Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Radków: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Gajowie o nr geodezyjnych dz. 166; 180/5; 104/3; 148/1; 86/1; 97/15,o długości 1037, oraz remont mostu w Radkowie w ciągu drogi nr 118745D ul. Leśna uszkodzonych podczas powodzi.
Numer ogłoszenia: 185570 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków, ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, fax 074 8735015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Gajowie o nr geodezyjnych dz. 166; 180/5; 104/3; 148/1; 86/1; 97/15,o długości 1037, oraz remont mostu w Radkowie w ciągu drogi nr 118745D ul. Leśna uszkodzonych podczas powodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Gajowie o nr geodezyjnych dz. 166; 180/5; 104/3; 148/1; 86/1; 97/15,o długości 1037, o nw zakresie robót: Długość remontowanego odcinka 1037m Szerokość 3,0 - 3,5m Zakres prac: - ścięcie poboczy 420 m2 - kopanie i oczyszczenie rowów 182,9m3 - budowa 6 przepustów pod drogą i pod zjazdami razem 40m - wyrównanie podbudowy tłuczniem warstwami grubości 12 - 15 cm w ilości 468,34m3 - zaklinowanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 253,98Mg - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową i wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min. - asfalt. gr 4 cm w ilości 3345,13m2 - wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej na zjazdach w ilości 236,75m2 - formowanie i zagęszczanie poboczy 185,33m3 b) remont mostu w Radkowie w ciągu drogi nr 118745D ul. Leśna o nw zakresie prac: Rozpiętość 8,80m Szerokość 5,00m Konstrukcja zespolona - płyta żelbetowa gr. 18cm na dźwigarach stalowych dwuteowych NP500 Zakres prac: rozbiórka istniejącego pomostu drewnianego i dźwigarów stalowych remont przyczółków i montaż łożysk wykonanie płyty mostu zespolonej z dźwigarami stalowymi remont dojazdów do mostu o nawierzchni bitumicznej wykonanie nawierzchni na moście montaż poręczy mostowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 400.000,00 pln. 2.dysponują co najmniej 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, legitymującym się min.3 letnim doświadczeniem zawodowym, należącym do OIIB, 3.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( remont mostu łącznie z drogą), potwierdzone referencjami, 4.udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy. 5.Dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: 1) wytwórnia mas bitumicznych ( posiadają własną wytwórnię lub pisemne zapewnienie od dostawcy, że masa zostanie dostarczona w terminie i w ilości niezbędnej do realizacji zadania) 2) koparka kołowa, 3) sprężarka pneumatyczna z młotem, 4) samochód samowyładowawczy 12 t, 5) walec drogowy stalowy gładki, 6) walec drogowy wibracyjny, 7)układarka mas bitumicznych, 8)skrapiarka, 9)szczotka mechaniczna, 10)spawarka z agregatem, 11)zagęszczarka płytowa, 12)rozścielacz, 13)dźwig, 14)pozostały sprzęt ogólnie stosowany w robotach drogowych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) do wykonania zamówienia, którymi dysponują z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy, wynajęty, dzierżawiony, użyczony itp. Jeśli ww. sprzęt nie będzie własnością Wykonawcy zobowiązany jest on załączyć do wykazu oświadczenia właściciela, że wynajmie sprzęt lub sprzeda masę min- asf. na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty; 1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, 5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6.wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 4 do siwz, 7.wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie określonym w pkt. 8.2.3.- załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8. wypełniony Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 wraz z kosztorysami ofertowymi ( załącznik nr 1A i 1B do siwz), sporządzony zgodnie z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi, 9. wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) niezbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy czy wynajęty, 10.upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 7 do siwz. 11.dane dotyczące podwykonawców ( jeśli dotyczą) i zakres powierzonych im prac do wykonania. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców , musi wykazać na załączniku nr 8 ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radków,Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 2b od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radków,Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 10 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RADKÓW
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Termomodernizacja i wymiana źródeł ciepła w obiektach sportowych i edukacyjnych w gminach Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego - etap I z podziałem na części
więcej: przetargi RADKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Gołotczyzna wraz z budową sieci wodociągowych na terenie Gminy Sońsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.