Ogłoszenie z dnia 2017-02-02
Ogłoszenie nr 18531 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Krynica-Zdrój: Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą dla spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów w Krynicy-Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348302
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., krajowy numer identyfikacyjny
49190027500000, ul.
ul. Nowotarskiego
42617,
33380
Krynica-Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 712 395, faks
184 715 081, e-mail
bptaszek@kryniczanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednoosoboa Spółka Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą dla spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów w Krynicy-Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-271-33/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą .Paleta musi posiadać odpowiednio zachowane wymiary zewnętrzne oraz odpowiednią grubość poszczególnych desek. Paleta ma być oznaczona w charakterystyczne symbole, kolory i odróżniać się od standardowych palet euro. Palety muszą być wprowadzone do obiegu w sieciach handlowych wg zał nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawa palet nastąpi nie później niż 72 h po złożeniu zamówienia.Wydzierżawiający palety oznakowane ma wyeliminować ryzyko prawne w obrocie paletami, w tym ryzyka odrzucenia palet w trakcie dostaw. Wydzierżawiający przejmuje obowiązek ustalania salda paletowego i odbioru palet. Wydzierżawiający przejmuje na siebie koszty administracyjne związane z inspekcją, naprawą i utylizacją palet oraz koszty magazynowe. Wydzierżawiający zapewni ciągłość dostaw produktów Spółki.Wydzierżawiający zdejmuje ze Spółki obowiązek prowadzenia ewidencji palet oraz tworzenia deklaracji na potrzeby rozliczenia obowiązków recyklingu i odzysku opakowań.Przewidywana ilość dzierżawionych palet w skali roku - około 18 000 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
98390000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT269240.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 331165.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust pkt 1a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
CHEP Polska Sp. z o.o. jest jednym z dwóch podmiotów na terenie kraju , który świadczy usługi wynajmu palet oznakowanych. Przy czym Firma LPR Poland ul. Poleczki 35; 02-822 Warszawa nie utrzymuje kontaktów handlowych z wszystkimi sieciami oraz hurtowniami będącymi kontrahentami Zamawiającego, co tym samym uniemożliwia kompleksową obsługę dzierżawionych przez ten podmiot palet stanowiącą istotną cześć zakresu przedmiotowego zamówienia (email z dnia 16.11.2016 r.)
CHEP Polska Sp. z o.o. utrzymuje kontakty handlowe z wszystkimi sieciami handlowymi oraz większością hurtowników współpracujących z Zamawiającym dzięki czemu może zaoferować
kompleksową obsługę palet polegającą na dostawie, odbiorze od klientów Zamawiającego, naprawie, utylizacji oraz wymianie. Wprowadzenie tego typu usługi pozwala na scedowanie na CHEP Polska Sp. z o . o. całej gospodarki paletowej tj. zakupu palet, przechowywania, weryfikacji, odbiorze i transporcie od klientów Spółki oraz naprawie i utylizacji, o pozwoli na wyeliminowanie strat palet. Palety CHEP Polska Sp. z o.o. są charakterystyczne ze względu na kolor, dzięki czemu można uniknąć pomylenia palet z pozostałymi, które są w obiegu.
Podstawa prawna trybu: art. 67.ust.1 pkt. 1 lit.a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.), przepis ten stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- "Dostawa warzyw i owoców dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Modernizacja czterech kortów tenisowych o nawierzchni ziemnej przy ul. Park Sportowy w Krynicy-Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.