wartościach: dla zadania 2 - 4000PLN/każde, dla zadania 3 - 2000PLN/każde.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna. Kancelaria czynna w dni powszednie w godz. 7.00 -15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Radiologiczne monitory diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiologiczne monitory diagnostyczne 2 MP - 2 szt. Monitor musi spełniać wszystkie wymagania Ministerstwa Zdrowia dotyczące urządzeń dedykowanych do opisu obrazów radiologii ogólnej rejestrowanych w postaci cyfrowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011, a w szczególności : 2 monitory monochromatyczne LCD pracujące w układzie pionowym, w standardzie DICOM, stanowiące parę i posiadające świadectwo parowania wydane przez producenta; Rozdzielczość monitora co najmniej 1200 x 1600pikseli (2 megapiksele); Przekątna 54cm - 21,3cale Cyfrowe złącza przesyłania obrazów : DVI - D ; Dedykowana przez producenta monitorów karta graficzna do obsługi obydwu monitorów; Każdy z elementów przekazywania i prezentacji obrazu (w tym karta graficzna) musi zapewnić możliwość przekazania co najmniej 1024 poziomów szarości ( 10bitow); Zabarwienie ekranu -szare; Matryca : IPS; Kąty widzenia (pion/ poziom) 170 stopni /170 stopni Jasność 500cd/m2 Kontrast 850: 1 Oprogramowanie producenta do kalibracji monitorów komplet dedykowanego okablowania niezbędnego do działania monitora; gwarancja producenta: 5 lat; Radiologiczne monitory diagnostyczne - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przekątna ekranu 21,5 cali Proporcje wymiarów matrycy 16: 9 Rozdzielczość 1920:1080 Zastosowane technologie : Full HD, podświetlenie LED, Czas reakcji - 5ms Jasność 250cd/m2 Kontrast 5 000 000 : 1 Kat widzenia poziom- 176stopni; pion 170 stopni; Pobór mocy 26W; Technologie złączy D-Sub, DVI-D, Normy i standardy: certyfikat bezpieczeństwa UL, cUL, certyfikat ergonomii TUV-GS Normy promieniowania CE , FCC-B Gwarancja podstawowa 36 m-cy. Monitory 10szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Telewizor LED 42 cale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran - 42 cale, panoramiczny 16 :9 Rozdzielczość FULL HD 1920:1080 Odświeżania 100Hz Kontrast dynamiczny 5 000 000 :1 Czas reakcji matrycy 2,4ms; Dźwięk : Dolby Digital, Clear Voice II, Technologie DLNA, Wireless DLNA ready, Wi-Fi ready, NetCast, USB - zdjęcia, muzyka, film, Digital EPG, Wireless AV Link; Technologia podświetlania matrycy: LED Moc głośników - 2 x 10W; Menu w języku polskim- tak Tuner telewizji cyfrowej DVB-T (MPEG4) ; analogowy ; Możliwość powieszenia na ścianie - tak standard VESA ; Liczba cyfrowych wejść HDMI - 4 ; Liczba złączy USB - 2 Liczba złączy EURO - 1 Złącze Ethernet ( LAN) - tak Wyjście komponentowe - tak Wejście PC VGA - tak Cyfrowe wyjście optyczne - tak Wyjście słuchawkowe - Tak Kolor obudowy - czarny Max waga 16,8 kg Grubość monitora 3 cm, Pobór mocy - max. 152W Wyposażenie: podstawa obrotowa, pilot, baterie do pilota, instrukcja w języku polskim, karta gwarancyjna Gwarancja producenta - min. 24 miesiące. Telewizor LED 42 cale 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.