To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Oświęcim: Usuwanie szkód powodziowych - rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 26+850 - 27+400 wraz z wałami cofkowymi pot. Regulka w km wał prawy 0+000 - 0+220, wał lewy 0+000 - 0+220 w msc. Okleśna, gm. Alwernia. Etap I - sporządzenie dokumentacji.
Numer ogłoszenia: 185354 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126444 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych - rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 26+850 - 27+400 wraz z wałami cofkowymi pot. Regulka w km wał prawy 0+000 - 0+220, wał lewy 0+000 - 0+220 w msc. Okleśna, gm. Alwernia. Etap I - sporządzenie dokumentacji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i geodezyjnej na podstawie której będą realizowane roboty budowlane związane z usuwaniem szkód powodziowych na obiekcie pn. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 26+850 - 27+400 wraz z wałami cofkowymi pot. Regulka w km wał prawy 0+000 - 0+220, wał lewy 0+000 - 0+220 w msc. Okleśna, gm. Alwernia, celem złożenia kompletnego i skutecznego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz wypłaty odszkodowań za nieruchomości na jej podstawie zgodnie przepisami Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2010 r. Nr 143, poz. 963 z późn. zm.). Potok Regulka jest lewostronnym dopływem rzeki Wisły do której uchodzi w km 28+680 (km Wisły). Lewy wał rzeki Wisły: - km wału 26+850 - 27+400 (wg. ewidencji MZMiUW), - km cieku 32+080 - 32+630 (wg. ewidencji MZMiUW), - klasa obwałowania III, - śluza (50x50cm) w km wału 27+300, Lewy wał potoku Regulka: - km wału 0+000 - 0+220 (wg. ewidencji MZMiUW), - km cieku 0+150 - 0+370 (wg. ewidencji MZMiUW), - km wału rzeczywisty 0+000 - 0+340 - klasa obwałowania III, - przepust wałowy (50x60 cm) w km cieku 0+500 (wg. ewidencji MZMiUW), Prawy wał potoku Regulka: - km wału 0+000 - 0+220 (wg. ewidencji MZMiUW), - km cieku 0+150 - 0+370 (wg. ewidencji MZMiUW), - km wału rzeczywisty 0+000 - 0+340 - klasa obwałowania III, - przepust wałowy (55x60 cm) w km wału 0+100 (km rzeczywisty 0+090), Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A). Sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji na realizację inwestycji w ilości: wersja papierowa: 1 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki mapowe - pliki z rozszerzeniem pdf i dwg lub inne umożliwiające edycję), zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2010 r. Nr 143, poz. 963 z późn. zm.) zawierającego: 1. charakterystykę inwestycji określającą rodzaj budowli przeciwpowodziowej oraz jej lokalizację i parametry techniczne, 2. analizę powiązania inwestycji z mapami zagrożenia powodziowego, mapami ryzyka powodziowego, z planami zarządzania ryzykiem powodziowym (o ile zostały opracowane), 3. określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, 4. złożenie wniosków o wydanie opinii do właściwych organów wymienionych w art. 6 ust.1 pkt.7 a - l w/w ustawy, B). Dokumentacja projektowa zawierająca: 1. aktualizację map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych, 2. projekt budowlany (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, załączniki mapowe - pliki z rozszerzeniem pdf i dwg lub inne umożliwiające edycję), sporządzony zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2010 r. Nr 143, poz. 963 z późn. zm.), 3. w przypadku kolizji z uzbrojeniem terenu projekty branżowe (3 egz.) wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami, decyzja ZUDP, 4. dokumentację geotechniczna (3 egz.), a w przypadku gdy zakres inwestycji będzie występował w obszarze III kategorii geotechnicznej ze względu na skomplikowane warunki gruntowe, zgodnie z art.8 pkt 2 Rozp. MSWiA z dnia 24.09.1998 r. (Dz.U.Nr 126 poz.839) w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla tej kategorii należy opracować dokumentację geologiczno - inżynierską (3 egz.) wraz z przygotowaniem wniosku o decyzję zatwierdzającą, 5. przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych (duś) oraz wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót, 6. wykaz działek zajętych pod inwestycję i sąsiednich wraz z aktualnymi adresami właścicieli lub ich spadkobierców, 7. aktualne mapy ewidencyjne i wypisy z rejestru gruntów dla działek zajętych pod realizację inwestycji i sąsiednich, 8. informację BIOZ zawartą w każdym egzemplarzu projektu. 10. raport oddziaływania inwestycji na środowisko zgodnie z wymogami organów opiniujących i ustalających zakres raportu (wersja papierowa: 3 egz., wersja cyfrowa: 1 egz.), 11. w razie potrzeby operat dendrologiczny wraz z przygotowaniem (w razie potrzeby) wniosku o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków (art. 29 ust.2 w/w ustawy) (wersja papierowa: 3 egz.), 12. operat wodnoprawny (wersja papierowa: 3 egz.) