Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Łódź: Wykonanie modernizacji zespołów sanitarnych - łazienek indywidualnych WC + natrysk w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym
Numer ogłoszenia: 185387 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych, ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, tel. 0-42 6755205.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.cro.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji zespołów sanitarnych - łazienek indywidualnych WC + natrysk w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlano - instalacyjne polegające na modernizacji dziewięciu zespołów sanitarnych - łazienek indywidualnych WC + natrysk w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym j.w. Szczegółowe zakresy robót został przedstawiony w przedmiarze robót - załącznik nr 2 natomiast rodzaj materiałów budowlanych i sposób realizacji zamówienia określone zostały w specyfikacji technicznej - załączniki nr 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 1.Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1.1.45262600 -7- skucie istniejącej glazury i terakoty 1.2.45215210-2 - demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego 1.3.45215210-2 - demontaż osprzętu elektrycznego 1.4.45215210-2 - demontaż stolarki drzwiowej 1.5.45111220-6 - usuwanie gruzu 2.Podłoża pod posadzki 2.1.45262321-7 - wyrównywanie podłóg 2.2.45320000-6 - roboty izolacyjne 3.Stolarka i ślusarka 3.1.45421131-1 - montaż framug drewnianych 3.2.45421134-2 - montaż skrzydeł drzwiowych 4.Montaż instalacji wod - kan 4.1.45231112-3 - montaż rurociągów wodociągowych (E175-0) 4.2.45232410-9 - montaż rurociągów kanalizacyjnych (E172-9) 4.3.45332400-7 - montaż osprzętu sanitarnego 5.montaż instalacji elektrycznej 5.1.45311000-1 - układanie przewodów elektrycznych 5.2.45311000-2 - montaż osprzętu instalacyjnego i oświetleniowego 6.Roboty wykończeniowe 6.1.45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 6.2.45324000-4 - Tynkowanie 6.3.45431200-9 - układanie glazury 6.4.45431100-8 - układanie terakoty 6.5.45442100-8 - roboty malarskie 7.Wyposażenie 7.1.45450000-6 - montaż wyposażenia dla niepełnosprawnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust 1 pkt. 1 i 2, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - kosztorys ofertowy - załączniki nr 2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3, - zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4, - zaakceptowane wytyczne i wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik nr 5, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, oraz jeśli jest to uzasadnione - pełnomocnictwo wynikające z art. 23. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Długośc okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup wraz z dostawą - 1 szt. kosiarki wysięgnikowej dla RDW Piotrków Tryb. - 1 szt. rębaka do gałęzi dla RDW Łowicz - 2 szt. kosiarek bijakowych dla RDW Bełchatów i RDW Łowicz"
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa 4 zestawów tokenów do analizy danych surowych z plików FASTQ
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- 8/ZP/2025 Najem dystrybutorów wody wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.