Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Mielec: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu
i współpracy ponadnarodowej, specjalisty ds. sprawozdawczości i informatyka projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 185629 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu , ul. Łąkowa 6, 39-303 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7881900, faks 17 7881902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim4.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej, specjalisty ds. sprawozdawczości i informatyka projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej, specjalisty ds. sprawozdawczości i informatyka projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie 1: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Zakres zadań 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z zapisami zawartymi w umowie z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie, 2) Koordynowanie działań w ramach realizacji projektu, 3) Prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem i budżetem oraz osiąganiem wskaźników, 4) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu, 5) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, prowadzonej z WUP Rzeszów, 6) Udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, 7) Nadzór nad prowadzeniem ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz nadzorowaniem opracowania raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji), 8) Nadzór nad przygotowywaniem wniosków o płatność w części rzeczowej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatność w części finansowej, 9) Nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, 10) Wsparcie dyrektora szkoły oraz asystenta w realizacji zadań związanych z wdrażaniem projektu, 11) Kontakty z WUP Rzeszów oraz Gminą Miejską Mielec w zakresie merytorycznej realizacji projektu, 12) Współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu, 13) Nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, 14) Uczestnictwo w Grupie Sterującej, powołanej przez Lidera Partnerstwa, podejmowanie decyzji w imieniu Zamawiającego, w ramach i zakresie udzielonego upoważnienia, 15) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, 16) Zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie) 17) Sprawdzanie kart czasu pracy asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej, specjalisty ds. sprawozdawczości i informatyka projektu zatwierdzanie kart pracy, 18) Organizowanie procedur zamówień publicznych na dostawy i usługi z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowanie tych zamówień, 19) Przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy, 20) Aktualizacja dokumentów w związku ze zmianami w projekcie, udział w pracach w komisji rekrutacyjnej, 21) Podział zadań i sporządzenie opisów stanowisk - kart stanowiskowych dla personelu projektu, przygotowywanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu oraz innych projektów w ramach NSRO, przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu, 22) Przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, 23) Podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 24) Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych, 25) Nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. II. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. III. Miejscem pracy będzie: biuro na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania Koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze100 godzin miesięcznie. Zadanie 2: Pełnienie funkcji asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Zakres obowiązków asystenta: 1) Nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu w szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, 2) Współpraca z partnerem zagranicznym w zakresie zaadaptowania do warunków szkoły nowoczesnych metod nauczania języka angielskiego ( stały kontakt z partnerem: telekonferencje, korespondencja telefoniczna, mailowa poprzez komunikatory IT), 3) Organizacja i przebieg wizyt studyjnych w Polsce i Estonii, 4) Planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, 5) Wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu, 6) Bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, 7) Zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, 8) Współpraca ze specjalistą ds. sprawozdawczości i informatykiem projektu, 9) Tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów, 10) Udział w pracach komisji przetargowej, nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 11) Przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowywanie formularzy rekrutacyjnych i regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu). Udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z wychowawcami klas i pedagogiem szkolnym, ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu, 12) Monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (hospitacje zajęć, monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy zajęć, sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu), zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg, 13) Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp. sprawdzanie kart pracy nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły, 14) Organizacja laboratorium językowego, 15) Wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 16) Pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie, 17) Prowadzenie aktualnej bazy danych PEFS, 18) Przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; Wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, 19) Przeprowadzanie wywiadów z uczniami, weryfikacja wyników ankiet, prowadzenie ewaluacji projektu (raporty), tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych, planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, organizacja cateringu dla uczniów w ramach projektu, 20) Współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu. II. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. III. Miejscem pracy będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 90 godzin miesięcznie Zadanie 3: Pełnienie funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Zakres obowiązków specjalisty ds. sprawozdawczości projektu: 1) Przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie z obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, 2) Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem wydatków w ramach projektu, 3) Odpowiedzialność za rozliczenia projektu z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie, 4) Opracowywanie niezbędnej dokumentacji, związanej z budżetem projektu, 5) Kontrola księgowania kosztów projektu pod kątem spełniania kryteriów dla tzw. Wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z jego realizacją udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi, 6) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu. 7) Wspieranie działań koordynatora projektu w aspekcie finansowym i księgowym , w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, 8) Zgłaszanie koordynatorowi projektu wszelkich zauważonych nieprawidłowości , 9) Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu, 10) Współpraca z członkami zespołu projektowego, II. