Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-22
Przemyśl: Dodatkowe roboty budowlane przy realizacji Projektu pn.: Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl w celu udostępnienia dla turystyki kulturowej, etap I
Numer ogłoszenia: 185490 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl , ul. Kościuszki 7, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 678 83 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fortytwierdzyprzemysl.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe roboty budowlane przy realizacji Projektu pn.: Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl w celu udostępnienia dla turystyki kulturowej, etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dodatkowe roboty budowlane przy realizacji Projektu pn.: Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl w celu udostępnienia dla turystyki kulturowej, etap I (Projekt składa się z 7 zadań) Zamówienie obejmuje wykonanie drogi - odcinek 21-25 o dl. 0,95 km i oznakowania tras turystycznych (pieszych i rowerowych). Zakres rzeczowy: Zadanie nr 2 - Rewitalizacja drogi fortecznej Kruhel Wielki - Prałkowce, przebudowa ogrodzenia cmentarza wojennego żołnierzy austro-węgierskich w miejscowości Brylińce: dodatkowe oznakowanie trasy turystycznej: drogowskazy - 5 szt., słupki trasowania szlaku - 30 szt. Zadanie nr 4 - Rewitalizacja dróg fortecznych, zespołu koszarowego w Siedliskach i Fortu XV Borek: dodatkowe oznakowanie trasy turystycznej: drogowskazy - 2 szt., słupki trasowania szlaku - 5 szt. Zadanie nr 5 - Zagospodarowanie trasy od Bramy Sanockiej Dolnej przez obiekt forteczny Brama Sanocka Górna i mur obronny, Fort Trzy Krzyże do Bramy na Zniesieniu: oznakowanie trasy turystycznej: drogowskazy - 5 szt., słupki trasowania szlaku - 8 szt. Zadanie nr 7 - Szlak Fortecznej Turystyki Kulturowej Północna Rokada w Twierdzy Przemyśl: 1) układ drogowy: nowy odcinek 21-25 w gm. Żurawica od km 8+042,7 do km 8+991,1 - zaprojektowano o szerokości 3,5 m wraz z mijankami i nową konstrukcją; zakres robót: roboty pomiarowe, usunięcie humusu, koryto, roboty ziemne, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub. 25 cm i Rm=2,5MPa, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 grub. 10 cm, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 10 cm, pobocza z gruntu, 2) oznakowanie tras turystycznych: drogowskazy - 28 szt., słupki trasowania szlaku - 99 szt. (w tym 12 szt. rezerwowych). Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Część nr 1: Zadanie nr 7: 1) układ drogowy: nowy odcinek 21-25 Część nr 2: Zadanie nr 2, Zadanie nr 4, Zadanie nr 5, Zadanie nr 7: oznakowanie tras turystycznych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.90-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część nr 1: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) Część nr 2 : 2.500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg, obejmujące wykonanie podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego, każde o wartości co najmniej 200,00 tys. zł brutto i załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Część nr 2: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: Część nr 1: drogowej Część nr 2: konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Część nr 1: 200,00 tys. zł Część nr 2: 50,00 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) kopia dowodu wniesienia wadium, 3) zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby (jeśli dotyczy), 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) kosztorys ofertowy uproszczony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - Gwarancja - 0.05
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) w zakresie zmiany terminu wykonania umowy: - z tytułu realizacji zamówienia dodatkowego, warunkującego wykonanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem; - wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 4 tygodnie spowodowany wykryciem np. zabytków, pozostałości budowli podziemnych, przedmiotów niebezpiecznych (niewypałów, niewybuchów), szczątków ludzkich; - wstrzymanie robót budowlanych przez organy administracji publicznej; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania; - w przypadku wystąpienia siły wyższej (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia np. wywołane działaniem sił przyrody na znacznym obszarze); b) w zakresie zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych itp. w trakcie realizacji zadania wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe jest wykonanie robót zgodnie z zakresem przewidzianym dokumentacją projektową. Wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o zakres wyłączonych robót i stosowne pozycje kosztorysu ofertowego. W takim przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia i ustalenie jego nowej wysokości w aneksie do umowy; c) w zakresie zmiany przedstawicieli stron wskazanych w umowie np. kierownika budowy; d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, e) dopuszcza się za zgodą projektanta zmianę sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, nie spowoduje wzrostu kosztów zadania lub wpłynie na przyspieszenie terminu zakończenia robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fortytwierdzyprzemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl, ul. Kościuszki 7 , 37-700 Przemyśl cena: 150,00 zł + koszt wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl, ul. Kościuszki 7, 37-700 Przemyśl, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 (Oś priorytetowa VI Turystyka i kultura) oraz z budżetu Państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 7 - Szlak Fortecznej Turystyki Kulturowej Północna Rokada w Twierdzy Przemyśl: 1) układ drogowy: nowy odcinek 21-25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Szlak Fortecznej Turystyki Kulturowej Północna Rokada w Twierdzy Przemyśl. 1) układ drogowy: nowy odcinek 21-25 w gm. Żurawica od km 8+042,7 do km 8+991,1 - zaprojektowano o szerokości 3,5 m wraz z mijankami i nową konstrukcją; zakres robót: roboty pomiarowe, usunięcie humusu, koryto, roboty ziemne, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub. 25 cm i Rm=2,5MPa, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 grub. 10 cm, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 10 cm, pobocza z gruntu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2, Zadanie nr 4, Zadanie nr 5, Zadanie nr 7: oznakowanie tras turystycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Rewitalizacja drogi fortecznej Kruhel Wielki - Prałkowce, przebudowa ogrodzenia cmentarza wojennego żołnierzy austro-węgierskich w miejscowości Brylińce: dodatkowe oznakowanie trasy turystycznej: drogowskazy - 5 szt., słupki trasowania szlaku - 30 szt. Zadanie nr 4 - Rewitalizacja dróg fortecznych, zespołu koszarowego w Siedliskach i Fortu XV Borek: dodatkowe oznakowanie trasy turystycznej: drogowskazy - 2 szt., słupki trasowania szlaku - 5 szt. Zadanie nr 5 - Zagospodarowanie trasy od Bramy Sanockiej Dolnej przez obiekt forteczny Brama Sanocka Górna i mur obronny, Fort Trzy Krzyże do Bramy na Zniesieniu: oznakowanie trasy turystycznej: drogowskazy - 5 szt., słupki trasowania szlaku - 8 szt. Zadanie nr 7 - Szlak Fortecznej Turystyki Kulturowej Północna Rokada w Twierdzy Przemyśl: oznakowanie tras turystycznych: drogowskazy - 28 szt., słupki trasowania szlaku - 99 szt. (w tym 12 szt. rezerwowych)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja - 0.05
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.