eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › dostawa mebli domowych, metalowych i biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Racibórz: dostawa mebli domowych, metalowych i biurowych
Numer ogłoszenia: 185388 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, fax 032 4147334, 4152255 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli domowych, metalowych i biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekraca progów unijnych Część I meblościanka x 12 szt., szafka mała x 13 szt., komoda x 12 szt., biurko komputerowe x 13 szt., stolik okolicznościowy x 13 szt., krzesło tapicerowane x 152 szt., krzesło obrotowe x 13 szt., komplet wypoczynkowy x 13 szt., stolik RTV x 8 szt., wieszak-garderoba x 8 szt., półki wiszące x 13 sz., stolik świetlicowy x 30 szt., szafka wisząca x 6 szt., szafka stojąca x 6 szt., szafka z szufladami x 4 szt., blat x 2 szt., szafka pod zlewozmywak x 2szt., stół kuchenny x 2szt. Część II stolik metalowy x 6 szt., stolik zlewozmywak x 6 szt., szafka 1200 x 2 szt., szafka 1100 x 6 szt., szafka wisząca 1000 x 3 szt Część III krzesła biurowe x 10 szt., krzesła z tworzywa sztucznego x 10 szt., regał na garnki x 2 szt., stolik metalowy z szufladą x 1 szt.,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.13.00.00 - Meble domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.00.00 - Meble domowe Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.14.71.10 - Krzesła z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt 1 i 2 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz co najmniej 3 zadań o wartości nie mniej niż 30 000,- zł zrealizowanych w przeciągu ostatnich trzech lat, podobnych do przedmiotu zamówienia - oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje); 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-400 Racibórz ul. Karola Miarki 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat główny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli domowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 75614,- zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 43 579,60 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mebli biurowych i gospodarczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 5937,43 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2, 36.14.10.00-1, 36.14.71.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.