Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Leszno: Budowa wodociągu w ulicy Otuliny w Lesznie
Numer ogłoszenia: 185500 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno , Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w ulicy Otuliny w Lesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wodociągu w ulicy Otuliny w Lesznie. Zakres całości robót: - wykonanie przewodu wodociągowego DN150 D160x6,2mmz rur PVC klasy PN10 o długości L=2.040,0m; - wykonanie przewodu wodociągowego DN100 D110x4,2mm z rur PVC klasy PN10 o długości L=103,5m; - wykonanie przewodu wodociągowego DN80 D90x4,3mm z rur PVC klasy PN10 o długości L=143,0m; - wykonanie połączenia z istniejącym wodociągiem DN80 i DN150, - przejście poprzeczne pod przepustem betonowym na rowie melioracyjnym - szt. 2, - montaż hydrantów przeciw pożarowych nadziemnych. Projektowany przewód wodociągowy przebiegać będzie w liniach rozgraniczających dróg gminnych dz. Nr ew. 9, obręb Leszno PGR oraz 648/1, 715,714/6, 821,708/20, 708/21, 708/13, 708/6, obręb Leszno). W miejscach porzecznych przejść pod przepustami betonowymi na rowie melioracyjnym przewód wodociągowy będzie prowadzony metodą bezwykopową w rurach osłonowych PE D250/9,6mm. 2. Zgodnie z budżetem gminy na 2013 r. oraz Wieloletnim Planem Inwestycyjnych zadanie będzie finansowane przez 3 kolejne lata i w związku z tym zostało podzielone na 3 etapy. W roku bieżącym zaplanowano wykonanie odcinka wodociągu od Węzła nr 13 do Węzła nr 24 o łącznej długości 847 m (tj. ul Otuliny: dz. Nr 708/20, 708/13, 708/6). Będzie to etap I - 2013 r. Parametry techniczne przewodu wodociągowego (Etap I): - długość L= 600,5 m, średnica - D160 x 6,2 mm, materiał - rury PVC klasy PN10; - długość L = 103,5 m, średnica - D110 x 4,2 mm, materiał - rury PVC klasy PN10; - długość L = 143,0 m, średnica - D80 x 4,3 mm, materiał - rury PVC klasy PN10. W roku 2014 - Etap II - odcinek od Węzła nr 7 do Węzła nr 12. Parametry techniczne przewodu wodociągowego (Etap II): - długość L= 670 m, średnica - D160 x 6,2 mm, materiał - rury PVC klasy PN10. W roku 2015 - Etap III - odcinek od Węzła nr 1 do Węzła nr 7. Parametry techniczne przewodu wodociągowego (Etap III): - długość L= 769,5 m, średnica - D160 x 6,2 mm, materiał - rury PVC klasy PN10. 3. Na 2013 r. Zamawiający posiada w budżecie gminy 95.000 zł 4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w części projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją, przedmiarem oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 7. Wskazane w dokumentacji kosztorysowej lub projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, dopuszcza się zastosowanie materiałów, urządzeń i innych wyrobów równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności przeprojektowania rozwiązań zawartych w dokumentacji technicznej i nie naruszy warunków decyzji pozwolenia na roboty budowlane. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia zawierający dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta. 9. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych, Wykonawca ma obowiązek uzyskania pisemnej zgody eksploratora sieci czyli Gminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji. 10. Wykonawca zapewnieni wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie ewentualnych zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20.000 zł. (dwadzieścia tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 zadania budowy sieci wodociągowej o długości co najmniej 2.000 mb każde.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 600.000 zł (sześćset tysięcy zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy pzp.(załącznik nr 2) 3. Sporządzenie kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru robót. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierający dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta. 5. Harmonogram rzeczowo-finansowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego. - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mogą wpłynąć na wydłużenie terminu wykonywanych robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy kolagenowych gąbek hemostatycznych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2025"
- "Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miasta Leszna w 2025 roku"
- Zakup telebimu na stadion im. A. Smoczyka
- Sukcesywne dostawy paliw i płynu AdBlue
- Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr 05W ul. Polna w Gołyminie-Ośrodku
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego w Brniu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.