Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Supraśl: Wymiana pokrycia dachowego w siedzibie Teatru Wierszalin w Supraślu
Numer ogłoszenia: 185358 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wierszalin , ul. Kościelna 4, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 0-85 710 88 45, faks 0-85 710 88 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego w siedzibie Teatru Wierszalin w Supraślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont dachu - wymiana pokrycia z płyt eternitu falistego na pokrycie blachą płaską z wymianą uszkodzonych elementów więźby dachowej wraz z naprawą komina, orynnowania oraz instalacji odgromowej zabytkowego budynku Teatru Wierszalin w Supraślu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), zwaną dalej ustawą. 2. Dysponują osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia, t.j. przy wykonywaniu prac zatrudnią osobę do kierowania pracami remontowymi, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (t. jedn.: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń. 3. Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego; 4. Zaakceptują istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy; 5. Wskażą podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakres prac realizowanych przez te podmioty; 6. Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu prac odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu t.j.: wykonali roboty remontowe i renowacyjne których wartość była nie mniejsza niż 100 tys. zł. brutto dla każdego zadania. 7. Udzielą co najmniej 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. 8. Zorganizują i przeprowadzą wszystkie wymagane prace z uwzględnieniem wszelkich utrudnień wynikających z ograniczeń z powodu lokalizacji miejsca wykonywanych prac oraz ich charakteru tj.: a) Prace związane z demontażem wyrobów zawierających azbest zostaną przeprowadzone z uwzględnieniem faktu że są pracami niebezpiecznymi i wymagają spełnienia odpowiednich wymogów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Wszystkie prace zostaną przeprowadzone z zachowaniem obowiązujących przepisów technicznych, sanitarnych i ochrony środowiska a w szczególności z: - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 1998 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania takich wyrobów. b) Zatrudnią pracowników, którzy zostali przeszkoleni w zakresie sposobów i warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest, a także specjalistów z dziedziny nadzoru budowlanego, BHP oraz transportu ADR. c) Zapewnią transport zdemontowanych materiałów zawierających azbest do miejsca składowania i unieszkodliwienia zgodnie z konwencją ADR, dotyczącą przewozu materiałów niebezpiecznych. d) Przed przystąpieniem do prac demontażowych dokonają wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem robót do odpowiednich instytucji nadzoru budowlanego i inspekcji pracy. e) Po zakończeniu robót złożą oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 9. W harmonogramie oraz założeniach organizacyjnych uwzględnią następujące ograniczenia: a) Przekazanie placu budowy nastąpi nie wcześniej niż 20.07.2009 r. b) Ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy 05.09.2009 r. c) Wykonawca w przyjętym harmonogramie uwzględni inne uzgodnienia ustalone w porozumieniu z Zamawiającym. 10. Wykonawca zapewni na czas wykonywanych prac całodobowy dozór terenu budowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualna polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy; b) Harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji; c) Wypełniony kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru zał. do SIWZ. d) Oświadczenie o stawkach kalkulacyjnych przyjętych do wyliczenia ceny oferty. e) Oświadczenie o odbytej wizji lokalnej miejsca przyszłych robót. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności; i) Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającymi aktualną przynależność do izby oraz uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem, j) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień zgodnych z wymogami określonymi w pkt.3 ppkt.6 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. k) aktualną polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. l) Oświadczenie że Wykonawca zapewni na czas wykonywanych prac całodobowy dozór terenu budowy. m) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wymogów określonych w pkt.3 ppkt.8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Wierszalin, ul. Kościelna 4, 16-030 Supraśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Teatr Wierszalin, ul. Kościelna 4, 16-030 Supraśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku żłobka w Rząśni
- Budowa zadaszeń boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Bilcza i Morawica
- Remont dachu budynku głównego Sądu Okręgowego w Tarnowie.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Mszczonowie - w celu poprawy efektywności energetycznej obiektu"
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.