eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Edinburgh, Great BritainPrzygotowanie i przeprowadzenie kampanii Podaruj dziecku swój język ojczysty



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Edinburgh, Great Britain: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii Podaruj dziecku swój język ojczysty
Numer ogłoszenia: 185638 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Konsulat Generalny RP w Edynburgu, 2 Kinnear Road, EH-35P Edinburgh, Great Britain, woj. , tel. 0044 131 552 0301, faks 044 131 552 1086.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka zagraniczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii Podaruj dziecku swój język ojczysty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Kampania Podaruj dziecku swój język ojczysty zgodnie z wnioskiem projektowym nr 66 ad hoc. Jest to kampania mająca na celu upowszechnienie świadomego kultywowania języka polskiego i polskiej kultury w polskich rodzinach na emigracji, podniesienie wśród polskich środowisk emigracyjnych poziomu wiedzy o różnorodnych korzyściach płynących z dwujęzyczności i znaczenia utrzymywania języka dziedziczonego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • APPLA Z SIEDZIBĄ W EDYNBURGU PRZY 8/8 POWDERHALL BRAE, EDINBURGH EH7 4GE, EH7 4GE, EDINBURGH, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
  • IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127729,80 PLN.

  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 127729,80

    • Oferta z najniższą ceną: 127729,80 / Oferta z najwyższą ceną: 127729,80

    • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiającym jest placówka zagraniczna , a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130000 EURO (albo 5000000 Euro jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.