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy o dzieło. III. Miejscem pracy będzie biuro na Zespołu Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, Zadanie 4: Pełnienie funkcji informatyka projektu Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Zakres obowiązków: 1) Administracja i obsługa informacyjna biura i projektu 2) Utworzenie miejsca na serwerze wirtualnym na stronę WWW projektu, 3) Utworzenie projektu graficznego strony WWW na potrzeby projektu, 4) Stworzenie zakładki internetowej na szkolnej stronie WWW, 5) Instalowanie systemów i programów komputerowych dla projektu, 6) Opieka nad sprzętem komputerowym projektu, 7) Konserwowanie systemów komputerowych i oprogramowania, 8) Uaktualnianie informacji na stronie WWW projektu, 9) Zamieszczanie lekcji on-line w formie e-learningu dla uczestników projektu. II Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. III. Miejscem pracy będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania informatyka projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 10 godzin miesięcznie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 75.12.10.00-0, 79.21.10.00-6, 72.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji KOORDYNATORA PROJEKTU - wykształcenie - wyższe -ukończone studia/kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania i rozliczania projektów finansowanych z UE, - znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), - doświadczenie w pełnieniu przez okres minimum 10 miesięcy funkcji koordynatora lub asystenta projektu programu operacyjnego w ramach NSRO. Zadanie2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej - wykształcenie - wyższe pedagogiczne dające uprawnienia do nauczania języka angielskiego w szkołach gimnazjalnych lub niepedagogiczne z przygotowaniem pedagogicznym dające uprawnienia do nauczania języka angielskiego w szkołach gimnazjalnych. - znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), - doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów współpracy ponadnarodowej. - biegła znajomość języka angielskiego. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości projektu - wykształcenie - wyższe ekonomiczne lub pokrewne - minimum 3- letnie doświadczenie w pracy w zakresie księgowości budżetowej, w dziale księgowości jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych JST - doświadczenie w pełnieniu, przez okres minimum 12 miesięcy, funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości lub innej równoważnej funkcji polegającej na wykonywaniu pracy na kluczowym stanowisku ds. finansowych projektu programu operacyjnego w ramach NSRO, Zadanie 4 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji informatyka projektu - wykształcenie - wyższe informatyczne lub wyższe techniczne - minimum 3- letnie doświadczenie w pracy informatyka
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Wykonawca może dokonać zmianę osoby pełniącej funkcje koordynatora projektu przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego koordynatora projektu, ale nowy koordynator projektu musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego. 6) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę koordynatora projektu w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana koordynatora projektu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.); 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia | w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim4.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2
ul. Łąkowa 6
39-303 Mielec
sekretariat-kadry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 2 ul. Łąkowa 6 39-303 Mielec sekretariat-kadry.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zadań 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z zapisami zawartymi w umowie z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie, 2) Koordynowanie działań w ramach realizacji projektu, 3) Prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem i budżetem oraz osiąganiem wskaźników, 4) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu, 5) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, prowadzonej z WUP Rzeszów, 6) Udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, 7) Nadzór nad prowadzeniem ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz nadzorowaniem opracowania raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji), 8) Nadzór nad przygotowywaniem wniosków o płatność w części rzeczowej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatność w części finansowej, 9) Nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, 10) Wsparcie dyrektora szkoły oraz asystenta w realizacji zadań związanych z wdrażaniem projektu, 11) Kontakty z WUP Rzeszów oraz Gminą Miejską Mielec w zakresie merytorycznej realizacji projektu, 12) Współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu, 13) Nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, 14) Uczestnictwo w Grupie Sterującej, powołanej przez Lidera Partnerstwa, podejmowanie decyzji w imieniu Zamawiającego, w ramach i zakresie udzielonego upoważnienia, 15) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, 16) Zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie) 17) Sprawdzanie kart czasu pracy asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej, specjalisty ds. sprawozdawczości i informatyka projektu zatwierdzanie kart pracy, 18) Organizowanie procedur zamówień publicznych na dostawy i usługi z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowanie tych zamówień, 19) Przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy, 20) Aktualizacja dokumentów w związku ze zmianami w projekcie, udział w pracach w komisji rekrutacyjnej, 21) Podział zadań i sporządzenie opisów stanowisk - kart stanowiskowych dla personelu projektu, przygotowywanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu oraz innych projektów w ramach NSRO, przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu, 22) Przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, 23) Podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 24) Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych, 25) Nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. II. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. III. Miejscem pracy będzie: biuro na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania Koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze100 godzin miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 75.12.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres obowiązków asystenta: 1) Nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu w szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, 2) Współpraca z partnerem zagranicznym w zakresie zaadaptowania do warunków szkoły nowoczesnych metod nauczania języka angielskiego ( stały kontakt z partnerem: telekonferencje, korespondencja telefoniczna, mailowa poprzez komunikatory IT), 3) Organizacja i przebieg wizyt studyjnych w Polsce i Estonii, 4) Planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, 5) Wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu, 6) Bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, 7) Zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, 8) Współpraca ze specjalistą ds. sprawozdawczości i informatykiem projektu, 9) Tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów, 10) Udział w pracach komisji przetargowej, nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 11) Przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowywanie formularzy rekrutacyjnych i regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu). Udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac Komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z wychowawcami klas i pedagogiem szkolnym, ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu, 12) Monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (hospitacje zajęć, monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy zajęć, sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu), zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg, 13) Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp. sprawdzanie kart pracy nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły, 14) Organizacja laboratorium językowego, 15) Wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 16) Pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie, 17) Prowadzenie aktualnej bazy danych PEFS, 18) Przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; Wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, 19) Przeprowadzanie wywiadów z uczniami, weryfikacja wyników ankiet, prowadzenie ewaluacji projektu (raporty), tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych, planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, organizacja cateringu dla uczniów w ramach projektu, 20) Współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu. II. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. III. Miejscem pracy będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 90 godzin miesięcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 75.12.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres obowiązków specjalisty ds. sprawozdawczości projektu: 1) Przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie z obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, 2) Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem wydatków w ramach projektu, 3) Odpowiedzialność za rozliczenia projektu z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie, 4) Opracowywanie niezbędnej dokumentacji, związanej z budżetem projektu, 5) Kontrola księgowania kosztów projektu pod kątem spełniania kryteriów dla tzw. Wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z jego realizacją udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi, 6) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu. 7) Wspieranie działań koordynatora projektu w aspekcie finansowym i księgowym , w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, 8) Zgłaszanie koordynatorowi projektu wszelkich zauważonych nieprawidłowości , 9) Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu, 10) Współpraca z członkami zespołu projektowego, II. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy o dzieło. III. Miejscem pracy będzie biuro na Zespołu Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania asystenta ds. organizacyjnych, monitoringu i współpracy ponadnarodowej projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 75.12.10.00-0, 79.21.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji informatyka projektu Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres obowiązków: 1) Administracja i obsługa informacyjna biura i projektu 2) Utworzenie miejsca na serwerze wirtualnym na stronę WWW projektu, 3) Utworzenie projektu graficznego strony WWW na potrzeby projektu, 4) Stworzenie zakładki internetowej na szkolnej stronie WWW, 5) Instalowanie systemów i programów komputerowych dla projektu, 6) Opieka nad sprzętem komputerowym projektu, 7) Konserwowanie systemów komputerowych i oprogramowania, 8) Uaktualnianie informacji na stronie WWW projektu, 9) Zamieszczanie lekcji on-line w formie e-learningu dla uczestników projektu. II Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. III. Miejscem pracy będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. IV. Łączny wymiar zaangażowania informatyka projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 10 godzin miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00-0, 72.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Obsługa bloku odnowy na pływalni krytej Smoczka MOSiR Mielec w 2025 r.
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- 107.24 Sprzedaż i dostawa naczyń i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
- Dostawa urządzeń komputerowych dla I Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dworca autobusowego w Mielcu w celu przystosowania go do pełnienia roli węzła przesiadkowego
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Świadczenie usług DevOps Engineer Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Świadczenie usług informatycznych w wybranych placówkach oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa świadczenia wsparcia Działu Informatyki Muzeum w zarządzaniu Infrastrukturą IT
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Sukcesywne świadczenie usług związanych z obsługą techniczną i nadzorem oraz serwisem operatorskim; "Systemu BMS Budynku przy ul. Dybowskiego 13 w Olsztynie w czasie trwania gwarancji".
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.