Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Słupsk: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ZESTAWU SPTRZĘTU HYDRAULICZNEGO DO RATOWNICTWA DROGOWEGO I CHEMICZNEGO W TRANSPORCIE SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH
Numer ogłoszenia: 185622 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424001, fax 059 8426092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ZESTAWU SPTRZĘTU HYDRAULICZNEGO DO RATOWNICTWA DROGOWEGO I CHEMICZNEGO W TRANSPORCIE SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego zestawu sprzętu hydraulicznego do ratownictwa drogowego i chemicznego w transporcie substancji niebezpiecznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o niżej podanych parametrach technicznych: 1. Nożyce: rozwarcie nożyc nie mniejsze niż 180 mm., siła cięcia nie mniej niż 90 t, średnica ciętego pręta min 40mm., waga nie większa niż 19 kg. 2. Rozpieracz ramieniowy: rozwarcie ramion nie mniej niż 680 mm, max. siła rozpierania nie mniej niż 20 t., siła ciągnięcia nie mniej niż 9 t., waga nie większa niż 19 kg.. Urządzenie wyposażone w komplet łańcuchów wraz z adapterami. 3. Rozpieracz teleskopowy: siła rozpierania na I tłoku nie mniejsza niż 20 t., na II tłoku nie mniejsza niż 8 t. , długość złożonego urządzenia nie większa niż 550 mm, długość rozłożonego urządzenia nie mniejsza niż 1200 mm, waga nie większa niż 19 kg. 4. Nożyce do cięcia pedałów i zbrojenia: siła cięcia nie mniej niż 12 t, waga nie większa niż 4 kg 5. Pompa: zasilana silnikiem spalinowym benzynowym 4-suwowym, umożliwiająca pracę dwóch urządzeń równocześnie, waga nie większa niż 50 kg 6. Węże hydrauliczne: dwa węże koncentryczne do urządzeń po 20 metrów długości pojedynczo zamontowane na zwijadłach, dodatkowo dwa węże przedłużające po 10 metrów każdy spięte opaskami. 7. Moduł roboczy: rama z zamontowaną na niej pompą i od czoła (z przodu) dwoma zwijadłami, posiadająca uchwyty służące do przenoszenia oraz składane kółka. 8. Pokrowiec na kierownicę: zabezpieczający ratowników przed wybuchem poduszki powietrznej samochodu 9. Nóż do cięcia szyb klejonych: wyposażony w grot do przebijania szyb oraz możliwość wymiany ostrza. 10. Mata pod narzędzia hydrauliczne: wymiary nie mniejsze niż 2 x 1,5 metra, wykonana z materiału trwałego i wodoodpornego. 11. Osłona zabezpieczająca zapewniająca bezpieczeństwo dla osób w samochodzie: przezroczysta i elastyczna, posiadająca uchwyty montażowe. Wszystkie urządzenia hydrauliczne muszą być wyposażone w układ połączeń jednozłączkowy zasilane pojedynczym wężem. Na wszystkie urządzenia powinna być udzielona gwarancja na okres nie mniejszy niż 24 miesiące. Zamawiający żąda od dostawcy przedstawienia przed odebraniem przedmiotu zamówienia, czyli najpóźniej w momencie formalnego odbioru, świadectwa dopuszczenia do użytkowania wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007r., Nr 143, poz. 1002).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Oferenci spełniający kryteria ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 2. Oferenci nie mogą podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca musi przedstawić oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisów do rejestrów lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - 4 i art. 24 ust. 1, 2 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 7) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis) - Załącznik Nr 3 8) Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - spełnienie art. 22 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 76-200 Słupsk, ul. Młyńska 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 76-200 Słupsk, ul. Młyńska 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- PODN.ZP.321.7.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych w ramach RPS oraz Funduszu wsparcia dla uczniów z Ukrainy.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych.
- Dostawa leków
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.