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym, 13. przedmiar wraz z opracowaniem kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2010 r. Nr 72, poz. 464 z późn. zm.) (wersja papierowa: 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD, - pliki z rozszerzeniem pdf i zuz lub innym umożliwiającym edycję), 14. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) obejmująca szczegółowe warunki i wymagania stosowania materiałów, opis robót, warunki ich wykonania, opis użycia sprzętu, opis kontroli, wykonania badań, odbiorów, prób, rozruchów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2010 r. Nr 72, poz. 464 z późn. zm.) (wersja papierowa: 2 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD - pliki z rozszerzeniem pdf i doc), C). Dokumentacja geodezyjna w ilości: wersja papierowa: 5 egz. zawierająca: 1). sprawozdanie techniczne, 2). wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych działek wraz z ich zastabilizowaniem w terenie słupkami betonowymi po wykonaniu robót, 3). wykaz wywłaszczeniowy, 4). aktualne wypisy z ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości (Lwh, AWZ), 5). aktualne wypisy z ewidencji gruntów (dla nieruchomości całych i dzielonych), dla całych działek wypisy pełne z klauzulą: Dokument niniejszy przeznaczony do dokonywania wpisu w KW w ilości 6 egz., 6). aktualne wyrysy z ewidencji gruntów dla nieruchomości w całości zajętych pod inwestycję z legendą wcześniejszego podziału, z klauzulą: Dokument niniejszy przeznaczony do dokonywania wpisu w KW w ilości 6 egz., 7). w razie potrzeby legendę wcześniejszych podziałów nieruchomości, 8). synchronizację dla poszczególnych działek w przypadku wystąpienia różnic pomiędzy księgą wieczystą a ewidencją gruntów, 9). mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem pdf i dwg lub inne umożliwiające edycję): tj. oddzielne mapki dla każdej nieruchomości z projektem podziału, naniesionym wałem i z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej, 10). mapę zbiorczą w skali co najmniej 1:10 000 przedstawiającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziału geodezyjnego nieruchomości oraz terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu, a także wskazanie części nieruchomości będących częścią inwestycji, na której nie będą prowadzone roboty budowlane (wersja papierowa: 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem pdf i dwg lub inne umożliwiające edycję), 11). wykaz działek w całości wchodzących pod wał oraz wykaz działek dzielonych (w treści wniosku), 12). wskazanie nieruchomości w stosunku do których decyzja o pozwoleniu na realizację inwestycji ma wywołać skutek o którym mowa w art. 19 ust.4 ustawy tj. zatwierdzenie podziału nieruchomości (w treści wniosku), 13). wskazanie nieruchomości, o których mowa w art. 9 pkt. 5 lit.b w/w ustawy tj. nieruchomości lub ich części będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej funkcjonowania, które nie stają się własnością Skarbu państwa albo jednostki samorządu terytorialnego, ale wobec których trwale ogranicza się sposób korzystania (w treści wniosku), 14). wskazanie ograniczonych praw rzeczowych obciążających nieruchomości wskazanych zgodnie z pkt.10 art. 6 ust. 1 w/w ustawy (użytkowanie, służebność, zastaw, hipoteka) oraz działek objętych umowami najmu, dzierżawy lub użyczeniem (w treści wniosku i protokole z badania KW - w ilości 3 egz. w wersji papierowej). Do wykonawcy zamówienia należeć będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych danych do projektowania, opracowania dokumentacji, wykonania pomiarów geodezyjnych oraz uzyskania wszelkich wymaganych decyzji i uzgodnień niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku w wydanie decyzji na realizację inwestycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji mkm PERFEKT Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 1, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147600,00
Oferta z najniższą ceną: 147600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Przebudowa drogi powiatowej ul. Zjednoczenia (od ul. Wodzisławskiej do ul. Przemysłowej) w Pawłowicach - dokumentacja projektowa
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi publicznej nr 329001P od m. Komorniki do m. Gowarzewo
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie budowy/przebudowy ul. Połanieckich i Leona Wyczółkowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.