To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Gdańsk: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, tj. ulotek i plakatów w ramach Projektu Domowy asystent osób starszych i chorych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1. Projekty rozwojowe. Nr postępowania: CRZP/320/009/D/10.
Numer ogłoszenia: 185479 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134745 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, tj. ulotek i plakatów w ramach Projektu Domowy asystent osób starszych i chorych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1. Projekty rozwojowe. Nr postępowania: CRZP/320/009/D/10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, tj. ulotek i plakatów, zwanych dalej materiałami promocyjnymi, zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia będzie wykonany w 3 (trzech) partiach, jako zamówienia jednostkowe, realizowane na podstawie zamówień jednostkowych. Oznacza to, iż w zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia, obejmujące dostawę materiałów promocyjnych: PARTIA I - (realizacja w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy) obejmuje wykonanie: 1) projektu graficznego ulotki na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów i informacji; 2) druku dwustronnej ulotki, o której mowa powyżej, Format A4, papier kreda 240g/m2, nadruk wielobarwny dwustronny półmat - 500 szt. 3) projektu graficznego plakatu na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów i informacji; 4)wykonanie druku plakatu, o którym mowa powyżej, nadruk wielobarwny jednostronny, format A1, papier: kreda co najmniej 315 g/m2 półmatowy - 50szt. PARTIA II - (realizacja -październik/listopad 2010) obejmuje wykonanie: 1) projektu graficznego ulotki na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów i informacji; 2) druku dwustronnej ulotki, o której mowa powyżej, Format A4, papier kreda 240g/m2, nadruk wielobarwny dwustronny półmat - 500 szt. 3) projektu graficznego plakatu na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów i informacji; 4)wykonanie druku plakatu, o którym mowa powyżej, nadruk wielobarwny jednostronny, format A1, papier: kreda co najmniej 315 g/m2 półmatowy - 50szt. PARTIA III - (realizacja - styczeń/luty 2011) obejmuje wykonanie: 1) projektu graficznego ulotki na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów i informacji; 2) druku dwustronnej ulotki, o której mowa powyżej, Format A4, papier kreda 240g/m2, nadruk wielobarwny dwustronny półmat - 500 szt. 3) projektu graficznego plakatu na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów i informacji; 4)wykonanie druku plakatu, o którym mowa powyżej, nadruk wielobarwny jednostronny, format A1, papier: kreda co najmniej 315 g/m2 półmatowy - 50szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA PODHALANIN TERESA I DARIA KIEŁPIŃSKA, ul. Szaniawskiego 28, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5673,00
Oferta z najniższą ceną: 5673,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15701,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych z logo Urzędu PKDP
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.