Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Głubczyce: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do kotłowni przy ul. Olimpijskiej 1 w Głubczycach, obejmująca sprzedaż i usługi dystrybucji
Numer ogłoszenia: 185517 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852242, faks 077 4852242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka jednostki sam.terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do kotłowni przy ul. Olimpijskiej 1 w Głubczycach, obejmująca sprzedaż i usługi dystrybucji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawy gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynków, do kotłowni na przy ul. Olimpijskiej 1 w Głubczycach obejmujące sprzedaż i usługę dystrybucji. 2. Kompleksowa dostawa, tj. sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego grupy E ( GZ -50 ) wg PN - C- 04753:2011 o ciśnieniu min. 4,00 kPa, maks. 6,00 kPa do kotłowni przy ul. Olimpijskiej 1 w Głubczycach, wejście do systemu dystrybucyjnego 306127 Głubczyce, zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. 3. Zamawiający będzie nabywał i odbierał paliwo gazowe na potrzeby własne. Stacja redukcyjno pomiarowa jest własnością PGNiG SPV Sp. z o.o. i usytuowana jest przy ścianie budynku kotłowni przy ul. Olimpijskiej 1 w Głubczycach. 4. Moc przyłączeniowa: 130,00 m 3/h. 5. Kompleksowa dostawa, tj. sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego - gazu ziemnego w okresie od dnia (najpóźniej) 15.10.2013 r. do dnia 31.05.2014 r. 6. Sezonowe prognozowane zapotrzebowanie gazu ziemnego wysokometanowego grupy E ( GZ -50 ): max. 208 000m3, min. 80000m3. 7. Prognoza służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego. 8. W dniu zawarcia Umowy kompleksowej Zamawiający zostanie zakwalifikowany do grupy taryfowej, zgodnie z zasadami zawartymi w Taryfie. 9. Zamawiający w trakcie obowiązywania Umowy będzie kwalifikowany do właściwej grupy taryfowej zgodnie z zasadami określonymi w Taryfie. Zmiana grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w Taryfie, nie wymaga zmiany Umowy. 10. Ilość sprzedanego Zamawiającemu paliwa gazowego ustala się w oparciu o udostępnione przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) dane pomiarowo - rozliczeniowe przekazane Wykonawcy zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, dla Obiektu Zamawiającego. 11. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pozyskiwania od OSD danych pomiarowo - rozliczeniowych, niezbędnych do realizacji niniejszej umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.30.00 - Gaz ziemny 65.21.00.00 - Przesył gazu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz posiada (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego lub posiada (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty, 2) podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
8. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany: 1) Zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia jest dopuszczalna jeżeli niedotrzymanie terminu stanowi konsekwencję niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z zawartej umowy lub niespełnienia przez Zamawiającego warunków technicznych realizacji zamówienia; 2) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT . W takim przypadku zmianie podlegać będzie kwota podatku VAT, 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku akcyzowego obowiązujących Wykonawcę i związanych bezpośrednio z przedmiotem zamówienia (umowy). W takim przypadku zmianie podlegać będzie cena jednostkowa netto za przedmiot zamówienia w wysokości wynikającej ze zmiany stawki podatku akcyzowego (umowy). 4) W przypadku wprowadzenia nowych cen i stawek taryfy zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, nastąpi zmiana cen jednostkowych stosowanych w rozliczeniach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą i obowiązywać będzie od dnia obowiązywania nowej taryfy. 5) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą. 6) inne niż wymienione siły wyższe (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i umową. 7) zmiana innych przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub zakres świadczenia którejkolwiek za Stron. Zmiana umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej. W przypadku podwyżki wysokości cen lub stawek opłat zawartych w Taryfie, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o takiej podwyżce w ciągu jednego okresu rozliczeniowego od dnia wejścia w życie zmiany Taryfy. Zmiana cen i stawek opłat obowiązuje od dnia wejścia w życie zmiany Taryfy. Zamawiający, w takim przypadku, może rozwią?zać Umowę kompleksową w terminie czternastu (14) dni od otrzymania wyciągu ze zmienionej lub nowej Taryfy z zachowaniem jedno?miesięcznego terminu wypowiedzenia. 8) zmiana umowy lub postanowień Taryfy innych, niż określające ceny lub stawki opłat, nastąpi poprzez niezwłoczne doręczenie Zamawiającemu zmienionej Taryfy w części dotyczącej Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający może wypowiedzieć Umowę kompleksową w terminie czternastu (14) dni od dnia doręczenia mu zmienionych zmienionej Taryfy, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. 9) w przypadku braku akceptacji przez Zamawiającego zmian IRiESD (Instrukcja ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej opracowana przez Operatora i wprowadzona przez niego do stosowania) lub nowego IRiESD, w sytuacji gdy zmiany te lub nowa IRiESD wpły?wa na sytuację Zamawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy w terminie trzydziestu (30) dni licząc od dnia ogłoszenia w Biuletynie URE zmian IRiESD albo IRiESD w nowym brzmieniu. Wypowiedzenie Umowy nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku stosowania IRiESD w nowym lub zmienionym brzmieniu w okresie wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Michałkowice-Branice
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Piotrkowie Kujawskim. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w roku 2025.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO - Postępowanie powtórzone II
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju w roku 2025"
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- Zakup paliwa gazowego, obejmujący dystrybucję i zakup gazu dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy na okres od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.