eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-85/5/DAG/2012/SOR/SPRZĘT MED.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Gdańsk: PN-85/5/DAG/2012/SOR/SPRZĘT MED.
Numer ogłoszenia: 185646 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-85/5/DAG/2012/SOR/SPRZĘT MED..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012r. Urządzenia do kompensacji klatki piersiowej szt. 1, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji. Sprzęt wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami t.j. m.in. ustawą o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu na terenie UE. Słownik CPV: 33.10.00.00-1 urządzenia medyczne Pakiet 2 - zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012r. Defibrylatora szt. 1, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji. Sprzęt wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami t.j. m.in. ustawą o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu na terenie UE Słownik CPV: 33.10.00.00-1 urządzenia medyczne Pakiet 3 - zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012r. Respiratora transportowego szt. 1, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji, Sprzęt wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami t.j. m.in. ustawą o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu na terenie UE. Słownik CPV: 33.10.00.00-1 urządzenia medyczne Pakiet 4 - zakup i dostawa fabrycznie nowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2012r. Stacji diagnostycznej (lekarskiej) do badań TK i RM szt. 1, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji. Sprzęt wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami t.j. m.in. ustawą o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu na terenie UE. Słownik CPV: 33.10.00.00-1 urządzenia medyczne Pakiet 5 - zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012r. Videogastroskopu szt. 2, zgodnych z parametrami technicznymi opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji. Sprzęt wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami t.j. m.in. ustawą o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu na terenie UE. Videogastroskopy muszą być kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego na własność: - procesorami video: CV 145; CV 165 i CV 160 firmy Olympus - źródłami światła: CLE 10; CLE 145; CLE 165 firmy Olympus Słownik CPV: 33.10.00.00-1 urządzenia medyczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pakiet 1 -1300 PLN Pakiet 2 - 800 PLN Pakiet 3 - 800 PLN Pakiet 4 - 2500 PLN Pakiet 5 - 4500 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumentacja potwierdzająca spełnienie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia: - aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj. A deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego pakietu/pakietów wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. B materiały opisowe producenta potwierdzające parametry techniczne przedmiotu zamówienia (np. katalog, foldery, dokumentacja prezentująca parametry techniczne urządzenia, oświadczenie producenta). Zaleca się, aby w materiałach źródłowych wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ dla oferowanego pakietu/pakietów zostały zakreślone kolorowym zakreślaczem oraz opisane numerem punktu i pozycji, którego dotyczą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opisane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 091 lub www.szpital.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, Sekretariat Dyrektora - pok. 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.