To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-22
Wrocław: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2015/G
Numer ogłoszenia: 185354 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144528 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2015/G.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okien i/lub drzwi balkonowych PVC, zwanych dalej stolarką, w lokalach mieszkalnych i/lub na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław. 3. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1) Projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej STWiORB (załącznik nr 6 do SIWZ), 3) Przedmiar robót na wymianę 1 m2 stolarki (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykaz adresowy lokali mieszkalnych i/lub klatek schodowych, w których nastąpi wymiana stolarki z podziałem na zadania, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresu lokalu, w którym ma być wykonana wymiana stolarki, pod warunkiem, że nie zwiększy to łącznej ilości m2 przeznaczonych do wymiany w danym zadaniu. Zmiana ta nie wymaga aneksu, lecz pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 7. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 15 dni od podpisania umowy projektów zwymiarowanych okien i/lub drzwi balkonowych podlegających wymianie, zawierających widoki oraz przekroje okien z wyraźnym zaznaczeniem słupka, ślemienia i ewentualnych szprosów oraz informację dotyczącą typu szprosu (powinien być zewnętrzny, dopuszcza się naklejony) i rodzaju słupka. W przypadku nieruchomości wyszczególnionych w załączniku nr 3 do umowy, powyższe dokumenty zostaną złożone przez Zamawiającego do Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków w celu uzyskania pozwolenia konserwatorskiego. W sytuacjach gdy uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego nie jest wymagane, projekty nowej stolarki winny być przedłożone Zamawiającemu w celu zatwierdzania na warunkach określonych w § 3 ust. 1 pkt 5; 2) roboty rozbiórkowe i demontażowe istniejącej stolarki, parapetów i okapników; 3) dostarczenie i montaż nowej stolarki z profili PVC wraz z montażem okuć, montażem nowych parapetów PVC oraz montażem nowych okapników z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,50 mm; 4) uszczelnienie pianką poliuretanową styku ościeżnicy z murem; 5) wykonanie naprawy tynku w miejscu osadzenia stolarki; 6) malowanie tynku w miejscu osadzenia stolarki; 7) usunięcie materiałów pochodzących z rozbiórki. 8. Podana w ust. 2 ilość stolarki przeznaczonej do wymiany określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane roboty. 9. Wykaz adresowy lokali mieszkalnych i/lub klatek schodowych, w których nastąpi wymiana stolarki, z podziałem na zadania stanowi załącznik nr 3 do umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresu, w którym ma być wykonana wymiana stolarki pod warunkiem, że nie zwiększy to łącznej ilości m2 przeznaczonych do wymiany w danym zadaniu. Zmiana ta nie wymaga aneksu, lecz pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 11. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące integralną część SIWZ. 12. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach/lokalach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale. 13. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwa zadania. Zamówienie podzielone jest na pięć następujących zadań: 1) Zadanie nr 1 obejmuje wymianę stolarki w rejonach D, E; łączna powierzchnia stolarki do wymiany: 337,87 m2, 2) Zadanie nr 2 obejmuje wymianę stolarki w rejonach M, N; łączna powierzchnia stolarki do wymiany: 330,35 m2, 3) Zadanie nr 3 obejmuje wymianę stolarki w rejonach J, K; łączna powierzchnia stolarki do wymiany: 236,17 m2, 4) Zadanie nr 4 obejmuje wymianę stolarki w rejonach C, L; łączna powierzchnia stolarki do wymiany: 334,97 m2, 5) Zadanie nr 5 obejmuje wymianę stolarki w rejonach M, N, J; łączna powierzchnia stolarki do wymiany: 114,67 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROX Sp. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230869,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146324,74
Oferta z najniższą ceną: 146324,74 / Oferta z najwyższą ceną: 215290,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROX Sp. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225731,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143067,98
Oferta z najniższą ceną: 143067,98 / Oferta z najwyższą ceną: 210499,02
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Wymiana stolarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VENA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VENA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VENA Sp. z o.o., ul. Harcerska 10, 61-011 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228222,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145068,81
Oferta z najniższą ceną: 145068,81 / Oferta z najwyższą ceną: 145068,81
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Wymiana stolarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VENA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VENA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VENA Sp. z o.o., ul. Harcerska 10, 61-011 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78355,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112697,68
Oferta z najniższą ceną: 112697,68 / Oferta z najwyższą ceną: 112697,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA IMPLANTÓW OTROPEDYCZNYCH
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Kształcenia w Dzierżążnie dz. ew. nr 224/11.
- Modernizacja pomieszczeń zapleczy socjalno-magazynowych kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" na terenie miasta Ząbki
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- Remont łazienek i pokoi socjalnych celem poprawy warunków użytkowania i dostosowania pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy ul. Parkowej 17
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.