eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RościszewoZaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.632.000 zł na pokrycie planowanego deficytu gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Rościszewo: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.632.000 zł na pokrycie planowanego deficytu gminy
Numer ogłoszenia: 185447 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161221 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.632.000 zł na pokrycie planowanego deficytu gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 1.632.000 zł na pokrycie planowanego deficytu gminy. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia 2.1. Rodzaj waluty: PLN. 2.2. Kwota kredytu: 1.632.000 zł, słownie: jeden milion sześćset trzydzieści dwa tysiące złotych. 2.3. Okres kredytowania: sierpień 2014- 31 grudnia 2025 2.4. Przeznaczenie kredytu: pokrycie deficytu gminy 2.5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego (in blanco) bez protestu wraz z deklaracją wekslową, lub/i w formie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 2.6. Terminy spłaty kredytu: 30 rat w następujących terminach i kwotach: Rok 2015 - karencja Rok 2016 1. Do 30.04.2016 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2016 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2016 - 54.400, - zł Rok 2017 1. Do 30.04.2017 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2017 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2017 - 54.400, - zł Rok 2018 1. Do 30.04.2018 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2018 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2018 - 54.400, - zł Rok 2019 1. Do 30.04.2019 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2019 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2019 - 54.400, - zł Rok 2020 1. Do 30.04.2020 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2020 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2020 - 54.400, - zł Rok 2021 1. Do 30.04.2021 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2021 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2021 - 54.400, - zł Rok 2022 1. Do 30.04.2022 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2022 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2022 - 54.400, - zł Rok 2023 1. Do 30.04.2023 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2023 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2023 - 54.400, - zł Rok 2024 1. Do 30.04.2024 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2024 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2024 - 54.400, - zł Rok 2025 1. Do 30.04.2025 - 54.400,- zł 2. Do 31.08.2025 - 54.400,- zł 3. Do 31.12.2025 - 54.400, - zł 2.7 Spłata odsetek w okresach kwartalnych. 2.8 Oprocentowanie kredytu - według stopy procentowej WIBOR 3 M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 24.07.2014 r. 2.9 Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 61.11.30.00 - 61.11.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 587000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 374388,50

  • Oferta z najniższą ceną: 374388,50 / Oferta z najwyższą ceną: 456810,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.