eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 185336 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5487233, 5487327, fax 0-22 5487351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.giih.gov.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, w następującym asortymencie i ilościach: A. 50 sztuk komputerów klasy PC, B. 50 sztuk monitorów LCD 19, C. 1 sztuki serwera przewidzianego do pracy grupowej, D. 2 sztuk serwerów przewidzianych jako domena i domena zapasowa, E. 10 sztuk komputerów przenośnych, F. 1 sztuki komputera przenośnego o podwyższonym standardzie, G. 10 sztuk routerów, H. 10 sztuk przełączników zarządzalnych, I. 1 sztuka urządzenia przeznaczonego do zabezpieczenia antywłamaniowego brzegu sieci wraz z możliwością realizacji połączeń internetowych typu VPN, J. 1 sztuka oprogramowania do wymiany informacji przy pomocy protokołu FTP, K. 90 sztuk pakietów oprogramowania antywirusowego i ochrony internetowej, L. 62 sztuki oprogramowania biurowego MS OFFICE 2003 Std PL, M. 2 sztuki pakietu oprogramowania MS ACCESS 2003 PL, N. 25 sztuk myszek optycznych, O. 2 sztuki nagrywarek wewnętrznych DVD DL, P. 5 sztuk nagrywarki zewnętrznej DVD DL, Q. 2 sztuki pamięci operacyjnej RAM 256 MB DDR PC-333, R. 4 sztuki pamięci typu FLASH (Pen Drive) 4 GB, S. 400 sztuk płyt DVD RW 4,7 GB, T. 4 sztuki dysków twardych zewnętrznych USB2 250 GB, U. 25 sztuk pamięci typu FLASH (Pen Drive) 1 GB, V. 2 sztuki skanera CCD, W. 3 sztuki pakietów oprogramowania do rozpoznawania tekstu (OCR), X. 80 sztuk licencji MS Windows SRV 2003 User CAL. Szczegółowy opis minimalnych wymagań technicznych i jakościowych, jakie musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ (w kolumnie minimalne wymagania). Zaoferowany przez oferenta sprzęt komputerowy z oprogramowaniem musi spełniać minimalne wymagania jakościowe i techniczne określone przez Zamawiającego w tym załączniku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni spełniać następujące warunki: 1) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniać warunki art. 22 ust. 1 tej ustawy, tj.: a) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotowym zamówienia; c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykazać się wykonaniem z zachowaniem należytej staranności minimum dwóch dostaw sprzętu komputerowego o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości minimum 150.000,- zł brutto każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (określonych m.in. w art. 22 ust.1) oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej (-ych) do reprezentowania firmy oraz określające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem (oryginał lub kopia potwierdzona przez osobę (osoby) uprawnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające ww. pełnomocnika (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania wymaganych warunków wskazanych w punkcie V.1) SIWZ dotyczyć będzie każdego z Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku warunków określonych w pkt. V.2) - Wykonawców występujących wspólnie, łącznie jako całości. Ponadto Wykonawca powinien przedstawić niżej wymienione dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ. 3. Opis oferowanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem pod kątem spełniania wymogów postawionych w pkt VIII SIWZ i załączniku nr 5 do SIWZ, który stanowi jednocześnie wzór opisu - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wypełnia załącznik nr 5 do SIWZ, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. 4. Inne dokumenty wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ - m.in. certyfikaty/deklaracje zgodności CE, ISO, itd. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, w zakresie niniejszego postępowania, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Inne dokumenty wymienione w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giih.gov.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa. Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może przesłać SIWZ w formie elektronicznej edytowalnej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.