Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Zamość: Dostawa koksu i węgla w roku 2008/2009
Numer ogłoszenia: 185561 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, ul. Źródlana 1a, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6169197, fax 084 6169197.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koksu i węgla w roku 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w przetargu nieograniczonym na dostawę koksu i węgla dla Domu Dziecka w Zamościu w sezonie grzewczym 2008/2009 Dyrekcja Domu Dziecka w Zamościu ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę opału w sezonie grzewczym 2008/2009. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koksu i węgla loco magazyn zamawiającego w ilości: 1. koks opałowy gruby kl. I 60 ton, min. 27000kJ/kg, 2. węgiel kamienny kostka gruby kl. I 35 ton, min. 28000kJ/kg SIWZ do odebrania nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego lub wysyłka na e-mail lub fax. Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67.1./7. Termin wykonania zamówienia według harmonogramu dostaw loco magazyn zamawiającego: Węgiel: sierpień 15 ton 2008 wrzesień 10 ton 2008 październik 10 ton 2008 Koks: Wrzesień 2008 - 10 ton Październik 2008 - 10 ton Listopad 2008 - 10 ton Grudzień 2008 - 10 ton Styczeń 2009 - 10 ton Luty 2009 - 10 ton Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dostaw ze względu na warunki atmosferyczne lub swoje możliwości finansowe. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie dokumentów wymaganych w SIWZ: zaświadczenia: z ZUS/KRUS , US, KRK, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenia: zgodne z art. 22.1. Prawa Zamówień Publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przyjęciu warunków SIWZ, formularz ofertowy, wykaz dostaw. Wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Kryteria oceny ofert - cena 100%. Miejsce i termin składania ofert: Dom Dziecka Źródlana 1A 22-400 Zamość Sekretariat: 7.30 - 15.30 lub listownie na wyżej podany adres (liczy się data wpłynięcia oferty do zamawiającego). Oferty należy składać do dnia 25 sierpnia 2008r. do godz. 9.00 ,otwarcie godz. 10.30 Termin związania ofertą - 30 dnia tj. do dnia 25 września 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.32.10.00 - Koks Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.30.00 - Koks Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie dokumentów wymaganych w SIWZ - dokumenty podstawowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenia: z ZUS/KRUS , US, KRK, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenia: zgodne z art. 22.1. Prawa Zamówień Publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przyjęciu warunków SIWZ, formularz ofertowy, wykaz dostaw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka Źródlana 1A 2 2-400 Zamość Sekretariat: 7.30 - 15.30 tel. (84) 6169 197 pddz@onet.pl na e-mail lub fax.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Dziecka Źródlana 1A 22-400 Zamość Sekretariat: 7.30 - 15.30 lub listownie na wyżej podany adres (liczy się data wpłynięcia do zamawiającego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.09.2008.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.