Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Warszawa: Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 185588 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87547 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie (kod CPV: 90910000-9). 2. Obiekt to budynek dziewięciokondygnacyjny (podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9.868,10 m2, o płaskim dachu, wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Usługi sprzątania obiektu, będące przedmiotem zamówienia, obejmują: 1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia - sprzątanie budynku, tj.: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych (terenu zewnętrznego wokół budynku), b) mycie okien (w tym przeszklonych drzwi) i żaluzji, 2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia - sprzątanie dachu budynku, a także zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych i sopli, 3) w zakresie części III przedmiotu zamówienia - wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów. 5. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku): 1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych): a) szczegółowy zakres czynności wykonywanych w ramach tej części oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - załącznik nr 2 do SIWZ, b) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4.927 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1.182 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), 2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji): a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) na podstawie odrębnych zleceń, w uzgodnionych wcześniej przez przedstawicieli Stron terminach, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 931 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego), 6. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych oraz sopli): 1) parametry dachu: a) 1.476 m2 - powierzchnia dachu, b) 200 m - długość obrysu dachu, 2) dane dotyczące gzymsów: dwa gzymsy o szerokości 0,35 m i długości 200,00 m każdy, okalające budynek na wysokości 6,5 m i 20,0 m od poziomu chodnika, 3) dane dotyczące parapetów: 648 szt. o wymiarach 1,10 m x 0,15 m (średnio), 4) w ramach tej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek spryzmowania usuniętego śniegu w taki sposób, aby utworzone pryzmy nie ograniczały ruchu pieszego i kołowego, 7. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III (wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów): 1) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego faxem lub e-mailem w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.15 - 16.15, 2) Wykonawca przystąpi do prac związanych z wywozem śniegu (w tym z załadunkiem śniegu) w terminie do 12 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Wywóz śniegu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLEAN-ARD Artur Remigiusz Cibor, ul. Wyszogrodzka 3 lok. 39, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2880,00
Oferta z najniższą ceną: 2700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.